کرکره برقی فولادی

کرکره برقی پارکینگ
کرکره برقی پارکینگ
آذر 7, 1400
مزایای موتور کرکره برقی ساید
مزایای موتور کرکره ساید
آذر 7, 1400
نمایش همه

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی

کرکره برقی فولادی : اگر مقاومت بالا در نصب کرکره هدف شما باشد، کرکره برقی فولادی بهترین گزینه محسوب می شود. بیشترین کاربرد کرکره برقی فولادی در ساخت در و پنجره ساختمان ها و مغازه ها می باشد. به دلیل مواد به کار رفته در ساخت کرکره برقی فولادی قیمت تمام شده آن نیز بالاتر خواهد. اگر در نصب کرکره به دنبال هدف امنیتی بالا هستید، با آسودگی خاطر می توانید از کرکره برقی فولادی بهره ببرید. کرکره برقی فولادی با نام کرکره های ضد سرقت نیز شناخته می شوند. به این معنی که با ضربه دچار شکستگی و حتی خم شدگی نمی شوند.

از ویژگی های کرکره برقی فولادی قوس زیاد تیغه های آن می باشد. به دلیل همین قوس و وزن و … این کرکره ها در حین باز و بسته شدن سر و صدای بیشتری نسبت به سایر انواع کرکره خواهند داشت.

کرکره برقی فولادی ضد ضربه می باشد. در واقع به دلیل همین ویژگی برای مکان های حساس امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین میزان فرسایش و خرابی خصوصا تیغه ها در کرکره برقی فولادی حداقل است.

طول عمر کرکره برقی فولادی بسیار بالاست. به جرئت می توان گفت که در کنار بالاترین امنیت، رتبه بالاترین طول عمر کرکه نیز به کرکره برقی فولادی تعلق دارد.

کرکره برقی فولادی عایق صوتی، حرارتی می باشد. کرکره برقی فولادی گرما و یا سرمای داخل را به خوبی حفظ خواهد کرد.

رنگ دائمی کرکره برقی فولادی از دیگر ویژگی های این کرکره است. این کرکره با گذشت زمان دچار رنگ پردیدگی و ریختگی رنگ پیدا نخواهند کرد. در واقع می توان گفت کرکره برقی فولادی به نوعی کرکره از همه نظر مقاوم محسوب می شود. کرکره برقی فولادی کرکره ای با بهترین ویژگی های کرکره می باشد.

برای مشاوره رایگان پیرامون کرکره برقی فولادی با مشاوران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید.