درب کرکره ای ضد سرقت

تیغه کرکره پلی کربنات
تیغه کرکره پلی کربنات
دی 6, 1400
درب کرکره ای برقی
درب کرکره ای برقی
دی 6, 1400
نمایش همه

درب کرکره ای ضد سرقت

درب کرکره ای ضد سرقت

درب کرکره ای ضد سرقت

درب کرکره ای ضد سرقت

قبل از ساخت و تولید کرکره های برقی، از حفاظ های آهنی و آکاردئونی برای محافظت استفاده می شد. این کرکره ها بعد از مدتی استفاده سفت می شدند و باز و بسته کردن این کرکره ها دشوار بود. بعد از پیدایش کرکره های برقی این مشکل برطرف شد. یک باور اشتباه در مورد کرکره های برقی معمولی وجود دارد. عده زیادی از افراد بر این تصور هستند که تمام کرکره های برقی ضد سرقت هستند، اما این طور نیست. کرکره های برقی معمولی باعث افزایش امنیت می شوند اما با نصب درب کرکره ای ضد سرقت دیگر جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

این کرکره ها با استفاده از فناوری پیشرفته و تیغه ها و کانال های تقویت شده، از خم شدن تیغه های کرکره جلوگیری می کنند. تیغه درب کرکره ای ضد سرقت از فولاد ساخته شده است و در برابر ضربه و آسیب مقاومت بالایی دارد. با خرید و نصب درب کرکره ای ضد سرقت می توانید امنیت پارکینگ و فروشگاه خود را تامین کنید.  در تولید درب کرکره ای ضد سرقت از دو جاقفلی در انتهای تیغه فولادی استفاده شده است. با وجود این جاقفلی ها فقط خود شما می توانید کرکره را باز و بسته نمایید. هرگاه کرکره را پایین آورده و قفل را در جاقفلی قرار دهید جریان برق در مدار درب کرکره ای ضد سرقت قطع خواهد شد و دیگر ریموت شما کار نمیکند. برای باز کردن درب کرکره ای ضد سرقت ابتدا باید قفل را باز کنید تا جریان برق در مدار برقرار شود و بتوانید با استفاده از ریموت کرکره را بالا دهید.

ویژگی درب کرکره ای ضد سرقت

در ساخت درب کرکره ای ضد سرقت از قرقره های مخصوصی در ریل های درب استفاده می شود با وجود این قرقره ها، حتی با وارد کردن ضربه های شدید هم درب از ریل خارج نمی شود و هیچ آسیبی به درب کرکره ای ضد سرقت وارد نمی شود. معمولا صاحبان مشاغلی که کالاهای باارزشی دارند از درب کرکره ای ضد سرقت برای تامین امنیت خود استفاده می کنند. بانک ها، موزه ها، خزانه و طلا فروشی ها و سایر مکان های امنیتی حساس از درب کرکره ای ضد سرقت استفاده می کنند.

درب کرکره ای ضد سرقت را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش داد. برای درب های عریض، نیاز به موتور کرکره برقی قوی تری می باشد تا بتواند کشش لازم را ایجاد کند. از موتور برقی ساید برای درب های عریض و از موتور برقی توبلار برای درب های کوچکتر مانند منازل مسکونی و پارکینگ  استفاده می شود.