قیمت کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی
نصب کرکره برقی
بهمن 23, 1397
کرکره ضد سرقت
کرکره ضد سرقت
بهمن 23, 1397
نمایش همه

قیمت کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی 

 قیمت کرکره برقی با وارد کردن ابعاد و انتخاب نوع موتور و تیغه کرکره برقی ، قابل برآورد کردن است. البته قیمت کرکره برقی پارکینگ با توجه به کاربرد کرکره برقی پارکینگ شما اندکی متفاوت است.به طور مثال عرض درب پارکینگ در قیمت کرکره پارکینگ در هزینه حمل آن تا پای کار کمی بیشتر از کرکره های کوچک است.جهت برآورد قیمت کرکره برقی پارکینگ ابتدا ابعاد و عکس محل نصب را به کرکره برقی ایران کرکره ارسال نمایید. سپس از طرف آنها برای شما چندین قیمت پارکینگ با مشخصات فنی گوناگون برای شما ارسال می شود.

اگر یکی از قیمت کرکره برقی پارکینگ مورد تایید شما بود ، هماهنگ کنید که بصورت حضوری به محل شما مراجعه کنند و اندازه گیری دقیق انجام شود.پس از اندازه گیری و تعیین قیمت کرکره برقی پارکینگ ، وجه مورد نظر را از طریق درگاه موجود در وب سایت واریز نمایید و خرید خود را نهایی کنید.آخرین مرحله نیز حمل کرکره برقی پارکینگ به آدرس شما و نصب آن می باشد.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ() را عوامل متعددی به وجود می آورند. این عوامل که تعیین کننده قیمت کرکره اتوماتیک هستند شامل موارد زیر می باشند:

  • جنس کرکره برقی: با توجه به اینکه اجناس مختلفی برای ساخت کرکره های برقی وجود دارند بدین ترتیب قیمت های مختلفی برای ان ها تعیین شده است. به طور کلی جنس های پلی کربنات و گالوانیزه نسبت به جنس آلومینیوم در کرکره ها ارزان تر هستند.
  • وزن کرکره برقی: منظور از وزن کرکره برقی وزن تیغه های موجود در کرکره هوشمند پارکینگ است که تعیین کننده میزان متریالمصرف شده نهایی کرکره است بدین ترتیب بعنوان مثال در نهایت از مجموع الومینیوم مصرف شده برای ساخت کرکره برقی پارکینگ می توانند قیمت آن را محاسبه کنند.

نمایندگی کرکره برقی پارکینگ

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که بهتر است خرید خود را از کدام کمپانی انجام دهید ما به شما کمپانی ایران‌ کرکره را معرفی می کنیم کمپانی ایران کرکره با داشتن سابقه بالا در تولید کرکره برقی پارکینگ تا به امروز یکی از موفق ترین و گسترده ترین کمپانی های کرکره سازی بوده است و به منظور سهولت خرید کرکره برقی نمایندگی های مختلفی را در سر تا سر ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به وجود آورده است و وسعت کاری خود را گسترده تر از قبل کرده است. بدین جهت پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید کرکره برقی پارکینگ از نزدیک ترین نمایندگی  ایران کرکره در شهر و استان شما است.  قیمت کرکره برقی پارکینگ در شرکت ما بسیار مناسب می باشد.

نصب کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی پارکینگ مثل اجزای دیگر ساختمانی نیازمند به افراد با تجربه می باشد به طوری که شما  برای نصب این درب کرکره ای برقیباید حتما از افرادی بهره گیرید که کاملا حرفه ای هستند. سپردن کارهای ساختمانی به طور کلی نتایج و عواقب بدی به دنبال دارد به طوری که نتیجه بسیار بدی به  ساختمان شما وارد کرده و باعث می  شوند نتوانید آن گونه که نیاز دارید از کرکره ها استفاده کنید برای مثال نصب کرکره برقی می تواند باعث لق زدن کرکره و سروصدای بیش از حد از کرکره شود.

