کرکره مغازه برقی

کرکره مغازه پلی کربنات
کرکره مغازه پلی کربنات
مرداد 31, 1402
کرکره شیشه ای پلی کربنات
مرداد 31, 1402
نمایش همه

کرکره مغازه برقی

کرکره مغازه برقی

کرکره مغازه برقی

کرکره برقی برای مغازه، امروزه به یکی از الزامات تبدیل شده است. کرکره برقی مغازه یک سیستم اتوماتیک است که برای حفاظت از ورود ناخواسته، سرقت و دیگر خطرات برای مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شود. این سیستم شامل ورقه هایی است که به صورت عمودی حرکت کرده جمع و رول می شوند. کرکره برقی در مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، برخی پارکینگ ها و ساختمان های تجاری، ورودی پاساژها و موارد دیگر استفاده می شود. این سیستم به تمامی این مکان ها کمک می کند امنیت خود را افزایش دهند.

کرکره برقی مغازه با توجه به نوع و متریالی که در آن به کار رفته در طرح ها، شکل ها و قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد و به متقاضیان ارائه می گردد. در این مجموعه کرکره برقی برای مغازه، با بالاترین کیفیت و ساختار عرضه می گردد و توسط نصابان و متخصصان با تجربه و ماهر نصب می شود. نرخ های ارائه شده در این مجموعه بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

 

مزایای استفاده از کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه دارای مزایا و ویژگی های زیادی است که آن را به یک راهکار ایده آل برای ایجاد امنیت و راحتی در فروشگاه ها تبدیل می کند. کرکره برقی مغازه از ورق هایی سخت و مستحکم ساخته شده است که پس از پوشاندن ویترین و درب مغازه، نمی توان به درون آن دسترسی داشت و مانع وقوع سرقت ها و خسارت های مالی به صاحبان مراکز تجاری و مغازه ها می شود.

همچنین کرکره برقی مغازه عملکرد آسانی دارد و سرعت عملکرد بالایی نسبت به انواع سنتی و دستی دارد که با نیروی دست جابجا می شدند. به علاوه با استفاده از سیستم کنترل از راه دور می توان به کمک یک ریموت کوچک و بدون دخالت نیروی دست کرکره برقی را باز یا بسته نمود. کرکره برقی مغازه ظاهری شیک و متناسب با سبک و طراحی فروشگاه دارد. این محصول می تواند با رنگ و طرح مطلوب مغازه هماهنگ شود و جذابیت بصری فراوانی را به فروشگاه اضافه کند.

نصب کرکره برقی مغازه

علاوه بر تمام مواردی که ذکر گردید، نصب کرکره برقی مغازه هزینه های نصب و نگهداری کمتری نسبت به سیستم‌ های ضد سرقت و افزایش ایمنی دیگر دارد. به کاهش دزدی و و آسیب دیدن کالاها کمک می کند و از خسارت دیدن ویترین و فروشگاه جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های مطلوب کرکره برقی مغازه این است که در برابر عوامل آب و هوایی، نظیر باران، برف و باد، بسیار مقاوم است. این به مغازه کمک می کند تا در هر شرایط آب و هوایی به صورت مناسب محفوظ بماند و عوامل محیطی به شیشه و ویترین آن آسیب نرساند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های کرکره برقی مغازه محفاظت از محصولات درون ویترین و مغازه در برابر نور خورشید و حرارت یا آلودگی ها می باشد. این محصول در طول روزهای گرم تابستان، کرکره برقی می تواند از ورود نور خورشید و حرارت به درون ساختمان جلوگیری کند. در زمستان از ورود سرما جلوگیری نماید و از اتلاف انرژی تامین شده توسط سیستم گرمایی یا سرمایی جلوگیری کند.

انواع کرکره مغازه برقی

کرکره برقی مغازه از لحاظ متریال به کار رفته در آن، از یکدیگر متمایز می گردد. مواد اولیه متنوعی در تولید بدنه کرکره برقی نقش دارند ولی دو مدل نسبت به سایر انواه کرکره برقی متداول تر هستند. یکی کرکره برقی با تیغه های پلی کربنات می باشد و دیگری کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی.

کرکره برقی پلی کربنات یکی از قدرتمندترین و مستحکم ترین انواع است که تیغه های آن ظاهری شفاف دارند و به صاحبان آن ها این امکان را می دهند که در زمان تعطیلی مغازه نیز، فرصت دیده شدن محصولات و اجناس داخل مغازه را به افراد بدهند. این نوع از محصول ضد سرقت است و با قدرتمندترین ضربه ها با چکش نیز نمی شکند.

کرکره برقی پلی کربنات به دو صورت لوله ای و زواره ای در بازار موجود می باشد که هر کدام متریال و ویژگی های متصوص به خود دارند. در کرکره برقی لوله ای، لوله های استیل و محکم تیغه های شفاف و شیشه ای پلی کربنات را با ضخامت های گوناگون به همدیگر وصل می کند. در حالی که در نوع زواره ای، اتصالات آلومینیومی این وظیفه را بر عهده دارد.

کرکره برقی آلومینیومی نیز یکی دیگر از این محصولات می باشد که از ورقه های آلومینیومی متصل به یکدیگر استفاده می نماید. وزن این مدل چندان زیاد نیست و به راحتی رول و باز می شود. این تیغه ها ضد زنگ بوده و در اثر مجاورت با رطوبت و عوامل خورنده کیفیت خود را از دست نمی دهد. قیمت کرکره برقی پلی کربنات به دلیل قابلیت های بیشتر و جنس نشکن و قدرتمند آن و شفافیت و زیبایی بیشتر، نسبت به کرکره برقی آلومینیومی بیشتر می باشد. این مجموعه انواع کرکره های برقی را با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می نماید و توسط متخصصین مجرب، به صورت اصولی نصب می کند.