فروش کرکره اتوماتیک

موتور کرکره برقی توبولار
موتور کرکره برقی توبولار
مهر 24, 1402
ساخت کرکره مغازه
ساخت کرکره مغازه
مهر 24, 1402
نمایش همه

فروش کرکره اتوماتیک

فروش کرکره اتوماتیک

فروش کرکره اتوماتیک

فروش کرکره اتوماتیک

کرکره های اتوماتیک در سراسر ایران محبوبیت زیادی دارند به طوری که ویژگی‌های طراحی جذاب، راحتی در بهره‌برداری، ویژگی‌های نگهداری آسان و گزینه‌های تولید سفارشی نقش مهمی در ایجاد جذابیت عمومی کرکره اتوماتیک ایفا کرده‌اند در همین راستا مجموعه ما با چندین سال تجربه و دانش در زمینه تولید و نصب کرکره های اتوماتیک خدمات بسیار مفید و کاربردی را به مشتریان ارائه می دهد.

مزایای کرکره اتوماتیک

– نصب آسان : یکی از بارزترین مزایای کرکره های اتوماتیک ما نصب آسان آنها است که باعث افزایش فروش و تقاضای این محصول شده است همچنین کرکره های اتوماتیک ما به دلیل طراحی آسان و ویژگی‌های خود روان‌کاری، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند علاوه بر این، در طول فرآیند تولید، کرکره ها تحت یک فرآیند پوشش رنگی چند عملیاتی منحصر به فرد قرار می گیرند تا از ماندگاری رنگ ها و قابلیت های حفاظتی برتر در برابر آب و هوا اطمینان حاصل شود بنابراین تقاضا برای کرکره های اتوماتیک را افزایش می دهند و در فروش آنها تاثیر گذار هستند.

– کارایی را به ارمغان می آورد : با چنین کرکره های اتوماتیک ما می توانید کارایی را در کسب و کار خود افزایش دهید چرا که به عنوان مثال کرکره های اتوماتیک یک گاراژ، ورود و خروج وسایل نقلیه حمل و نقل را سریعتر و در دسترس تر می کند و کارایی را بهبود می بخشد که این مزایا در فروش بیشتر این محصول موثر است.

– کیفیت : این کیفیت قطعات ما است که واقعاً تفاوت قیمت فروش را ایجاد می کند بنابراین اگر چه قیمت های فروش پایین وسوسه انگیز است، اما ما به خوبی از مشکلات خرید ارزان کرکره اتوماتیک اطلاع داریم چرا که این همیشه به مشکلات قابلیت اطمینان منجر می شود زیرا در ساخت کرکره اتوماتیک قطعات متحرک زیادی وجود دارد که باید با هم به درستی کار کنند تا کل کرکره به خوبی کار کند.

بنابراین توصیه می شود برای استحکام و دوام به دنبال کرکره های اتوماتیک آلومینیومی و فولادی بادوام باشید، زیرا این کرکره ها یکی از با تجربه ترین در این نوع محصولات هستند به علاوه می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید زیرا ما با سابقه طولانی در ساخت، تولید و فروش انواع کرکره های اتوماتیک تجربه بسیار خوبی از این محصولات داریم.

ضمنا ما تمام کرکره های اتوماتیک خود را به مدت پنج سال گارانتی ارائه می دهیم چرا که ما در ساخت کرکره های اتوماتیک خود از جدیدترین سیستم های کنترل الکترونیکی برای باز و بسته کردن درب استفاده می کنیم و ویژگی های ایمنی صحیح را برای برنامه مورد نظر نصب شده اعمال می کنیم.

کرکره‌ های اتوماتیک ما محصولی بسیار قابل تنظیم هستند، بنابراین تعدادی از ملاحظات وجود دارد که باید در نظر بگیرید و با نصاب ما در میان بگذارید به طوری که اگر بتوانید برخی از اطلاعات اولیه را ارائه دهید، ما می توانیم نیازهای شما را با محصول کامل مطابقت دهیم به علاوه این موارد می تواند در تعیین قیمت فروش کرکره اتوماتیک شما تاثیر گذار باشد.

موارد مهم در تعیین قیمت فروش کرکره برقی

– اندازه دهانه : برای ارائه نشانه ای از قیمت فروش و تعیین هزینه، به اندازه گیری های تقریبی نیاز داریم بنابراین ارتفاع و عرض دهانه درب باید برای ارائه یک تخمین کافی باشد که این شامل بازدید یکی از نقشه برداران آموزش دیده ما خواهد بود به طوری که آنها در فروش شرکت نمی کنند، در عوض اندازه گیری های بسیار دقیق انجام می دهند، سطوح ثابت و قابلیت تحمل بار را ارزیابی می کنند بنابراین اندازه دقیق دهانه برای تعیین قیمت فروش کرکره اتوماتیک موثر است.

– سطح امنیتی : کرکره های اتوماتیک ما سطوح امنیتی متفاوتی را ارائه می دهند بنابراین شما می توانید تعیین کنید که آیا به دنبال یک کرکره اتوماتیک با قیمت فروش مقرون به صرفه هستید یا به دنبال یک کرکره اتوماتیک در منطقه ای خطرناک هستید بنابراین مهم است که به ما اطلاع دهید که به دنبال چه سطحی از امنیت هستید.

