کرکره ی پنجره

کرکره محافظ پنجره
کرکره محافظ پنجره
مهر 20, 1397
درب كركره ای اتوماتیک
درب كركره ای اتوماتیک
مهر 20, 1397
نمایش همه

کرکره ی پنجره

کرکره پنجره

کرکره پنجره

کرکره اتوماتیک پنجره

کرکره ی پنجره(Window Shutters)برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی درب های نفر روی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت ایران کرکره از مشاوره رایگان کرکره پنجره استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتوماتیک کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان کنید. برای اطلاعات بیشتر کرکره  به صفحه اختصاصی کرکره پنجره بروید.

کرکره پنجره

امروزه استفاده از انواع کرکره برقی بر حسب نیاز، بسیار افزایش یافته و گسترده شده است. نوعی از کرکره برقی برای امنیت بیشتر برای پنجره ها نیز طراحی شده است. از کرکره های پنجره برای پنجره ی انواع ساختمان های مسکونی، صنعتی، کارخانه جات و سوله ها استفاده می‌شود. کرکره ی پنجره حس امنیت و آرامش را برای مصرف کننده ی آن به ارمغان می آورد.

مزایای نصب و استفاده از کرکره پنجره

  • پنجره ی هر مکانی یکی از راه های اصلی ورود به آن مکان محسوب می‌شود. بیش از نیمی از سرقت ها از طریق پنجره های ساختمان ها صورت می‌گیرد. با نصب کرکره پنجره برای پنجره های منزل مسکونی و یا محل کار، احساس امنیت را تجربه کنید.
  • استفاده از کرکره پنجره بسیار ساده است و هیچ نیازی به تخصص و توانایی خاصی ندارد. تنها با فشار دادن دکمه ریموت می‌توان کرکره پنجره را بالا یا پایین داد.
  • به عنوان یک عایق صوتی با قدرت بالا عمل می‌کند و از ورود صداهای بلند و نا به هنجار به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.
  • کرکره ی پنجره نوعی عایق برودتی محسوب می‌شود و از اتلاف انرژی و حرارت در فصول سرد و گرم سال جلوگیری می‌کند.
  • کرکره پنجرهمحیط داخلی ساختمان را از اشعه های مضر و خطرناک مانند uv حفظمی‌کند.
  • با نصب و استفاده از کرکره ی پنجره می‌توان میزان نور ورودی به ساختمان را تنظیم کرد. در روز روشن با پایین دادن کرکره پنجره، می‌توان محیط خانه را تاریک کرد وآن را به یک سینما خانگی تبدیل کرد.
  • با نصب کرکره آلومینیومی، می‌توان از ورود گرد و غبار و ذرات ریز خاک به هنگام وزش باد به محیط داخلی خانه جلوگیری کرد.

اجزای تشکیل دهنده ی کرکره پنجره

  1. تیغه ی کرکره ی پنجره و اجزا و قطعات آن
  2. موتور کرکره برقی و اجزا وقطعات آن

در کرکره پنجره از چه نوع تیغه ای استفاده می‌شود؟

در کرکره پنجره بر حسب نیاز از تیغه های فوم دار و امنیتی استفاده می‌کنند. تیغه های امنیتی شامل تیغه ی پلی کربنات یا همان تیغه های شفاف و تیغه های رول گیتر می‌باشد. اگر هدف از نصب کرکره ی پنجره خاصیت عایقی آن باشد، باید از تیغه های فوم دار استفاده کرد. اما اگر برای ایمنی و امنیت بالا از کرکره ی پنجره استفاده می‌کنیم، بهتر از تیغه های امنیتی برای این کار استفاده کرد.

تیغه های فوم دار: تیغه های فوم دار از دو لایه که بین آن ها از خمیر مخصوصی به نام پلی اروتان پر شده است، ساخته می‌شوند. این تیغه ها به هنگام استفاده بسیار کم صدا هستند. چون فوم بین لایه ها از اصطکاک بین تیغه ها و ریل کرکره می‌کاهد. وجود فوم در این تیغه ها همچنین باعث مقاومت آن ها در برابر ضربه می‌شود. از تیغه های فوم دار بیشتر برای مکان هایی که خاصیت عایقی نقش مهمی دارد، استفاده می‌شود. جنس تیغه های فوم دار از دو نوع آلومینیوم و گالوانیزه می‌باشد. تیغه های فوم دار آلومینیومی از مقاومت و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

تیغه های امنیتی: تیغه های امنیتی شامل تیغه های پلی کربنات و تیغه های رول گیتر می‌باشد. از این تیغه ها بیشتر برای مکان هایی که نیازمند ضریب امنیتی بالا هستند، استفاده می‌شود. تیغه های پلی کربنات درصد امنیتی بالاتری نسبت به تیغه های رول گیتر دارند. این تیغه ها ضد ضربه هستند و مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارند. تیفه های پلی کربنات از مقاوم ترین پلیمر ها ساخته شده اند. جنس تیغه های رول گیتر از ترکیب فولاد و آلومینیوم است. بدین صورت که تیغه ها را از مفتول های فولادی با روکش آلومینیوم می سازند.

نوع موتور به کار رفته در کرکره پنجره

سایز و ابعاد کرکره های پنجره نسبت به سایر کرکره ها که برای درب وروردی ساختمان و پارکینگ ها استفاده می‌شود، کوچکتر می‌باشد. از این رو موتور به کار رفته در کرکره پنجره کوچک تر است و از قدرت و توان کمتری نیز برخوردار است. در کرکره پنجره از موتور توبلار برای راه اندازی کرکره استفاده می‌کنند. موتورهای توبلار در داخل رول کرکره قرار می‌گیرند. به همین دلیل فضای اشغالی توسط این موتور بسیار ناچیز است. موتور توبلار از توان و قدرت کمتری نسبت به موتورهای ساید برخوردار است. همچنین انرژی مصرفی توسط موتور توبلار از انرژی مصرفی موتورهای ساید کمتر است و قیمت کمتری نیز دارند. از این رو موتورهای توبلار یکی از باصرفه ترین موتورهای کرکره برقی محسوب می‌شود.

طرح و رنگ کرکره های پنجره

کرکره های پنجره در انواع مختلف از طرح ها و رنگ ها تولید و ساخته می‌شوند. رنگ به کار رفته در تیغه های کرکره پنجره دارای خاصیت الکترو استاتیک است. یکی از پر کاربرد ترین طرح ها برای کرکره پنجره طرح چوب است. اما از سایر طرح های کرکره ها نیز بر اساس نوع و جنس نمای ساختمانی استفاده می‌کنند.

نصب کرکره های پنجره

نصب کرکره های پنجره کار ساده ای نیست و بهتر از تکنسین های مجرب برای این کار استفاده کرد. نصب درست کرکره پنجره، باعث افزایش طول عمر و کارایی بهتر موتور و روان بودن آن می‌شود.

تهیه و خریداری کرکره ی پنجره

برای خریداری کردن کرکره ی پنجره باید حتما به نمایندگی و مراکز فروش معتبر و مجاز، مراجعه کرد. یکی از این نماینگی و شرکت های معتبر و معروف، شرکت ایران کرکره است. ایران کرکره نزدیک به دو دهه سابقه ی درخشان در زمینه ی طراحی و تولید انواع کرکره برقی را دارد. قیمت مناسب، و استفاده از مواد اولیه و قطعات درجه ی یک و مرغوب رمز موفقیت و ماندگاری ایران کرکره است. با خرید از ایران کرکره از خدمات پس از فروش مانند نصب کرکره برقی و ضمانت و گارانتی محصول بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

مقاله کرکره پنجره