درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای ضد سرقت
درب کرکره ای ضد سرقت
دی 6, 1400
قیمت کرکره برقی
قیمت کرکره برقی
دی 6, 1400
نمایش همه

درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای برقی

هر ملک، فروشگاه، مکان های تجاری یا انبارها نیازهای متفاوتی از درب کرکره ای دارند، به همین دلیل است که مجموعه ما انواع مختلفی از درب های کرکره ای برقی موجود دارد که می تواند نیازهای متفاوتی را برآورده کند به طوری که این درب ها را می توان بر اساس کاربرد، سیستم کنترل و موادی که از آن ساخته شده اند به گروه های مختلفی طبقه بندی کرد.

به عبارتی یکی از کاربردی ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تامین عایق و امنیت ساختمان، نصب کرکره است. در همین راستا درب های کرکره ای برقی ما ساخته شده از لت یا تیغه های های افقی به هم پیوسته است که به سمت پایین غلت می زنند تا یک مانع سفت و سخت را تشکیل دهند به طوری که کاربردهای متعددی دارند و نصب و نگهداری آنها آسان است.

اجزای اصلی درب کرکره ای برقی

قسمت های اصلی تشکیل دهنده درب کرکره ای برقی عبارتند از:

تیغه درب کرکره ای برقی

تیغه در واقع همان بدنه اصلی کرکره می باشد که در ساخت آن می توان از طرح ها و رنگ های مختلفی استفاده می شود. در ساخت تیغه کرکره معمولا از آلومینیوم استفاده می شود که با متصل شدن این تکه های آلومینیومی به یکدیگر نمای اصلی درب شکل می گیرد.

موتور درب کرکره ای برقی

در قسمت بالای درب، موتور آن قرار می کیرد وظیفه موتور این است که قدرت لازم را تولید کند تا بتوانید کرکره را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. موتور درب کرکره ای برقی انواع مختلفی دارد موتور توبلار از قدیمی ترین موتورهای مورد استفاده برای کرکره برقی می باشد.

این موتور قدرت کمتری دارد و برای درب های که عرض کمتری دارند، مانند درب پارکینگ، مغازه و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. موتورهای ساید که قدرت بیشتری از مدل قبلی دارند و برای درب های عریض مناسب تر می باشد. برای نمونه برای درب وردوی یک گاراژ بهتر است از موتور ساید برای درب کرکره ای برقی استفاده شود.

مرکز کنترل درب کرکره ای برقی

این قسمت مربوط به مدار گیرنده درب کرکره ای می باشد که معمولا در داخل یک جعبه محافظ قرار دارد و وظیفه اعمال فرمان برای بالا و پایین رفتن درب کرکره ای برقی بر عهده این قسمت است.

کانال های راهنما

به کانالهای توخالی که در دوطرف درب و به صورت عمودی تعبیه شده و کرکره در داخل آن بالا و پایین می رود کانال راهنما گفته می شود.

قسمت پایینی درب کرکره ای برقی

برای جلوگیری از نفوذ آب باران و برف می توان در قسمت پایینی درب از نوارهای لاستیکی درزگیر استفاده کرد.

انواع درب کرکره ای برقی

در مجموعه ما دو نوع درب کرکره ای برقی عایق آلومینیومی دو جداره و فولادی تک جداره موجود است به طوری که درب کرکره ای برقی فولادی تک جداره ما برای درب‌ های اصلی که عایق ‌سازی، صدا و امنیت در آن اولویت ندارند، عالی است و فضای داخلی زیادی برای شما فراهم می‌کند. به علاوه درب کرکره ای برقی فولادی تک جداره برای یک درب برقی در اندازه‌ های مختلف ایده‌آل هستند به طوری که برای عملکرد آسان دارای فنر هستند.

با این حال، اندازه های بزرگتر، برای سهولت کار، در حالت ایده آل نیاز به موتور دارند. درب کرکره ای برقی آلومینیومی دو جداره ما از نوارهای تکی پر از فوم ساخته شده است و بسیار محکم تر است به طوری که این درب کرکره ای برقی به طور کلی بی صداتر است، معمولاً برای راحتی کار با برق کار می کند و سطوح بالاتری از امنیت و عایق صدا و دما را ارائه می دهد.

