کرکره ضد سرقت

نصب کرکره برقی پارکینگ
قیمت کرکره برقی پارکینگ
بهمن 23, 1397
کرکره برقی ضد سرقت
کرکره اتوماتیک ضد سرقت
بهمن 23, 1397
نمایش همه

کرکره ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

کرکره ضد سرقت (anti-theft-shutters) : عمدتا استفاده از کرکره ضد سرقت نیازمند دارا بودن برخی از اطلاعات می باشد. بایستی قبل از خرید با کرکره ضد سرقت آشنایی یابید تا با گوش و چشمی بازتر اقدام به نصب کرکره ضد سرقت کنید. اما روی صحبت ما با کاربرد کرکره ضد سرقت و اهمیت آن نیز می باشد به طوری که وقتی شما برای فروشگاه خود کرکره ضد سرقت را نصب می کنید یعنی امنیت خود را دو چندان کرده اید.

ضروری است که روی درها و پنجره هایی با استحکام ، محکم و بادوام سرمایه گذاری کنید. در هنگام باز شدن مغازه آنها باید بن بست داشته باشند که به درستی قفل شده اند. ما همچنین پیشنهاد می کنیم  شیشه های مقاوم در برابر سارقان استفاده کنید. این در بسیاری از مناطق با جرم زیاد گزارش شده است ، زیرا شکستن بدون ضرب و شتم تقریبا غیرممکن است. پرده های کرکره ای نیز گزینه مناسبی است. آنها مقرون به صرفه و انعطاف پذیر هستند – می توانید آنها را برای رفع نیازهای خاص تجارت خرده فروشی خود طراحی کنید.

چون با نصب کرکره ضد سرقت دیگر دغدغه این را ندارید که سارق به شما دستبرد بزند و خیالتان نیز راحت است که هیچ روزنه ای برای سرقت و دزدی وجود ندارد. بالاخره بعد از این همه سال که از کرکره های مشبک و لانه زنبوری استفاده شد شخصی طرح اولیه و ایده ساخت کرکره ضد سرقت را داد.

کرکره ها می توانند محافظت در برابر سرقت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند . تمام کرکره های ما دارای چشمه های اصلی ایمنی نصب شده هستند که باعث می شود بالا بردن کرکره ها از خارج دشوار شود. با افزودنی هایی مانند قفل ها و چشمه های ضد سارق می توانیم به سطح بسیار بالایی از امنیت پنجره دست یابیم .

تمام کرکره های کرکره ای از برنامه تولیدی ما شامل چشمه های اولیه ایمنی از جنس استیل هستند که هنگام جمع شدن کرکره ها ، بالا بردن آنها را دشوار می کند.

بیشتر بخوانیم : عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی

قفل کرکره ضد سرقت

 ارزانترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر ضد سرقت: تجهیز کرکره ها به پیچ و مهره های ساده – قفل در صفحه دامن با شیار. ممنوعیت قفل ها هنگامی که دیافراگم در حالت نورد قرار دارد به صورت دستی کشیده می شود (این گزینه نباید در کرکره های غلتکی که از طریق موتور درایو استفاده می شود) استفاده شود.

 ظریف ترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر ضد سرقت ، استفاده از چشمه های ضد سرقت مخصوص به جای آب های فلزی است. آنها را می توان در هر دو نوع شفت (40 و 60 میلی متر) نصب کرد. مزیت این سیستم این است که کرکره ها در هنگام خاموش شدن به سمت پایین (بدون نیاز به باز کردن ویندوز و قفل دستی آنها به طور خودکار) قفل می شوند. چشمه های ضد سرقت فقط در کرکره های غلتکی که توسط دسته میل لنگ و یا درایو موتور کار می کنند قابل استفاده است.

امکانات کرکره ضد سرقت

امنیت را هنگام مسافرت افزایش می دهد.
نصب بر روی هر درب آسان است.
در صورت مشاهده لرزش ، 100 دزدگیر DB 100 مرتفع شد.
عملکرد چراغ قوه مفید.
قابل استفاده در هر درب است.

امنیت کسب و کار با کرکره ضد سرقت ایران کرکره

امنیت کسب و کار خود را امروز با ایران کرکره به روز کنید. با تخصص در راه حل های امنیتی با کیفیت بالا و قابل اعتماد ، ما می توانیم به شما در محافظت از تجارت خرده فروشی خود به بهترین وجه ممکن کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید امروز 02155441824

کارشناسان ما آماده مشاوره و پاسخ گویی به شما مشتریان محترم هستند.