تیغه کرکره برقی هوشمند

درب کرکره ای
درب کرکره ای
آذر 7, 1400
قیمت درب کرکره ای
قیمت درب کرکره ای
آذر 7, 1400
نمایش همه

تیغه کرکره برقی هوشمند

تیغه کرکره برقی هوشمند

تیغه کرکره برقی هوشمند

تیغه کرکره برقی هوشمند

تیغه کرکره برقی هوشمند : تیغه کرکره برقی هوشمند همانند سایر انواع تیغه کرکره مدل های متنوعی دارد. متداول ترین تیغه کرکره برقی هوشمند تیغه آلومینیمی می باشد. این تیغه به دلیل سبکی طرفداران بسیار ی دارد. تیغه کرکره برقی هوشمند در کنار سبکی از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر آن از دیگر ویژگی های تیغه کرکره برقی هوشمند آلومینیمی می توان به عدم خوردگی و زنگ زدگی این تیغه ها اشاره نمود.

تیغه کرکره برقی هوشمند در رنگ های مختلفی موجود می باشد. شما می توانید با توجه به محیط مورد استفاده تیغه کرکره برقی هوشمند با رنگ دلخواه را سفارش دهید.

تیغه کرکره برقی هوشمند پلی کربنات نیز یکی دیگر از تیغه های پر طرفدار محسوب می شود. جنس مواد اولیه تیغه کرکره برقی هوشمند پلی کربنات پلیمر می باشد. از ویگی های این تیغه می توان به مقاومت بالای ان در برابر آتش اشاره نمود. همچنین انواع بدون رنگ تیغه کرکره برقی هوشمند شفافیت بسیار بالایی خواهد داشت. در این مدل ضد ضربه بودن نیز از ویژگی های خاص تیغه کرکره برقی هوشمند محسوب می شود.

تیغه کرکره برقی هوشمند فولادی و گالوانیزه نیز از دیگر انواع تیغه کرکره محسوب می شوند. این تیغه کرکره برقی هوشمند نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. تیغه کرکره برقی هوشمند فولادی کاملا مستحکم می باشند به گونه ای که در مواردی که نیاز به امنیت بالا می باشد از این مدل از تیغه کرکره برقی هوشمند بهره می برند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان پیرامون تیغه کرکره برقی هوشمند با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. آنها شما را در تمامی مراحل مشاوره، خرید، نصب و خدمات پس از فروش راهنمایی و در کنار شما خواهند بود.