نصب کرکره آلومینیمی

تیغه کرکره آلومینیمی
تیغه کرکره آلومینیومی
بهمن 15, 1397
کرکره پارکینگ
کرکره پارکینگ برقی
بهمن 15, 1397
نمایش همه

نصب کرکره آلومینیمی

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه

نصب کرکره برقی آلومینیومی

نصب کرکره برقی آلومینیومی(Aluminum electric shutters) برای نصب کرکره آلومینیومی، از پیلت هایی که سوراخ نواری شکل است استفاده می‌شود. در هنگام نصب کرکره آلومینیوم به منظور استفاده از قفل به‌صورت تخت نصب می‌شود. در هنگام نصب کرکره آلومینیمی ریل‌هایی همراه با مویی در دو طرف تیغه‌ کرکره  جای می‌گیرد که موجب حرکت تیغه‌ها به سمت بالا و پایین می‌شود. برای نصب کرکره آلومینیمی ابزار و وسیله‌هایی از قبیل دستگاه جوش، دستگاه برش فرز و… موردنیاز می‌باشد. برای نصب کرکره برقی باید با نحوه نصب و قرارگیری تک‌تک اجزا آشنایی کامل داشت تا در هنگام نصب کرکره آلومینیمی قطعات و اجزا کارکرد خود را از دست ندهند. مهم‌ترین مسئله برای نصب کرکره آلومینیومی بهتر و افزایش طول عمر و کارایی کرکره برقی مکان نصب کرکره آلومینیمی می‌باشد.

نصب کرکره آلومینیومی

در ابتدا بهتر است کمی شما را  با کرکره و انواع آن آشنا سازیم و سپس به شما طریقه نصب و نکات لازم‌ را توضیح دهیم. کم و بیش همه ی شما عزیزان کرکره را دیده و با آن آشنا هستید و می دانید که کرکره همان درب های ریلی هستند که یا به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی کار می کنند‌. کرکره ها مدل های جدید درب های پارکینگ، مغازه ها و واحد های تجاری است که به راحتی با استفاده از موتوری برقی با استفاده از یک ریموت باز و بسته می‌ شود. کرکره ها معمولا باعث حفظ امنیت ساختمان و مغازه شما می شوند و برای ورود سارقین راه را کاملا سد می کند. کرکره ها با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از برق کار را برای صاحب مغازه ها راحت تر کرده است.از این رو درب های کرکره ای برقی در ایران طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و هم چنین جایگزین کرکره های دستی قدیم شده است.

معمولا کرکره ها از کنار هم قرار گرفتن چندین تیغه به وجود می آیند و تیغه ها جنس های متفاوتی دارند مثل تیغه های آلومینیوم، تیغه پلی کربنات، تیغه گالوانیزه و غیره. استحکام یک کرکره به جنس و نوع ورقه استفاده شده در آن بستگی دارد. برای مثال کرکره آلومینیومیبا داشتن مقاومت بسیار بالا در حال حاضر یکی از پر فروش ترین و بهترین نوع کرکره ها در ایران به شمار می آید. دلیل علاقه ایرانیان به کرکره های آلومینیومی لوکس این است که ضد خش بوده و مقاومت بیشتری به نسبت دیگر کرکره ها برخوردار هستند به همین جهت امنیت محیط کار و یا خانه آن ها را تامین می کند‌.

به طور کلی تولیدات کرکره های برقی یکی از خاص ترین روش های تولید درب های اتوماتیک است که نیازمند حرفه و تجربه کاری است. ساخت کرکره برقی آلومینیومی به روش های خاصی نیازمند است که تا حدودی در ادامه برای شما در ارتباط با این روش و راه صحبت خواهیم کرد. ابتدا بهتر است از سازنده کرکره برقی و تولید کرکره برقی در کارخانه ها شروع کنیم.

