کرکره برقی

فروش کرکره برقی
فروش کرکره برقی
خرداد 2, 1401
کرکره مغازه
کرکره مغازه
خرداد 2, 1401
نمایش همه

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی دری است که از بسیاری از تیغه های افقی فولادی یا آلومینیومی ساخته شده و با چرخاندن تیغه ها در اطراف بشکه مستقیماً به بالا یا پایین با کمک فنر یا موتور الکتریکی یا هر دو کار می کند و هر دو طرف را برای نگه داشتن هدایت می کند و  کرکره برقی در جای خود محکم شود و این محصول یک نوع کرکره برقی بسیار رایج برای مصارف خانگی، تجاری یا صنعتی هستند و معمولاً با استفاده از کرکره برقی در برنامه تعریف و مشخص می شوند و مزیت کرکره برقی عملکرد عمودی و ماهیت فشرده تیغه درب پس از باز شدن کامل است و تیغه ها معمولاً فضایی بین 200 تا 500 میلی متر را اشغال می کند که بستگی به ارتفاع و نوع تیغه کرکره برقی مورد استفاده دارد که البته اکثر کرکره برقی در قرن بیست و یکم از نوعی موتور الکتریکی استفاده می‌کنند، زیرا در حال حاضر هزینه آن به درب‌های دستی برای تقریباً هر نوع درب نزدیک است.

کاربرد کرکره برقی

کرکره برقی کاربردهای متعددی را پوشش می دهند و احتمالاً بیشترین کاربرد را برای هر نوع درب دارند هر چند کرکره برقی را می توان برای طیف گسترده ای از کرکره های امنیتی برای درها، پنجره ها،  پارکینگ ها و سایر ورودی ها، چه برای یک خانه یا یک برنامه تجاری استفاده کرد و آنها در برابر عناصر، خراب کاری و البته تلاش برای سرقت محافظت خواهند کرد.  کرکره برقی برای درب های پارکینگ و برای ورود و خروج آسان خودرو استفاده می شود و انواع مختلف، فولادی یا آلومینیومی، با برق کار می کنند و در چند سال اخیر به یکی از محبوب ترین انواع درب پارکینگ تبدیل شده اند که همیشه به اندازه ساخته شده و تقریباً در هر رنگی ارائه می شود. برای خرید و سفارش کرکره برقی این امکان وجود دارد تا مشخصات مناسب را انتخاب کنید و شما یک محافظ بسیار ایمن، قابل اعتماد و آسان برای استفاده از درب پارکینگ و ارائه آب بندی عالی در آب و هوا دارید.

ما در تولید کرکره برقی بر این واقعیت تأکید می کنیم که مشخصات مناسب را انتخاب کنید، مانند هر نوع درب، اما برای کرکره برقی، پیشنهادات غیر قابل اعتماد و ارزان تر از هر نوع درب دیگری در کشور وجود دارد، بنابراین لطفاً هنگام انتخاب آگاه باشید و تا حد امکان سؤال بپرسید که کرکره برقی طبیعتاً قطعات متحرک بیشتری نسبت به هر درب پارکینگ در نوع دیگری دارند، بنابراین اگر با استفاده از قطعات ارزان قیمت تولید شوند، متوجه خواهید شد که درب خیلی سریع خراب می شود و معمولاً به دلیل خرابی قطعات داخلی با قطعاتی است که از بیرون کرکره برقی خود نمی بینید.

کرکره برقی عایق

همان طور که گفتیم کرکره برقی عایق در حال حاضر در کاربردهای صنعتی و تجاری و همچنین در پارکینگ های خانگی بسیار محبوب هستند و شرکت ما می‌تواند طیف وسیعی از کرکره برقی عایق شده مختلف را با ویژگی‌های آب بندی کلی بسیار خوب از آب ‌بندی ‌های آب و هوایی مختلف و تیغه های دو پوسته آلومینیومی یا فولادی جامد با ضخامت حدود 20 تا 30 میلی ‌متر ارائه دهد. کرکره برقی عایق بندی شده یک ویژگی عالی است، به خصوص زمانی که با یک موتور الکتریکی با سرعت بالا ترکیب می شود که ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد، اما کرکره برقی را در عرض چند ثانیه باز می کند و اتلاف گرما را به طور چشمگیری کاهش می دهد. همچنین کرکره برقی عایق به دلیل ماهیت خود استحکام بیشتری دارند و بهتر بسته می شوند و تقریباً بدون هیچ صدایی ناشی از کوبش در بادهای شدید، مانند کرکره برقی فولادی تک پوسته در بیشتر موارد هستند که اگر درب کرکره ای شما در معرض بادهای شدید قرار دارد، همیشه مزایای ضریب باد زیاد ناشی از ساختار عایق توری دو لایه را در نظر بگیرید.

