کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه
کرکره مغازه
خرداد 2, 1401
کرکره مغازه برقی
خرداد 2, 1401
نمایش همه

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات

کرکره مغازه پلی کربنات با امنیت کامل عمل می کنند. از عناصر شفاف پلی کربنات ساخته شده اند. توسط میله های آلومینیومی به یکدیگر متصل شده اند. طراحی کرکره مغازه پلی کربنات باعث شده است. دید از بیرون تا 80 درصد تامین شود و این آمار بیشتر از هر مدل کرکره دیگر است.

مزیت طرح کرکره مغازه پلی کربنات به این دلیل است که در صورت بسته بودن فروشگاه مشتری می تواند. تا حدودی از اجناس داخل مغازه مطلع شود. کرکره مغازه پلی کربنات دارای استحکام مواد بیشتر از فولاد است. کرکره به گونه ای طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر حمله داشته باشد.

دید بسیار خوب همراه با استحکام درجه یک ، کرکره مغازه پلی کربنات را به کرکره‌ای ایده‌ آل تبدیل می‌کند. این موضوع در زمانی است که امنیت و دید هر دو بسیار مهم می باشد. به همین دلیل ما به شما اطمینان می دهیم که کرکره مغازه پلی کربنات شرکت ما جزء بهترین های کشور می باشد.

کرکره مغازه پلی کربنات از پیوندهای پلی کربنات کامپوزیتی با کیفیت بالا و ثبت اختراع ساخته شده اند. توسط لوله های آلومینیومی تقویت شده اند. کرکره مغازه پلی کربنات استحکام و انعطاف پذیری خود را از این سبک طراحی و تولید اخذ کرده است.

کرکره مغازه پلی کربنات با ترکیبات شفاف UV تثبیت می شوند. به همین دلیل است که تغییر رنگ نمی دهند. این کرکره به راحتی تمیز و نگهداری می شود و در برابر کلر و نمک دریا مقاوم است.

کرکره مغازه پلی کربنات با مواد و طراحی مقاومت بالایی در برابر حمله ارائه می دهند. شرکت ما با سال ها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و نصب، متخصص پیشرو در حوزه کرکره مغازه پلی کربنات است. ما انتخاب مهمی توسط مشتریان فهیم بوده و مورد اعتماد هستیم. زیرا کامل ترین و خلاقانه ترین کرکره مغازه پلی کربنات را در بازار ارائه می دهیم . که توسط سطح بالایی از خدمات پس از فروش ما پشتیبانی می شود.

ما به عنوان تامین کننده و تولید کننده کرکره مغازه پلی کربنات. با بهره برداری از مرکز تولیدی پیشرفته خود در کشور، به شما پیشنهاد می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کرکره مغازه پلی کربنات با ما تماس بگیرید.

زیرا ما در این مسیر، بی نقص ترین کرکره ها را در طیف وسیعی به بازار ارائه می دهیم. که با بالاترین کیفیت و عملکرد عالی فروشگاه شما را شیک و امن تر می کند.