قیمت کرکره مغازه

کرکره شیشه ای پلی کربنات
مرداد 31, 1402
فروش تخصصی کرکره برقی مغازه ای
فروش تخصصی کرکره برقی مغازه ای
مرداد 31, 1402
نمایش همه

قیمت کرکره مغازه

قیمت کرکره مغازه

قیمت کرکره مغازه

قیمت کرکره مغازه

قیمت کرکره مغازه تحت تاثیر مجموعه ای از عوامل قرار دارد. کرکره مغازه به دو صورت دستی و برقی وجود دارد که انواع برقی آن امروزه با قیمت مناسب و کارکرد بهینه در اختیار همگان قرار داشته و ارائه می گردد. کرکره برقی مغازه دارای یک سیستم امنیتی است که برای محافظت از ورودی مغازه و فضاهای تجاری استفاده می شود.

کرکره برقی مغازه از نوارها و اجزاء فلزی یا شفاف پلی کربنات و بسیار مستحکم ساخته می شود که بر روی مغازه و ویترین فروشگاه ها با قیمت های متنوعی نصب می شود. اجزاء کرکره و نوارها به صورت عمودی و به شکل رولی و به کمک یک موتور برقی و اجزاء الکترونیکی جمع و باز می شود.

کرکره برقی مغازه که با قیمت مناسبی در این مجموعه موجود بوده و توسط متخصصین با تجربه نصب می گردد، دارای ویژگی های مطلوبی است که استفاده از آن را مطلوب کرده است. کرکره برقی مغازه ایمنی فروشگاه را با قیمت بسیار مناسبی نسبت به بسیاری از سیستم های ضد سرقت، تامین می نماید و از ورود به مغازه و دسترسی به محصولات آن یا برخورد اشیاء و آلودگی های به ویترین و شکستن آن جلوگیری می نماید.

به طور کلی با توجه به ساختار محکم و نیز ضخامت مطلوب ورق‌های فلزی یا پلی کربنات که هر کدام قیمت متفاوتی دارند، این کرکره ها می توانند تهدیدات گوناگونی مانند سرقت ها، تخریب و حوادث پیش بینی نشده را کاهش دهند.

استفاده از کرکره برقی بسیار آسان است. با فشردن یک دکمه بر روی ریموت یا کنترل از راه دور می توان کرکره را به طور خودکار باز و بسته کرد و این سهولت استفاده، موجب افزایش کاربری این محصول که با قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد، می گردد.

ساختار کرکره برقی

ساختار کرکره برقی مغازه از قسمت ‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل پیکره و بدنه کلی کرکره، موتور برقی، ریموت کنترل و برد الکترونیکی و سنسورها می شود که هر کدام از این اجزاء قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

یکی از اصلی ترین بخش های کرکره برقی مغازه بدنه اصلی آن می باشد که در تعیین قیمت این محصول نقشی اساسی دارد. به طور کلی دو گونه رایج از متریال برای به کار رفتن در کرکره برقی وجود دارد که هر کرام ویژگی ها و قیمت ویژه خود را دارند. کرکره برقی مغازه یا به صورت آلومینیومی می باشد و یا به صورت پلی کربنات که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

کرکره برقی مغازه در صورتی که از نوارهای آلومینیومی باشد، قیمت مناسب تری نسبت به کرکره برقی پلی کربنات دارد. هر چند خود کرکره پلی کربنات نیز دارای انواع متفاوتی می باشد که بسته به میزان ضخامت اجزاء و ابعاد آن ها، هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

قیمت کرکره مغازه و موتور برقی

موتور برقی نیز نقش منبع تغذیه را ایفا می کند و بسیار در قیمت کرکره برقی مغازه نقش تعیین کننده ای دارد. موتور مسئول چرخش مکانیکی کرکره است. اینکه موتور الکتریکی چه توانی برای جابجایی بدنه اصلی دارد و تا چه وزنی را تحمل می نماید، موتور الکتریکی ساخت کدام کشور است و چه ساختار و اجزائی دارد، هر کدام بر قیمت کرکره برقی مغازه اثرگذار می باشد.

ریموت کنترل یا کنترل از راه دور، بخش دیگری است که قیمت کرکره برقی مغازه را تحت تاثیر قرار می دهد. ریموت کنترل ابزاری برای کنترل حرکت کرکره برقی می باشد که دخالت نیروی مکانیکی دست را محدود به فشردن کلیدی کرده است. ریموت کنترل می تواند کرکره را بالا و پایین ببرد و قفل کند و قیمت این محصول را تحت شعاع قرار می دهد.

برد الکترونیکی و سنسورها نیز اجزاء دیگری هستند که کیفیت آن ها و قابلیت های آن ها قیمت این محصول را تعیین می کند. برد الکتردنیکی و سنسور موقعیت و حرکت کرکره را کنترل می کند و قابلیت تنظیم سرعت و قدرت حرکت را برای کاربر، فراهم می سازد.

سنسور قطعه ای الکترونیکی و بسیار پر اهمیت است که در صورت مشاهده مانع یا شیء در مسیر متوقف شده و از سقوط یکباره کرکره نیز جلوگیری می نماید و ویژگی های آن قیمت کرکره برقی را تغییر خواهد داد.

قیمت کرکره برقی مغازه

علاوه بر تمامی مواردی که در ارتباط با اجزاء و قطعات کرکره برقی، قیمت آن را تحت تاثیر خود قرار می دهد، ابعاد و اندازه یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت کرکره برقی مغازه، می باشد. هرچه اندازه کرکره بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نحوه نصب و راه اندازی و هزینه های آن عامل دیگری است که می تواند قیمت نهایی کرکره برقی مغازه را تحت تاثیر قرار دهد. نیروی متخصص ماهر که از یک مجموعه و شرکت معتبر و با سابقه برای نصب و راه اندازی کرکره برقی مغازه اعزام شوند، عمر مصرف و دوام آن را افزایش می دهند.

نصب غیر اصولی و اشتباه کرکره برقی مغازه می تواند موجب فرسودگی آن شود و به زودی نیاز به تعمیر پیدا کند. این مجموعه از پرسنل ماهر و مجرب با قیمت مناسب برای نصب و راه اندازی کرکره برقی مغازه بهره می برد.