– مواد و دوام : ما در ساخت کرکره اتوماتیک بیشتر از مواد آلومینیوم و فولاد استفاده می کنیم به طوری که کرکره های اتوماتیک آلومینیومی ما سبک، بادوام و مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند و آنها را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند و از فروش خوبی برخوردار هستند همچنین کرکره های اتوماتیک فولادی ما استحکام و امنیت بیشتری را ایجاد می کنند به علاوه هزینه و قیمت بیشتری از کرکره های اتوماتیک آلومینیومی دارد به علاوه کرکره های اتوماتیک PVC ما گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به آن دو هستند و خواص عایق کاری را به خوبی ارائه می دهند.

– اندازه و تناسب : ما کرکره های اتوماتیک را متناسب با ابعاد خاص درب های شما به صورت سفارشی ارائه می دهم به عبارتی اندازه کرکره اتوماتیک در قیمت فروش آن تاثیر گذار است بنابراین شما می توانید برای اندازه گیری دقیق کرکره برقی خود از کارشناسان و نصابان ما بهره مند شوید تا مطمئن شوید که کرکره های اتوماتیک کاملاً مناسب کار شما است.

– رنگ : ما کرکره های اتوماتیک را در رنگ های متنوع ارائه می کنیم به طوری که با نمای بیرونی محل شما هماهنگ باشد و بنا به درخواست مشتری از روکش های گالوانیزه استفاده می کنیم که دوام و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی را فراهم می کنند که این می تواند در فروش کرکره اتوماتیک تاثیر گذار باشد.

– سیستم عامل : ما در ساخت کرکره‌ های اتوماتیک از یک موتور برقی توبلار، موتور ساید، موتور سانترال با توجه به وزن کرکره و نیاز و سفارش مشتری استفاده می‌کنیم به طوری که این موتور با فشار دادن یک دکمه، کرکره را به ‌طور خودکار به پایین یا بالا حرکت می دهد بنابراین هیچ تلاش فیزیکی لازم نیست و آنها بسیار سریعتر باز و بسته می شوند به علاوه برای سیستم های پیچیده تر از موتورهای قوی تری استفاده کنیم که این باعث افزایش قیمت فروش نهایی کرکره اتوماتیک می شود.

– لت و پانل : لت یا تیغه های کرکره ای ما با فوم با کیفیت پوشانیده شده اند تا علاوه بر دوام و استحکام پایداری و مقاومت بالایی را در برابر سرقت و ضربه ارائه می دهند همچنین پانل های کرکره اتوماتیک ما اکسترود شده هستند بنابراین سبک وزن هستند.

نصب آسان و راحتی دارند به علاوه ما می توانیم بنا به درخواست مشتری کرکره های اتوماتیک را به صورت پانچ شده و یا سوراخ هایی روی بدنه ایجاد کنیم تا هوا به خوبی در داخل مغازه جریان داشته باشد به طور کلی این عوامل بر قیمت فروش کرکره اتوماتیک تاثیر گذار است و قیمت آن را افزایش می دهد.

ما تولید، تحویل و نصب محصولات از جمله کرکره های اتوماتیک را با قیمت فروش مقرون به صرفه و با حفظ کیفیت عالی ارائه می دهیم بنابراین اگر به دنبال کرکره اتوماتیک در تهران هستید، در مکان مناسبی قرار دارید چرا که می توانید ما را برای طراحی و ساخت کرکره های اتوماتیک برای فضای تجاری، صنعتی یا مسکونی خود در تهران انتخاب کنید.

کرکره های اتوماتیک ما در مغازه ها، انبارها، فروشگاه ها، پارکینگ ها و سایر مکان ها واقعا می درخشند بنابراین اگر قصد دارید کرکره قدیمی خود را با یک کرکره اتوماتیک جدید که محافظت عالی و طراحی کلاسیک را ارائه می دهد جایگزین کنید، کرکره های اتوماتیک ما بهترین گزینه برای شما هستند.

محصولات ما برای موسسات صنعتی، ساختمان های تجاری و مناطق مسکونی در دسترس هستند به طوری که ما طیف گسترده ای از کرکره های اتوماتیک مانند کرکره های پلی کربنات اتوماتیک، کرکره های عایق اتوماتیک، کرکره های مقطعی شیشه ای اتوماتیک، کرکره های مقطعی اتوماتیک صنعتی و غیره را برای فروش ارائه می دهیم.

بنابراین در مورد نیازهای خود با تیم ما صحبت کنید و به ما اجازه دهید بهترین محصول را به شما ارائه دهیم چرا که ما بر اساس پیشنهادات، نیازها و نظرات شما کرکره اتوماتیک را با قیمت فروش مقرون به صرفه ای همراه با کیفیت طراحی خواهیم کرد بنابراین برای آشنایی بیشتر با مراحل ساخت کرکره اتوماتیک، قیمت فروش کرکره و سایر موارد هم اکنون با ما تماس بگیرید.