سیستم کنترلی درب کرکره ای برقی

درب های کرکره ای برقی ما دارای یک جعبه کنترل و واحد گیرنده دیواری داخلی با یک چراغ تعبیه شده است که در هنگام کار کردن درب حدود سه دقیقه ای روشن می شود همچنین در برخی از آنها می توانیم تایمرهای قابل تنظیم و همچنین روشنایی ولتاژ را به گزینه های سفارشی مشتری اضافه کنیم به علاوه یک سیستم بازگردانی دستی داخلی نیز یک مورد استاندارد ضروری است که یک دسته سیم پیچی است که در سمت موتور درگیر می شود تا در صورت قطع برق موتور را به صورت دستی به حرکت درآورد.

رنگ های موجود درب کرکره ای برقی

ما برای رنگ آمیزی درب کرکره ای برقی آلومینیومی معمولا از 10 الی 20 رنگ استاندارد متفاوت استفاده می کنیم به علاوه برای درب های فولادی تک جداره معمولاً محدوده رنگی ما با روکش پلاستیزول در حدود 15 رنگ موجود است که البته در صورت نیاز رنگ های سفارشی را نیز با هزینه بیشتری به مشتریان عرضه می کنیم و انتخاب نهایی را با ظاهری متفاوت ارائه می دهیم.

اندازه های موجود درب کرکره ای برقی

برای مشخصات درب کرکره ای برقی ما معمولاً بزرگترین عرض موجود 5200 میلی متر و حداکثر ارتفاع 3000 میلی متر است البته درب های کرکره ای برقی بزرگ‌تر در دسترس هستند، اما نوع و مشخصات آن ممکن است تغییر کند و بزرگ‌تر باشد همچنین ما می توانیم درب ها را از جنس فولاد دولایه با توجه به نیاز مشتری تولید کنیم. راهنماها و اندازه های کرکره برقی در درب هایی با ارتفاع بیش از 3000 میلی متر تغییر می کند، بنابراین ما اقدامات ویژه ای در ساخت درب های برقی با ارتفاع بالا انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که ساخت و ساز در حال اجرا از کیفیت کافی برخوردار است.

مواد با کیفیت برای درب کرکره ای برقی

درب های کرکره ای برقی ما بسته به کاربرد مورد نظر و اندازه نهایی می توانند با مواد متفاوتی ساخته و تولید شوند به علاوه محبوب ترین مواد مورد استفاده برای ساخت درب کرکره ای برقی ما فولاد و آلومینیوم هستند چرا که هر دو ماده فوق العاده محکم و مقرون به صرفه هستند. بنابراین اگر خواستار خرید یک درب کرکره ای برقی در سطح ابتدایی هستید، می‌ توانید روی یک مدل فولادی سرمایه‌گذاری کنید.

زیرا معمولاً هزینه آن بسیار کمتر از مدل مشابه تولید شده از آلومینیوم است با این حال، اگر به دنبال خرید یک درب کرکره ای برقی هستید که بتواند در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب، به ویژه مقادیر زیاد باران مقاومت کند، بهتر است روی یک درب کرکره ای ساخته شده از آلومینیوم سرمایه گذاری کنید در حالی که این ها معمولاً گران تر از درب کرکره ای برقی فولادی و توری هستند و زنگ نمی زنند.

مواد و طرح های درب کرکره ای برقی

اکثر درب های کرکره ای برقی ما از آلومینیوم سبک وزن یا فولاد سنگین تر ساخته می شوند که هر دو مواد قوی و بادوام هستند به طوری که این فلزات سخت در برابر خوردگی و سایش به خوبی مقاومت می کنند و در برابر آب و هوا و همچنین تلاش برای ورود اجباری یا خرابکاری محافظت می کنند.

در مجموعه ما درب های کرکره ای برقی ما با استفاده از بخش‌های آلومینیومی دو پوسته 77 میلی‌متری برای تشکیل کرکره، همراه با ریل‌های راهنمای آلومینیومی 90 میلی‌متری و صفحات پشتیبانی و ریل‌های پایین به صورت کامل همگی از آلومینیوم ساخته می شوند. در همین حال، درب های کرکره ای برقی ما برای مصارف صنعتی سنگین‌تر نیز تولید می شوند، بنابراین کرکره های آن‌ ها از پلی‌استر تقویت‌شده توسط ساختار فولادی لوله‌ای ساخته می شوند همچنین این ها دارای گزینه ای هستند که حاوی پنجره های PVC برای بهبود دید و یا استفاده از پانچ و سوراخ هایی روی درب ها هستند.

به طور مشابه، درب کرکره ای برقی ضد حریق ما بسیار سخت تر از درب های گاراژ غلتکی استاندارد ساخته می شوند به همین دلیل است که درب کرکره ای برقی آتش نشانی ما از تخته های فولادی گالوانیزه 75 میلی متری با یک مجموعه جعبه و ریل های راهنما نیز با استفاده از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند. اگر چه این ها گزینه های تنظیم شده برای مواد درب کرکره ای برقی هستند.

همچنین ما می توانیم درب های کرکره ای برقی را با پوشش پودری سفارشی برای مشتریان ارائه دهیم به طوری که تمام درب های عرضه شده توسط خدمات کرکره ای را می توانیم با رنگ پودری در هررنگ RAL پوشش دهیم و این کار به شما این امکان را می دهد که کرکره برقی خود را با طرح رنگ انتخابی مطابقت دهید.

نحوه کار درب کرکره ای برقی

در تولید درب کرکره ای برقی از نوارهای عایق با جنس آلومینیوم استفاده می شود تا با نصب در قسمت درب ورودی و پنجره امنیت را برقرار کرده و در ضمن به آسانی از طریق یک ریموت کنترل و یا گوشی باز و بسته شود. حرکت درب کرکره ای برقی به صورت عمودی می باشد. هنگامی که کرکره به سمت بالا می رود در یک محفظه کوچک که در بالای درب نصب شده قرار می گیرد و هنگامی که درب کرکره ای برقی بسته می شود تا کف زمین پایین می آید و محکم در آنجا قرار میگیرد و امنیت شما را فراهم می کند.

کاربرد رایج برای انواع مختلف درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای تجاری : واحدهای خرده فروشی، دفاتر، انبارها، امکانات تفریحی، مراکز بهداشتی، بانک ها، رستوران ها

درب کرکره ای صنعتی : انبارها، کارخانه ها، بارگیری ها، مراکز توزیع، سوله ها، ساختمان های کشاورزی

درب کرکره ای آتش نشانی : آشپزخانه ها، آزمایشگاه ها و مکان های ذخیره سازی در رستوران ها، بارها، دفاتر، مدارس، سوپرمارکت ها، هتل ها، بیمارستان ها، زندان ها

انواع مختلفی از درب کرکره ای برقی

درب کرکره ای برقی استیل : درب های کرکره ای برقی استیل ما امنیت و دوام بسیار خوبی را ارائه می دهند و آنها را به گزینه ای عالی برای مناطق پرتردد تبدیل می کنند.

درب کرکره ای برقی آلومینیومی : درب های کرکره ای برقی آلومینیومی سبک وزن هستند و عایق بسیار خوبی را ارائه می دهند و آنها را برای مناطقی که کنترل دما مهم است ایده آل می کند.

درب کرکره ای برقی امنیتی : راه حلی عالی برای زمانی که به استحکام و فرکانس بالا نیاز است ارائه می دهند و برای مشاغلی که نیاز به سطح بالایی از امنیت دارند ایده آل هستند.

هر درب کرکره ای متفاوت است، به‌ویژه زمانی که بتوان آن ‌ها را با مشخصات سفارشی تولید کرد بنابراین مجموعه ما این امکان را فراهم می کند تا یک درب کرکره ای برقی را دقیقاً مطابق با بودجه خود تنظیم کنید به طوری که مجموعه ما انواع درب های کرکره ای برقی را در تهران تولید و نصب می کند همچنین به تبدیل دستی به برقی و تعمیرات اضطراری کمک می کند بنابراین چه نیاز به طراحی، تولید، نصب، یا خدمات تعمیر درب کرکره ای برقی داشته باشید ما می توانیم به ما کمک کنیم پس همین امروز با ما تماس بگیرید.