کرکره برقی تجاری و صنعتی

کرکره برقی تجاری و صنعتی معمولاً با استفاده از یک موتور الکتریکی 3 فاز با درجه بالاتر و ساختار بسیار محکم ‌تر برای صفحات انتهایی نگهدارنده و راهنماهای جانبی برای مقاومت در برابر فعالیت شدید و همچنین امکان استفاده از اندازه‌های بزرگتر کرکره تعریف می‌شوند و اگر قرار است کرکره برقی شما بیش از 15 تا 20 بار در روز کار کند و همچنین عرض آن بزرگ یا 8 بار باشد، توصیه می شود از 3 فاز استفاده کنید. مشخصات فنی  موتور کرکره برقی و مشخصات صنعتی عمومی ساخت آن را مد نظر داشته باشید که البته کرکره برقی با سرعت بالا دارای  درایو برای صرفه جویی در قبوض انرژی و راندمان رانندگی بسیار رایج شده اند و این کرکره برقی پر سرعت می توانند به صورت پارچه ای یا به صورت دو پوسته فولادی و آلومینیومی مدرن تر باشند تا 2 عملکرد در را در یکی ارائه دهند. این کرکره برقی با سرعت 2.5 متر در ثانیه برای یک ساختمان تجاری یا صنعتی مدرن فوق العاده هستند. البته کرکره برقی عایق حریق نیز معمولاً در بسیاری از کاربرد ها استفاده می‌شوند و برای جلوگیری از انتشار آتش و دود در سرتاسر ساختمانی که فعال می‌شود طراحی شده‌اند که مقاوم در برابر شعله خواهد بود و سطوح مختلف مقاومت بسته به کاربرد و زمان برای مقاومت مشخص شده ارائه می شود.

کرکره برقی وسیله ای است که از تیغه های متعددی، بسته به اندازه پنجره شما، از جنس آلومینیوم تشکیل شده است و این کرکره به وسیله یک قسمت الکتریکی و یک بخش مکانیکی عمل می کند. کرکره برقی به شما کمک می کند تا دمای ایده آل محیط را حفظ کنید و علاوه بر آن از نور زیاد در محیط کار یا محل زندگی خود، در امان باشید. کرکره برقی شرکت ما بسیار روان کار می کند و بی‌صدا، کم تعمیر و نگهداری است و می‌تواند به سرعت در تمام سیستم‌های اتوماسیون خانگی به خوبی تطبیق داده شود. این کرکره ها برای کسانی که مشکل دسترسی و حرکتی دارند بسیار مناسب می باشد.

عملکرد کرکره برقی

سیم پیچ های تسمه الکتریکی کرکره برقی در مقابل موتور آن بسیار کاربرد دارد و هر شخصی که خواهان نصب کرکره برقی در خانه یا محل کار خود است می تواند از دو گزینه استفاده کند. اول تسمه برقی کرکره که آن را به راحتی و بدون زحمت باز و بسته می کند. مدل‌هایی برای انواع جعبه‌های تسمه‌ای وجود دارد که باعث می‌شود به‌روزرسانی سریع و ساده آن‌ها انجام شود. البته نیازی به تعویض یا گذاشتن کابل تغذیه نیز نیست و سیم پیچ تسمه نیز باعث صرفه جویی در فضا می شود. البته افزودن ویژگی‌های بیشتر نیز در هنگام تنظیمات کرکره برقی آسان است، زیرا در صورت نیاز، برای همه چیز از تایمر گرفته تا افزودنی ‌های عایق می توان ویژگی هایی را لحاظ کرد.

در کرکره برقی یک موتور لوله‌ای روی محور قرار می گیرد و آن را به حرکت در می‌آورد و این قسمت به صورت استاندارد کنترل و اتوماسیون بیشتری را فراهم می کند و آن ها نه تنها راحت هستند، بلکه همه آن کابل های مزاحم را نیز حذف می کنند. همچنین برتری تعیین کننده موتورهای لوله ای نسبت به سیم پیچ های تسمه الکتریکی خاصیت ایمنی بالاتر آن است و موتورهای لوله ای هنگام پایین بودن پرده کرکره آن را مسدود می کنند و حفاظت ضد بالابر امنیت لازم را فراهم می کند.

تامین و نصب کرکره برقی

شما می توانید پس از تنظیم و نصب کرکره برقی را توسط نصاب و تکنسین این کار مورد آزمایش قرار دهید و در این فرآیند این امکان وجود دارد که نواقص موجود در سیستم را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن ها اقدام کنید. شرکت ما به عنوان یک تامین کننده پیشرو قطعات حتی در زمینه نصب، تجهیز و سرویس کرکره برقی نیز تخصص دارد و کارشناسان زبده ما می توانند در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کرکره برقی شرکت ما تماس بگیرید.