کرکره پلی کربنات غضروف دار

کرکره برقی پنجره
کرکره برقی پنجره هتل در کیش
اسفند 25, 1397
کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا
کرکره برقی در تبریز
اسفند 25, 1397
نمایش همه

کرکره پلی کربنات غضروف دار

کرکره پلی کربنات غضروف دار

کرکره پلی کربنات

پلی کربنات یک ماده زیبا و بسیار قوی است ، به خصوص برای کرکره های مخصوص برقی مناسب است. با این حال ، این ماده گرانتر از فولاد یا آلومینیوم است.

کرکره ای کاملاً شفاف ، ساخته شده از پلی کربنات تقریباً غیرقابل شکست. کرکره های نما مانع شفاف و متنوع ، با دوام و زیبایی خاصی می شوند.

کرکره های شفاف یا همان کرکره پلی کربنات با غضروف آلومینیومی دارای امنیت بسیار بالا و کیفیت کاملا متمایز نسبت به دیگر محصولات کرکره شفاف دارد که از جمله آنها می‌توان به تنوع رنگ پذیری غضروف آنها و نیز دارای استقامت بسیار بالا جهت ابعاد بزرگ و خاص اشاره نمود.

کرکره شفاف غضروف دار

کرکره پلی کربنات یا همان کرکره شفاف با غضروف دو تیکه آلومینیومی دارای تنوع تولید در انواع کرکره از جمله ضخامت پلی کربنات و همچنین میزان سختی آلومینیوم اشاره نمود که محصولات این مجموعه بالاترین میزان کیفیت و رضایتمندی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

کرکره غلتکی پلی کربنات

کرکره های غلتکی پلی کربنات ما از طراحی ویژه ای با میله های استیل تقویت شده بین پانل ها برخوردار هستند. طراحی و مواد باعث می شود کرکره های پلی کربنات ما بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند.

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی ، کرکره های پلی کربنات ما را برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند مانند جواهرات فروشی ایده آل می کنند. همچنین ، این کرکره ها برای محلهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند ، به عنوان مثال بانک ها گزینه مناسبی هستند.

کرکره برقی از پانل های پلی کربنات پیوسته ساخته شده است (برای کرکره های پهن تر از 3 متر ، پانل ها به صورت افقی با قطعات آلومینیومی مرتبط هستند). پانل های نزدیک به قسمت بالای باز پایین تر هستند ، در حالی که پانل های نزدیک به دیافراگم بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در دهانه های بالاتر قابل توجه است ، جایی که کرکره های برقی دارای مناطق بیشتری از پلی کربنات مداوم هستند.

انواع کرکره برقی

کرکره ای غلتکی آلومینیومی اینها کرکره های سبک و قوی با برش های پلی کربنات با نفوذ هستند. کرکره های از فضای زیادی برخوردار هستند و برای جبهه های فروشگاه کاملاً مناسب هستند.

کرکره آلومینیومی پانچ  – این کرکره ای با مشخصات کوچکتر است که می تواند در کنار ورق پلی کربنات مانند  دارای ورق پانچ باشد. کرکره های در یک جعبه کوچکتر جمع می شوند و به خصوص برای محافظت از دهانه های کوچکتر مانند پنجره های اداری و درها ، خصوصیات داخلی و مناطق پذیرایی مناسب هستند.

کرکره کشویی- برخلاف کرکره های غلتکی سنتی ، ورق ها به صورت افقی می لغزند و تاشو می شوند.  دارای پانل های لعاب پلی کربنات بزرگ برای دید و امنیت بهینه می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02155441824 در وب سایت ایران کرکره مراجعه کنید.

ویژگی های کرکره پلی کربنات

پانل های پلی کربنات مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش به ضخامت 5 میلی متر یا 6 میلی متر ساخته شده توسط ریل های لولای آلومینیومی اکسترود شده 25 میلی متر با هم پیوسته اند. پانل ها دارای حداقل ارتفاع 100 میلی متر و حداکثر طول صفحه 3000 میلی متر هستند.

ریل کف آلومینیومی اکسترود شده دو جداره لاستیکی؛ آلومینیوم به طول 50 میلی متر با عرض 80 میلی متر ، روکش پلاستیکی ، در بخش های فلزی 60 mm x 80mm نصب شده است.

رول تشکیل شده آلومینیوم در دو بخش. جعبه های بالا و پایین. جعبه قابل جابجایی قابل حمل و نصب و نگهداری در 45 درجه. جعبه کرکره بر روی پیش زمینه های آلومینیوم قالب ریخته گری مونتاژ شده است.

کرکره فوق کرکره شفاف با غضروف طلایی نصب و اجرا شده در نمایشگاه خودرو زعفرانیه جنب پمپ بنزین

کرکره پلی کربنات غضروف دار _کرکره شفاف غضروف دار.pdf