ساخت کرکره برقی

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی
درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی
خرداد 2, 1401
تیغه کرکره
تیغه کرکره
خرداد 2, 1401
نمایش همه

ساخت کرکره برقی

ساخت کرکره برقی

ساخت کرکره برقی

ساخت کرکره برقی

ساخت کرکره برقی در شرکت ما با اطمینان از مواد اولیا با کیفیت و فراهم کردن تیم با تجربه و حرفه ای مهندسان در این زمینه اجرایی می شود و به این دلیل می توان گفت که ساخت کرکره برقی فراتر از مزایای امنیتی دارای جذابیت و زیبایی است.

ساخت کرکره برقی با عنوان یک عایق بسیار خوب، محل زندگی شما را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارند، سر و صدا و نور را فیلتر می کنند و برای حفظ حریم خصوصی و نداشتن دید از بیرون با داخل خصوصا شب ها، عالی هستند.

امروزه بسیاری از مردم متوجه شده اند که به دلیل زحمت و زمان زیادی که برای بالا و پایین کردن کرکره وجود دارد، از سفارش ساخت کرکره برقی بهره برداری کنند و در برخی موارد، افراد متوجه می‌شوند.

که نمی‌توانند کرکره‌های خود را به دلیل ضعف قدرت بدنی، دست‌های مبتلا به آرتروز یا محدودیت تحرک در اطراف خانه استفاده کنند. به همین دلیل ساخت کرکره برقی می تواند برای افرادی که این مشکلات را دارند کمک کننده باشد.

علاوه بر این، باز و بسته شدن دستی کرکره‌ها فشار قابل توجهی بر روی قطعات متحرک سیستم وارد می‌کند و این می‌تواند منجر به مشکلات مکانیکی مداوم با شکستگی تسمه‌ها و قرقره‌ها شود که نه تنها خسته کننده است بلکه می‌تواند به تعمیرات پرهزینه و مکرر تبدیل شود.

از این جهت ساخت کرکره برقی بسیار منطقی می باشد. البته این مزیت کرکره برقی که سهولت در استفاده می باشد می تواند به شکل لمس یک دکمه سیستم با سرعت کار کند.

ساخت کرکره برقی برای کسانی که محدودیت حرکتی دارند عالی است. زیرا آن ها راه حل ایده آل برای افرادی است که قادر به حرکت آزادانه در خانه نیستند. بسیاری از پنجره‌ها در پشت مبلمان و در گوشه‌های تنگ قرار دارند، بنابراین وقتی دسترسی و تحرک افراد مشکل است، راه‌ حل این است که نسبت به سفارش و ساخت کرکره برقی اقدام کنید. البته نا گفته نماند که ساخت کرکره برقی باعث افزودن ویژگی زیبایی به خانه شما می باشد.

با ساخت کرکره برقی توسط شرکت ما با طول عمر کوتاه مدت کرکره ها و تعمیرات برای تسمه های شکسته و گریس کاری و نگهداری منظم خداحافظی کنید و با جایگزینی یک سیستم الکترونیکی با سرعت ثابت ، عملکرد نرم، ملایم و یکنواخت را بدون فشار اضافی بر روی قطعات کرکره ممکن بسازید . برای سفارش و آگاهی از قیمت های کرکره برقی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.