قیمت کرکره اتوماتیک

مزایای موتور کرکره برقی ساید
مزایای موتور کرکره ساید
دی 6, 1400
تیغه کرکره پلی کربنات
تیغه کرکره پلی کربنات
دی 6, 1400
نمایش همه

قیمت کرکره اتوماتیک

قیمت-کرکره-اتوماتیک

قیمت-کرکره-اتوماتیک

قیمت کرکره اتوماتیک

یکی از انواع درب های مدرن کرکره برقی اتوماتیک می باشد که مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گرفته است. این درب علاوه بر تامین امنیت، با ظاهر زیبایی که دارد، در زیبایی نمای ساختمان تاثیر بسزایی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت انواع سازه های ساختمانی، تولید کرکره های برقی رو به افزایش است. قیمت کرکره اتوماتیک به عوامل مانند جنس تیغه، نوع موتور و سایر یراق آلات مورد استفاده در کرکره اتوماتیک بستگی دارد.

عوامل موثر در قیمت کرکره اتوماتیک

یکی از ععوامل که در قیمت کرکره اتوماتیک موثر است جنس تیغه و وزن آن می باشد. برای تولید و ساخت تیغه از موادی مانند آلومینیوم، پلی کربنات و رول گیتر استفاده می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. تیغه های آلومینومی به دلیل قیمت کمتر و دوام و مقاومت بالایی که دارند کمتر دچار خرابی شده و بیشترین استفاده را دارند. تیغه های جنس پلی کربنات که در تولید آنها از مواد پلیمری استفاده می شود قیمت بالاتری دارند، اما با توجه به مقاومت و استحکامی که دارند دومین رتبه را دارند.

عامل مهم دیگر در قیمت کرکره اتوماتیک، وزن تیغه استفاده شده در تولید کرکره اتوماتیک می باشد. هر چقدر تیغه استفاده شده وزن بیشتری داشته باشد، کیفیت و دوام بالاتری دارد. استفاده از تیغه با وزن بیشتر قیمت کرکره اتوماتیک را افزایش می دهد. در مقابل اگر از تیغه های با وزن کمتر استفاده شود، قیمت کرکره اتوماتیک کاهش پیدا می کند.

موتور کرکره اتوماتیک از مهمترین اجزای یک کرکره اتوماتیک است، زیرا این موتور است که انرژی لازم جهت حرکت تیغه کرکره اتوماتیک فراهم می کند. قیمت موتور بر قیمت کرکره اتوماتیک تاثیر گذار است. موتورها برای تامین برق خود از برق شهری و یا از انرژی خورشیدی استفاده می کنند. اینکه موتور کرکره برقی با کدام یک از این انرژی ها کار میکند بر قیمت کرکره اتوماتیک تاثیر می گذارد. موتورهای مورد استفاده در کرکره های برقی معمولا از دو مدل توبلار، ساید می باشد که هر کدام ویژگی ها و قیمت های متفاوتی دارند و انتخاب هر کدام بر قیمت کرکره اتوماتیک تاثیر می گذارد.

موتور توبلار که که برای کرکره هایی با ابعاد کوچکتر و وزن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد مناسب مکان هایی است که تردد کمتری دارند، مانند فروشگاه ها. این موتورها برق اضطراری نداشته و در زمان قطعی برق باید از اهرم دستی استفاده شود. این موتورها قیمت کمتری دارند و درنتیجه قیمت کرکره اتوماتیک کمتر خواهد بود. موتور ساید برای کرکره با ابعاد بزرگتر استفاده می شود و قدرت بیشتری دارند اما قیمت آنها بیشتر است و استفاده از آنها قیمت نهایی کرکره اتوماتیک را افزایش می دهد.