 قیمت کرکره برقی پارکینگ در ایران کرکره

قیمت کرکره برقی پارکینگ(Electric parking shutters) در ایران کرکره با توجه به کیفیت بالا آن بسیار مقرون به صرفه است. کرکره از تعداد زیادی تیغه های آلومینیومی در کنار یک دیگر به وجود می آید و هر کدام از این تیغه ها از لایه ها و ورقه های الومینیومی تهیه شده که از یک سمت دو دور به دوز خود پیچ خورده اند و یک حالت دو لایه را ایجاد کرده اند. حال اینکه تیغه های آلومینیومی جنس های مختلفی دارند و وزن های متفاوتی را دارا هستند. به اختصار به توضیح برخی از این تیغه ها می پردازیم.

  • تیغه آلومینیومی: در راس تمامی تیِغه های کرکره تیغه های آلومینیومی قرار دارند که از لحاظ مقاومت حرف اول را می زنند این تیغه ها به دلیل جنس مقاومی که دارند از ورود هر گونه دزد به منزل و پارکینگ شما جلوگیری میکنند. البته باید خاطر نشان کرد که کرکره برقی آلومینیوم لوکس قیمتی گران تر نسبت به سایر مدل های کرکره دارد.
  • تیغه فولادی: معمولا تیغه های فولادی را در زمان های قدیم برای تهیه کرکره های دستی استفاده می کردند امروزه نیز میتوان از تیغه های فولادی استفاده نمود اما به دلیل ظاهر نه چندان جالبی که دارد معمولا باب سلیقه ها‌ نیست.
  • تیغه پلی کربنات: تیغه های پلی کربنات نسبت به آلومینیومی از مقاومت پایین تری برخوردار است اما از لحاظ قیمت تیغه های پلی کربنات کاملا اقتصادی بوده و از جنس آلومینیوم ارزان ترند.
  • تیغه گالوانیزه: تیغه های گالوانیزه به نوعی تیغه های شیشه ای گفته می شود که مقاومت آن ها از شیشه های معمولی بیشتر است. اما باز هم به دلیل این که این شیشه ها امنیت کامل را برقرار نمیکنند می توان گفت که ان ها را با تیغه هایی از جنس های دیگر ترکیب می کنند و صرفا برای زیبایی و جلوه کار از تیغه های شیشه ای استفاده می کنند.

حال بیایید کمی در ارتباط با خصوصیات و ویژگی های کرکره های آلومینیومی صحبت کنیم تا بدانیم دلیل بهتر بودن کرکره های آلومینیومی در چیست و چرا بیشتر از آلومینیوم استفاده می شود.

  • مقاومت بسیار بالا: کرکره های الومینیومی برقی دارای مقاومت بسیار بالایی در نوع آلومینیوم خود هستند البته مقاومت بالای آن به جهت حضور تیغه های الومینیومبا ضخامت های بالا است. به همین جهت آن دسته از کاربرانی که فکر میکنند نیازمند به کرکره های با دوام بالا هستند بهتر است تیغه های با ضخامت بالا را سفارش دهند.
  • ضد خش بودن ورقه ها : به دلیل این که معمولا درب های کرکره ای در برابر گرما، سرما، باران و برف قرار دارند بهتر است برای ساخت آن ها از تیغه های ضد خش استفاده کرد. به طور کلی کرکره های ضد خش نسبت به هرگونه صدمه مقاوم تر خواهند بود‌. هم چنین به طور کلی آلومینیومی جزء فلزاتی است که ضد خش است.

شاید بهتر باشد که به شما عزیزان توضیح دهیم سابقه درخشان ایران کرکره در میان تمامی کمپانی های کرکره سازی باعث شده است تا ما بتوانیم با خیالی آسوده تر از این کارخانه و تولیدی کرکره برقی خرید کنیم. کارشناسان و متخصصین در زمینه کرکره سازی در کمپانی ایران کرکره گرد هم آمده و باعث شده اند تا شما بهترین کرکره ها را از بهترین مجموعه خریداری کنید.

          هم چنین می توانید جهت مشاوره در امر خرید با شماره های این کمپانی تماس گرفته و از کارشناسان سوالات مورد نیاز خود را بپرسید.

مقاله قیمت کرکره برقی پارکینگ