نصب کرکره ی ضد سرقت

کرکره برقی پلی کربنات
کرکره برقی مغازه و فروشگاه
بهمن 25, 1398
قیمت موتور کرکره برقی tsp
موتور کرکره های ضد سرقت
بهمن 25, 1398
نمایش همه

نصب کرکره ی ضد سرقت

نصب کرکره ی ضد سرقت

نصب کرکره ی ضد سرقت

نصب کرکره 

نصب کرکره ی ضد سرقت(Install anti-theft shutters) باعث آرامش خیال و آسودگی مصرف کننده ی آن می‌شود. این تصور اشتباه در اکثر مردم وجود دارد که استفاده از کرکره ی برقی تضمینی برای ضد سرقت بودن آن است. شاید تا حدودی استفاده از کرکره ی برقی بتواند مانع از سرقت از مکان مورد نظر شود اما با نصب کرکره های ضد سرقت میتوان آسودگی خاطر کامل داشت. از کرکره های ضد سرقت برای مکان هایی که امنیت نقش مهمی در آن ها دارد، مانند انواع طلا فروشی ها، صرافی ها، بانک ها، موزه ها و عتیقه فرو شی ها استفاده می‌کنند. کرکره های ضد سرقت را حتی برای پنجره ها و تراس های ویلاها که مدت زیادی از سال را خالی هستند، نصب می‌کنند. کرکره های ضد سرقت دارای انواع مختلف تیغه هستند. تیغه های فولادی و شیشه ای پر کاربرد ترین تیغه هاست.

اولین اقدام برای نصب کرکره ی ضد سرقت:

اولین قدم برای استفاده از کرکره های ضد سرقت، مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز است. با مراجعه به این مراکز فرد متخصص با بازدید از مکانی که قصد نصب کرکره برقی ضد سرقت در آن دارید، و اندازه گیری دقیق ابعاد و متراژ مکان مورد به روند بهنر کاری کمک می‌کند.

نحوه ی عملکرد کرکره های ضد سرقت

در کرکره های ضد سرقت یک جا قفلی در سمت چپ و راست تیغه ی انتهایی کرکره قرار دارد. مادامی که با استفاده از ریموت کرکره پایین می آید، و قفل مخصوص را به جا قفلی می‌زنید دیگر جریان برقی در مدار وجود ندارد تا بتوان کرکره را بالا داد. در اصل با بستن قفل به جا قفلی، جریان برقی که در مدار و موتور قرار دارد قطع خواهد شد و مغازه یا فروشگاه شما از دست سارقین در امان خواهد بود. با باز کردن قفل از جا قفلی جریان برق دوباره در مدار و موتور فعال می‌شود و می‌توان کرکره را بالا یا پایین داد.

مزایای نصب  و استفاده از کرکره ضد سرقت

  • امنیت بالا در کرکره های ضد سرقت باعث شده تا کمتر کسی از نصب آن غافل شود.
  • عایقی محکم برای صدا و همچنین ورود گرد و غبار و ذرات ریز خاک است.
  • در طرح های مختلفی وجود دارند و قابلیت هماهنگ کردن آن ها با نمای ساختمان یا فضای مورد نظر وجود دارد.
  • در فصل زمستان از اتلاف انرژی گرمایی و در فصل تابستان از اتلاف انرژی منبع خنک کننده ی هوا جلوگیری می‌کند.
  • کرکره های ضد سرقت ضد حریق هستند ودر برابر شعله های آتش مقاومت بالایی دارند.
  • مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. و سریع اکسید نمی‌شوند.
  • در برابر نور خورشید و اشعه های ماورای بنفش مقاوم هستند.
  • در کرکره های ضد سرقت از رنگ های الکترو استاتیک یا همان ضد خش استفاده شده است.
  • مقاومت بالایی در برابر ضربه های محکم و متوالی دارند.

نصب صحیح کرکره های ضد سرقت چه پیامدهایی دارد:

کرکره های ضد سرقت از حساس ترین نوع کرکره ی برقی محسوب می‌شوند. باید نصب کرکره های ضد سرقت توسط  افراد متخصص و با تجربه و با ابزار آلات پیشرفته و به روز انجام شود تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد.

  • نصب صحیح کرکره ضد سرقت باعث افزایش طول عمر کرکره می‌شود.
  • باعث کارایی بهتر و روان بودن کرکره می‌شود.
  • نصب صحیح کرکره های ضد سرقت باعث می‌شود تا هنگام استفاده سر و صدای کمی داشته باشد.

نکته ی قابل توجه در هنگام نصب کرکره ی ضد سرقت استفاده از برق مستقیم با ولتاژ مناسب و همچنین استفاده از فیوز جداگانه است. از استاندارد بودن سیم ها و کابل های مورد استفاده اطمینان حاصل کنید.

موتور کرکره ضد سرقت

قلب هر کرکره ی برقی، موتور کرکره برقی آن است. استفاده از موتور های با کیفیت و با قدرت و توان مناسب، یکی دیگر از عواملی است که به کارکرد بهتر کرکره ی ضد سرقت کمک می‌کند. اگر از موتورهای کوچک و با قدرت کم استفاده کنیم ممکن توانایی لازم برای بالا و پایین بردن کرکره و تحمل وزن تیغه ها را نداشته باشد. و بعد از مدتی موتور خراب شود یا بسوزد. بالعکس اگر از موتورهای بزرگ و با قدرت زیاد بهره بگیریم علاوه بر پرداخت هزینه ی بالا برای خرید موتور، مقدار برق مصرفی توسط دستگاه نیز افزایش می یابد  و در نتیجه مقدار هزینه ای که باید بابت پرداخت برق مصرفی ماهانه پرداخت شود نیز افزایش می یابد.

قیمت نصب کرکره ی ضد سرقت در شرکت ایران کرکره

ایران کرکره یکی برندهای معروف و محبوب در زمینه ی طراحی و تولید انواع محصولات کرکره ی برقی است. یکی از انواع کرکره های برقی در ایران کرکره که با استقبال بالایی نیز مواجه بوده است، کرکره های ضد سرقت هستند. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و تیغه در ساخت کرکره های ضد سرقت در خدمت مشتریان است. نوع موتور به کار رفته در کرکره های ضد سرقت، یکی از بهترین و مرغوب ترین موتورهای موجود در بازار است. ایران کرکره، انجام پروژه های بزرگ و صنعتی بسیاری در سابقه ی کاری خود دارد. ایران کرکره خد مات پس از فروش نیز مانند نصب کرکره های ضد سرقت توسط نصاب های حرفه ای و استفاده از ابزارهای پیشرفته، را بر عهده دارد. ضمانت و گارانتی کرکره های برقی یکی دیگر از مزایای خرید از ایران کرکره است.

شرکت ایران کرکره با داشتن نمایندگی در سراسر کشور دسترسی آسان و راحت را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین علاوه بر خرید حضوری و مستقیم امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم کرده است. کارشناسان و متخصصان کرکره ی برقی برای مشاوره و پاسخ به سوالات و دادن اطلاعات در زمینه ی انواع کرکره های برقی در خدمت مشتریان هستند.

  مصرف کننده های گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق تماس اقدام نمایند.

نصب کرکره ی ضد سرقت

نصب کرکره ی ضد سرقت

نصب کرکره ی ضد سرقت