درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

قیمت کرکره برقی
قیمت کرکره برقی
دی 6, 1400
ساخت کرکره برقی
ساخت کرکره برقی
دی 6, 1400
نمایش همه

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی که جنس تیغه به کار رفته در آن از جنس  آلومینیومی می باشد به دلیل وزن کم، انعطاف پذیری آلومینیوم و استحکام بالایی که دارند، طرفداران بیشتری دارند. برای حرکت تیغه درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی از یک موتور استفاده می شود و می توان با استفاده از یک ریموت کنترل کوچک، حرکت درب آلومینیوم را کنترل کرد. تیغه درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی علاوه بر بحث زیبایی درب، تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد و به دلیل قیمت کمتر آلومینیوم نسبت به بقیه تیغه ها، قیمت نهایی درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی کمتر خواهد بود.

نکات مهم خرید درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

در هنگام خرید درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید و از انتخاب درب های با قیمت خیلی پایین خودداری کنید. زیرا در تولید تیغه این نوع از درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی، از آلومینیوم بازیافتی استفاده می شود که کیفیت و دوام کمتری دارند و بعد از مدتی استفاده دچار صدای آزار دهنده هنگام حرکت می شوند و کیفیت بسیار پایینی دارند. در واقع  خرید درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی بی کیفیت باعث می شود شما در آینده متحمل هزینه های بیشتری باشید.

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی به وسیله یک موتور حرکت داده می شود. معمولا این موتور به برق وصل می شود، اما موتورهایی هستند که برای تولید انرژی به پنل های خورشیدی وصل می شوند. تیغه آلومینیومی مورد استفاده در درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی در مدل های تک جداره، دوجداره و پانچ دار می باشد. از مهمترین ویژگی درب های آلومینیومی، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و تحمل حرارت آن می باشد. ظاهر زیبای درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی باعث شده تا استفاده از آن هر روز گسترش یابد.

برای خرید درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی باید توجه کنید تا درب انتخابی شما دارای کیفیت بالایی باشد. وزن تیغه آلومینیومی تاثیر زیادی برکیفیت درب اتوماتیک دارد. تیغه های آلومینیومی با وزن کم ضخامت کمتری دارند و درنتیجه مقاومت و استحکام آنها در برابر ضربه پایین تر است و کیفیت خوبی ندارد. بهتر است هنگام خرید درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی، از تیغه هایی با وزن مناسب استفاده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی در برابر تغییرات دمایی و آب و هوا بسیار مقاوم می باشد، همچنین آلومینیوم دارای خاصیت ضد خش است که این امر طول عمر آن را افزایش می دهد. علاوه بر اینکه در انتخاب متریال مورد استفاده در ساخت درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی باید نهایت دقت را داشته باشید، در زمان نصب هم باید از نیروهای متخصص و زبده استفاده کنید تا بتواند این کار را به درستی انجام دهد.