کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره مغازه برقی
مرداد 31, 1402
قیمت کرکره مغازه
قیمت کرکره مغازه
مرداد 31, 1402
نمایش همه

کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره شیشه ای پلی کربنات یک نوع کرکره است که با استفاده از ورق های شفاف پلی کربنات ساخته می شود. این نوع کرکره به علت خاصیت شفافیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکست، برای استفاده در مغازه ها، پارکینگ ها، صرافی ها یا برخی پنجره ها بسیار مناسب است. کرکره شیشه ای پلی کربنات از ورقهایی ساخته می شود که متشکل از لایه هایی از پلیمر پلی کربنات هستند.

این نوع از کرکره چنان محکم است که به کرکره ضد سرقت مشهور بوده و مورد تایید استانداردهای امنیتی پلیس برای محافظت از مغازه های و مراکز تجاری می باشد.

از سوی دیگر کرکره پلی کربنات در رنگ ها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید می گردد که مورد توجه مجموعه های تجاری و اقتصادی است. این رنگ بندی ها می تواند با هویت بصری آن مرکز اقتصادی و شناسه آن برند هماهنگ باشد و به مغازه یا آن مرکز جلوه ای زیبا ببخشد. همچنین اجزاء کرکره می توانند اشکال هندسی متنوعی داشته باشند که خود زیبایی دو چندان به آن بستر ویترین می بخشد.

ویژگی های کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره شیشه ای پلی کربنات مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. حتی در برابر ضربات پتک و چکش نیز سالم باقی می ماند و نمی شکند که احتمال شکستن و سرقت آن را منتفی می نماید و می تواند از خسارت های ناشی از ضربه ها و سایر آسیب های ناشی از برخورد اشیاء جلوگیری کند.

همچنین کرکره شیشه ای پلی کربنات شفافیت بسیار بالایی دارد و نور خورشید یا روشنایی های لامپ ها را به خوبی از خود عبور می دهد، که باعث می شود فضاهای داخلی روشنایی کافی را داشته باشند و در زمان بسته بودن مغازه قابل دیدن باشند که گونه ای از تبلیغ و بازاریابی در زمان بسته بودن مغازه به حساب می آید.

از ویژگی های دیگر کرکره شیشه ای پلی کربنات، می توان به تحمل آن در برابر دماهای مختلف اشاره نمود. برای مثال، این کرکره مقاومت خوبی در برابر دمای بسیار بالا (تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد) و بسیار پایین (تا حدود -۴۰ درجه سانتیگراد) دارد و آسیب نخواهد داد. به عبارت دیگر کرکره شیشه ای پلی کربنات ضد احتراق می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب کرکره شیشه ای پلی کربنات، مقاومت بالای آن در برابر اشعه UV خورشید می باشد. کرکره شیشه ای پلی کربنات می تواند به صورت پیوسته و مداوم در برابر اشعه UV خورشید باشد و رنگ و شکل ظاهری خود را حفظ نماید. از سویی دیگر با عبور ندادن این اشعه مضر از خود، از کیفیت و سلامت محصولات موجود در ویترین مغازه محافظت نماید.

از سایر ویژگی های کرکره شیشه ای پلی کربنات مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و خوردگی است. این محصول در برابر آب و مواد خورنده دچار استهلاک نمی گردد و فرم و شکل خود را حفظ می نماید. به علاوه کرکره شیشه ای پلی کربنات دارای عمر طولانی و دوام بالایی است.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول را شکل پذیری بالای آن نام برد. کرکره شیشه ای پلی کربنات قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و می تواند در سایزها و ابعاد گوناگون درآید. این محصول وزن سبکی دارد که استفاده و نصب آسان را فراهم می کند و برای رول کردن آن نیازی به موتورهای قدرتمند با توان بالا نمی باشد.

انواع کرکره شیشه ای پلی کربنات

کرکره شیشه ای پلی کربنات از لحاظ رنگ، ضخامت و ابعاد، فرم و شکل، کاربرد و جنبه های دیگر در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. ولی به طور مثال می توان به دو دسته بندی رایج اشاره کرد. کرکره شیشه ای پلی کربنات لوله ای و کرکره شیشه ای پلی کربنات زواری. همان طور که از نام این محصولات نمایان است، تفاوت این دو محصول در شکل اجزاء تشکیل دهنده است.

کرکره شیشه ای پلی کربنات زواری برای متصل کردن قطعات هندسی پلی کربنات از اتصالات و زوارهای آلومینیومی استفاده می نماید. در حالی که در کرکره شیشه ای پلی کربنات لوله ای لوله های استیل برای متصل نمودن قطعات شفاف استفاده می شود. به دلیل تفاوت قیمت و استحکام آلومینیوم و استیل، قیمت این محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد و به طور رایج کرکره شیشه ای پلی کربنات لوله ای از نوع زواری، قیمت بیشتری دارد.

در هر دو صورت، آلومینیوم و استیل هر دو ضد زنگ و ضد خوردگی می باشند ولی از نظر سختی و استحکام، استیل دارای قدرت و مقاومت بالاتری می باشد. نکته دیگر آن است که قیمت این محصولات تنها به نوع اتصالات آن ها بستگی ندارد و به عوامل دیگری چون ضخامت تکه های پلی کربنات، ابعاد و رنگ آن ها بستگی دارد. انواع این محصولات را برای به کار بردن در مغازه ها، پارکینگ ها و مکان های مختلف دیگر می توانید از این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید.