کرکره برقی ضد سرقت در ویلا

کرکره برقی ضد سرقت
کرکره برقی پنجره ضد سرقت در ویلا شمال
اسفند 15, 1397
کرکره برقی پنجره
کرکره برقی پنجره نصب در اداری
اسفند 15, 1397
نمایش همه

کرکره برقی ضد سرقت در ویلا

نصب کرکره برقی پنجره در آبدارخانه

نصب کرکره برقی پنجره در آبدارخانه

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت(Anti-theft shutters) می توانند محافظت در برابر سرقت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. تمام کرکره های ما دارای چشمه های اصلی ایمنی نصب شده هستند که باعث می شود بالا بردن کرکره ها از خارج دشوار شود. با افزودنی هایی مانند قفل ها ق می توانیم به سطح بسیار بالایی از امنیت پنجره دست یابیم.
فنر ایمنی – تمام کرکره ها از برنامه تولیدی ما شامل چشمه های اولیه ایمنی از جنس استیل هستند که هنگام جمع شدن کرکره ها ، بالا بردن آنها را دشوار می کند.

قفل های کرکره برقی  – ارزانترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر  سرقت: تجهیز کرکره ها به پیچ و مهره های ساده – قفل در صفحه با شیار. ممنوعیت قفل ها هنگامی که دیافراگم در حالت نورد قرار دارد به صورت دستی کشیده می شود (این گزینه نباید در کرکره های برقی که از طریق موتور درایو استفاده می شود) استفاده شود.

کرکره های  ضد سرقت – ظریف ترین راه برای دستیابی به محافظت در برابر سرقت ، استفاده از کرکره ضد سرقت مخصوص به جای آن از جنس استیل است. آنها را می توان در هر دو نوع شفت (40 و 60 میلی متر) نصب کرد. مزیت این سیستم این است که کرکره ها در هنگام خاموش شدن به سمت پایین (بدون نیاز به  قفل دستی آنها به طور خودکار) قفل می شوند. کرکره های  ضد سرقت فقط در کرکره های برقی که توسط دسته میل لنگ و یا درایو موتور کار می کنند قابل استفاده است.

کرکره برقی ضد سرقت ایران کرکره

کرکره های برقی ایران کرکره  دارای بالاترین کیفیت کرکره های امنیتی از جنس آلومینیوم و فولاد است که طیف گسترده ای از گزینه ها بسته به نوع کاربرد ، دارای سطوح مختلف امنیتی می باشد. کلیه کرکره ها در فروشگاه آنلاین ما موجود است و در صورت نیاز به کمک در تعیین لطفا به طور مستقیم به ما ایمیل دهید.

تمام کرکره های امنیتی برای اندازه گیری تا میلی متر ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که می توان بهترین مشخصات را برای درها یا پنجره های شما بدست آورد. کلیه کرکره ها می توانند به صورت دستی تا عرض و ارتفاع مشخصی کار کنند و سپس از طریق این اندازه ها برقی کار کنند. گزینه های بسیاری برای قفل وجود دارد و کنترل این کنترل داخلی یا خارجی است. سیستم های اتوماسیون خانگی می توانند با کنترل فن آوری های بی سیم RTS در کنترل ها بپیوندند و تبدیل به مشخصات عادی در حال حاضر کنترل رادیویی بر روی کرکره های امنیتی بدون هیچ گونه کابل کشی جدا از منبع تغذیه است.

کرکره های امنیتی ، گریل های امنیتی و درب های کرکره ای ، میله های امنیتی ، صفحات امنیتی پنجره ای ، درب های گاراژ غلتکی و موانع قابل گسترش – همه اینها برای اندازه گیری و تهیه مستقیم برای نصب خود ساخته شده اند یا می توانیم متناسب با حرفه ای خودمان را تنظیم کنیم. به سادگی اندازه پنجره یا درب خود را اندازه بگیرید ، یک رنگ را در نظر بگیرید و قیمت را از طریق  تماس با  02155441824 ،09121889975،09122441266 ما بررسی کنید.

ما مجموعه ای از کرکره های امنیتی با کیفیت را ارائه می دهیم که متناسب با بسیاری از برنامه ها از جمله درب و پنجره و کرکره پیشخوان ، کوره های امنیتی قابل جمع شدن برای کاربردهای داخلی و تجاری ، درب گاراژ غلتکی ، صفحه نمایش امنیتی پنجره ، میله امنیتی پنجره ، امنیت درب دروازه ها و موانع قابل ارتقاء برای محافظت از پنجره ها و درهای مشاغل یا خانه شما. محصولات ما با رعایت دقیق استانداردهای شناخته شده و دارای نسخه های مناسب برای مناطق کم خطر یا مناطق پرخطر هستند.

کرکره برقی ضد سرقت مشاهده شده در تصویر فوق  اجرا شده در ویلا توسط مجموعه ایران کرکره می باشد.

کرکره برقی ضد سرقت.pdf