درب کرکره ای پارکینگ

درب كركره ای
درب كركره ای
مهر 20, 1397
فروش تیغه کرکره
تیغه کرکره برقی
مهر 20, 1397
نمایش همه

درب کرکره ای پارکینگ

کرکره برقی فلزی

درب کرکره ای پارکینگ

درب کرکره‌ای

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از درب‌های کرکره ای پارکینگ به جای درب های ساده و قدیمی استفاده می‌شود. باز شدن آسان این درب‌ها و برقی بودن آن ها که از دزدی جلوگیری می کند، از جمله مزیت‌های درب کرکره‌ ای پارکینگ است. انواع درب‌های کرکره‌ای پارکینگ توسط شرکت ایران کرکره طراحی، تولید و نصب شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

شرکت ایران کرکره با استفاده از بهترین قطعات اقدام به ساخت درب کرکره‌ درای پارکینگ نموده است زیرا رضایت مشتریان جزء اصول کاری این شرکت است. در صورتی که قطعات به کار برده شده در درب کرکره‌ای پارکینگ از نظر کیفیت بالا باشد، این درب‌ها به آسانی خراب نشده و طول عمر بالایی خواهند داشت.

کاربرد اصلی درب کرکره ای پارکینگ

امروزه به دلیل نداشتن وقت کافی و هم‌چنین در بعضی مواقع نبود امنیت درب ها را به صورت درب کرکره ای برقیمی‌سازند. این درب ها علاوه بر جلوگیری از دزدی منزل از دزدی ماشین نیز جلوگیری می کند زیرا زمانی که شما ماشین خود را رها می کنید و برای بستن درب پارکینگ اقدام می کنید در همان زمان بدون آن که شما متوجه شوید ماشین شما را به سرقت می برند. به دلایل مذکور اکثر ساختمان‌ها برای نصب درب کرکره برقی اقدام کرده‌اند. از سه جنبه می توان درب‌ های کرکره‌‌ای پارکینگ را تقسیم بندی کرد.

  • درب کرکره ای پارکینگ ساختمان که هنوز ساخت آن کامل نشده است.
  • جایگزین نمودن درب پارکینگ با درب قدیمی
  • استفاده از درب کرکره‌ای به عنوان درب دوم که زیر پایلوت ساختمان‌های شمالی قرار دارد.

در اکثر موارد از درب کرکره برقی(Electric shutters) برای در ورودی اصلی پارکینگ بهره برده می‌شود. و یا امکان دارد برای پیشگیری از ورود افراد متفرقه به ساختمان بعد از درب  اصلی به عنوان درب دوم پارکینگ استفاده شود. لازم به ذکر است تفاوتی ندارد چه درب پارکینگ کرکره‌ای باشد و چه درب پیلوت به عنوان درب کرکره‌ای انتخاب شود کارایی آن یکسان بوده و از قطعات یکسان برای نصب آن استفاده می‌کنند.

حتما لازم است به نکاتی که در هنگام نصب گفته می شود رعایت شود و حتی‌المکان از رنگ سفید برای درب کرکره استفاده نشود زیرا رنگ درب کرکره باید با نمای ساختمان همسان باشد.

بیشتر بخوانیم : کاربرد کرکره پلی کربنات در تهران

قیمت نمایندگی درب کرکره ای پارکینگ

با توجه به امنیت بالای این درب‌ها و استفاده حداکثری عموم افراد از این نوع درب ها لازم است تا تمام افراد به فکر استفاده از این نوع درب‌ها باشند. حجم تردد و استفاده از درب، موتورهای استفاده شده در بالا بردن و پایین آوردن درب‌های کرکره‌ای، تیغه کرکره برقی و غیره در قیمت گذاری این درب‌ها تاثیر بسزایی دارند. بر حسب تمایل افراد هر کس می‌تواند درب‌های تیغه آلومینیومی که باعث می‌شوند درون پارکینگ دیده نشود را انتخاب نمایند و یا می‌توانند از درب‌های کرکره‌ پلی کربنات برای نور گیری بیشتر پارکینگ بهره ببرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایران کرکره آماده پاسخگویی به شما هستند.

مزایای درب کرکره‌ ای پارکینگ نسبت به درب آهنی چیست؟

                                                                      قیمت مقرون به صرفه، تنوع بالای طرح‌ها، کار گذاشتن سریع درب کرکره‌ای پارکینگ

در صورتی که بخواهیم برای یک ساختمانی که در حال آماده شدن است یک درب آهنی سفارش دهیم، سپس آن را رنگ آمیزی کنند بعد از آن از جک پارکینگی برای باز شدن آن استفاده کنید هزینه‌ی گزافی را در پی خواهد داشت. اغلب افراد تصور می‌کنند اگر از درب کرکره‌ ای پارکینگ استفاده کنند نمای صوری ساختمان به هم می‌ریزد ولی اصلا این گونه نیست. امروزه با تنوع بالای طرح‌ها می‌توان بهترین درب کرکره‌ ای پارکینگ نصب کرد که رنگ آن متناسب با نمای ساختمان شما باشد.

جلوگیری از ورود سرما به درون ساختمان

در ساختمان‌هایی که رو به شمال ساخته شده‌اند استفاده از این نوع درب‌ها علاوه بر این که امنیت بالایی دارند مزیت دیگر این است که از ورود سرما به درون ساختمان جلوگیری می کند و گرمای درون ساختمان از بین نمی‌رود از سرد شدن کف واحدهایی که در طبقه اول هستند پیشگیری می‌شود.

جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای سایرین

در اغلب ساختمان‌ها برای تردد نیاز دارند تا زاویه بیش از 120 درجه باز باشد تا خودروها به راحتی عبور و مرور کنند. خود درب‌های قدیمی از پارک شدن یک خودرو به جهت باز شدن آسان آن جلوگیری می‌کرد اما با نصب درب کرکره ای پارکینگ دیگر این موضوع نگران کننده نخواهد بود.

بیشتر بخوانیم : کرکره اتوماتیک پنجره

ساخت کرکره برقی

خرید و نصب کرکره برقی دارای مراحلی است که باید حتما گذرانده شود تا کیفیت کار بالا برود بعضی مواقع افراد سودجو تبلیغاتی چون نصب کرکره برقی در 12 ساعت را انجام می‌دهند که عملا این کار انجام شدنی نیست و فقط باعث گمراه شدن ذهن افراد به سمت این تبلیغات است. به طور معمول چند روز برای نصب یک درب کرکره‌ای پارکینگ به طول می‌انجامد. به طور مثال درب کرکره‌ای تیغه سفید آلومینیوم زیر یک هفته نصب می‌شوند در صورتی که قصد خرید این نوع درب‌ها را دارید می‌بایست از قبل تماس بگیرید لذا لازم است برای هماهنگی‌های بیشتر سعی کنید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید

جایگزین کردن درب کرکره ای پارکینگ به جای درب‌های قدیمی که قابلیت نصب جک پارکینگ را ندارند.در بعضی از درب‌های قدیمی که تک لنگه و یا دو لنگه هستند، زمانی که ستون به درب آن‌ها بیش از حد نزدیک باشد امکان نصب جک پارکینگی برای آن‌ها وجود ندارد. اگر درب ساختمان شما زنگ زده باشد و یا قسمتی از آن پوسیده و یا تاب برداشته شده باشد ارزش نصب جک پارکینگی را ندارد.

درب کرکره ای پارکینگ