  • تیغه های کرکره برقی: این تیغه ها از جنس آلومینیوم ذوب شده در کوره در کارخانه ها ساخته می شوند و معمولا آن ها را به صورت ورقه هایی که در یک سمت از چند لایه تشکیل شده اند می سازند سپس برای رنگ آمیزی به مراحل دیگر ساخت می روند.
  • مرحله بعدی همان طور که گفته شد مربوط به رنگ آمیزی تیغه ها است به طوری که آن ها با رنگ های الکترواستاتیکیکوره ای رنگ آمیزی می کنند. توجه داشته باشید که عموما تیغه ها به رنگ سفید هستند اما گاهی اوقات برای متفاوت بودن ظاهر کرکره ها با یک دیگر طرح و نقش های دیگر به آن ها اضافه می کنند برای مثال طرح چوبی نیز یکی دیگر از این طرح ها است.
  • مرحله سوم مخصوص زمانی است که تیغه ها آماده شده و قرار است مراحل کرکره سازی اتفاق بیفتد. در این مرحله تیغه ها را در کنار هم قرار داده و تشکیل لولای پیوسته را می دهند. این لولای پیوسته همان کرکره آماده است که با قرار دادن یک موتور در قسمت ابتدایی آن باعث حرکت آن می شوند.
  • در مرحله آخر کرکره هوشمند آلومینیومی نیاز به یک نصاب ماهر و کاملا باتجربه دارد تا بتواند در ابتدا کار اندازه گیری درب را انجام داده و با توجه به سایز و ابعاد مناسب تیغه ها را کنار هم قرار دهد . سپس برای اجرای کار ب روی ساختمان اقدام می کند.

 

حالا که مراحل ساخت و نصب کرکره برقی صنعتی را به شما توضیح دادیم بهتر است کمی هم در ارتباط با تفاوت کرکره ها چه از نظر ظاهر و چه باطن صحبت کنیم و تا حدودی به شما تفاوت کرکره برقی را با سایر کرکره ها آموزش دهیم.

  • تفاوت اول : ابتدایی ترین فرق بین کرکره ها جنس به کار برده در آن ها است همان طور که گفته شد کرکره ها از سه نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات ساخته شده اند اما بعد از انتخاب جنس مورد نظر باید دقت داشت که ضخامت مورد نیاز شما چه اندازه است. ضخامت کرکره برقی تعیین کننده طول عمر آن است.
  • تفاوت دوم در سایز و رنگ تیغه های به کار برده شده در کرکره ها است‌. سایز هر کرکره متناسب با سایز درب مغازه یا درب پارکینگ ساخته می شود و هم‌ چنین در بعضی از کرکره ها از تیغه های باریک تر و در بعضی از تیغه های پهن تر استفاده می شود.

قیمت نصب کرکره آلومینیومی

همان طور که گفته شد نصب کرکره های برقی کار بسیار سختی است و باید توسط افرادی با تجربه انجام شود به همین دلیل هر گونه پرداخت هزینه برای این که این کار توسط افراد با تجربه انجام شود ارزشش را دارد و البته هزینه نصب و قیمت نصب کرکره آلومینیومی بسیار کمتر از چیزی است که شما فکر می کنید. از طرفی پیشنهاد ما این است که از ایران کرکره خرید کرکره الومینیومی را انجام دهید و هم چنین می توانید نصاب های خوب این کرکره های رولکس را نیز توسط ان ها بشناسید.

نمایندگی نصب کرکره آلومینیومی

قبل از این که به فکر تهیه کرکره برقی خود باشید بهتر است با کمی تحقیق و پرس و جو به این نتیجه برسید که کدام کمپانی برای این خرید مناسب است ما به شما کمپانی را معرفی می کنیم که وسعت بسیار زیادی را در جهت پیشرفت کاری خود فرا گرفته است و نمایندگی کرکره  اتوماتیک را در سراسر ایران جهت رفاه حال مشتریان دایر کرده است.

  برای خرید کرکره برقی می توانید با شماره های ایران کرکره جهت مشاوره تماس بگیرید.

مقاله نصب کرکره آلومینیومی