قیمت درب کرکره ای

تیغه کرکره برقی هوشمند
تیغه کرکره برقی هوشمند
آذر 7, 1400
قیمت موتور کرکره برقی
قیمت موتور کرکره برقی
آذر 7, 1400
نمایش همه

قیمت درب کرکره ای

قیمت درب کرکره ای

قیمت درب کرکره ای

قیمت درب کرکره ای

قیمت درب کرکره ای : امروزه درب کرکره ای کاربرد گسترده ای پیدا کرده است از این رو اطلاع از قیمت درب کرکره ای نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است. در تعیین قیمت درب کرکره ای  چند عامل تاثیر گذار است. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می کنیم.

اولین عامل تعیین کننده قیمت درب کرکره ای نوع کاربرد آن است. اینکه درب کرکره ای برای پارکینگ، مغازه و یا … مورد استفاده قرار می گیرد قیمت درب کرکره ای متفاوتی دارد.

دومین عامل تاثیر گذار در قیمت درب کرکره ای جنس تیغه های کرکره برقی می باشد. تیغه آلومینیم، پلی کربنات، گالوانیزه، فولادی و … قیمت درب کرکره ای متفاوتی را سبب می شوند.

رنگ تیغه های کرکره نیز عامل دیگر تاثیر گذار در تعیین قیمت درب کرکره ای می باشد. قیمت تمام شده کرکره برقی با رنگ های مختلف متفاوت می باشد.

سایز کرکره نیز عامل اصلی تاثیر گذار در قیمت درب کرکره ای می باشد. مسلم است هر چه سایز درب کرکره ای بزرگتر باشد، قیمت درب کرکره ای تمام شده بالاتر خواهد بود.

آپشن های قرار داده شده بر روی کرکره برقی قیمت درب کرکره ای را افزایش می دهد. یکی از این آپشن ها برق اضطراری می باشد. پر واضح است که با وجود آپشن برق اضطراری قیمت درب کرکره ای تمام شده بالاتر خواهد بود. آپشن های دیگری مانند جاقفلی هوشمند، کاور موتور ساید، فلاشر و… از جمله دیگر آپشن هایی هستند که قیمت درب کرکره ای را بالاتر خواهند برد.

برای مشاوره پیرامون قیمت درب کرکره ای می توانید به طور رایگان با کارشناسان ما به مشاوره بپردازید. آنها در تمام مراحل خرید، نصب و خدمات پس از فروش در کنار شما خواهند بود.