درب كركره ای اتوماتیک

کرکره پنجره
کرکره ی پنجره
مهر 20, 1397
کرکره برقی اتوماتیک
كركره برقی اتوماتيك مغازه
مهر 20, 1397
نمایش همه

درب كركره ای اتوماتیک

درب كركره ای اتوماتیک

درب كركره ای اتوماتیک

درب كركره ای 

درب های اتوماتیک کرکره ای جهت اماکن مسکونی و اداری لوکس و ویلاهای شخصی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد ساختمان شما،عایق مهمی برای جلوگیری از عبور گرد و غبار به داخل ساختمان است. نوع پروفیل های مورد استفاده در کرکره ها معمولا با ابعاد 80 و60 میلیمترشیار دار می باشد که فوم پلی اورتان داخل آن تزریق شده تا عایقی استاندارد در برابر شرایط جوی متفاوت باشد و کمترین سروصدا را در هنگام جابجایی ایجاد کند. استفاده از موتور های توبلار کمپانی آلمانی الرو و کمپانی ایتالیایی فک در کرکره پنجره ها کیفیتی بسیار بالا را برای استفاده طولانی مدت به شما ارائه می نماید با استفاده ار درب کرکره ای اتوماتیک پنجره های ما زیبایی خاصی رابه محل زندگی خود می آورید.

درب کرکره ای اتوماتیک

از کرکره های برقی برای انواع درب ورودی استفاده می‌شود. درب ورودی ساختمان، درب پارکینگ ها، درب کارخانه و سوله ها، درب مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می‌شود.

درب کرکره ای اتوماتیک(Automatic shutters) را می‌توان از راه دور با استفاده از ریموت کنترل کرد. حرکت تیغه های کرکره به صورت عمودی در ریل کرکره صورت می‌گیرد.

دلایل استقبال بی نظیر از درب کرکره ای اتوماتیک

  • امنیت بالایی که درب کرکره ای اتوماتیک بر قرار می‌سازد یکی از مهم ترین دلایل برای استفاده و نصب این کرکره ی ضروری است.
  • شکل و ظاهر زیبای درب کرکره ای اتوماتیک یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این کرکره می‌باشد.
  • سهولت در استفاده از مزیت های اصلی درب کرکره ای اتوماتیک محسوب می‌شود.
  • تنوع در طرح و رنگ درب کرکره ای اتوماتیک به حدی است که می‌توان با هر نوع از نمای ساختمانی آن را همگون ساخت.
  • درب کرکره ای اتوماتیک باعث افزایش سرعت در بالا و پایین دادن کرکره می‌شود.با استفاده از این کرکره ها هیچ اتلاف انرژی و زمانی رخ نمی‌دهد.

اجزای تشکیل دهنده ی درب کرکره ای اتوماتیک

درب های کرکره ای اتوماتیک از دو قسمت تشکیل شده اند.

  1. قسمت تیغه های درب کرکره ای اتوماتیک و متعلقات آن:

تیغه های درب کرکره ای از جنس های مختلف بسته به نوع نیاز و مقدار هزینه ی مصرفی ساخته می‌شوند. تیغه های پلی کربنات، تیغه های اکسترود یا همان آلومینیومی، تیغه های رول گیتر و تیغه های فوم دار از نمونه های تیغه ی درب کر کره ای  محسوب می‌شوند. در مکان هایی که خاصیت عایقی نقش مهمی داشته باشد، از تیغه های فوم دار برای درب کرکره ای  استفاده می‌کنند. اما برای مکان هایی که ضریب امنیتی یکی از اصول مهم باشد، باید از تیغه کرکره پلی کربنات و رول گیتر استفاده کرد. یکی از پر کاربرد ترین نوع تیغه، همان تیغه های اکسترود است. تیغه های آلومینیومی علاوه بر استحکام کافی قیمتی مناسبی هم دارند.

  1. قسمت موتور درب کرکره ای اتوماتیک و متعلقات آن:

در انواع کرکره های برقی معمولا از دو نوع موتور توبلار و موتور ساید  استفاده می‌شود. در درب کرکره ای اتوماتیک بر حسب نیاز یکی از این دو نوع موتور استفاده می‌شود. موتور توبلار از موتور های ساید کوچتر است و قدرت کمتری نیز دارد. همچنین موتور توبلار در قسمت رول کرکره قرار می‌گیرد از این رو نمای بهتری به ساختمان می‌بخشد. از موتور های توبلار برای درب های کوچک با سایز کمتر استفاده می‌شود. کاربرد موتور های ساید برای درب های ورودی و درب پارکینگ ها با متراژ بالاتر است.

قیمت درب کرکره ای اتوماتیک

درب های کرکره ای اتوماتیک قیمت مشخص و ثابتی ندارند و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • سایز درب و به عبارتی دیگر طول و عرض درب یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت درب اتوماتیک است. درب های بزرگ با متراژ بالاتر کرکره ی بزرگتر با تیغه های بیشتر را می‌طلبد از این رو قیمت درب کرکره ای را افزایش می‌دهد.
  • نوع تیغه های به کار رفته در درب کرکره اتوماتیک یکی دیگر از عوامل تعیین کننده ی قیمت آن است. تیغه های شفاف قیمت بالاتری نسبت به سایر نوع تیغه ها دارد. تیغه های فوم دار و آلومینیومی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.
  • موتور به کار رفته در درب کرکره  اتوماتیک نیز بر قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. موتورهای ساید از موتورهای توبلار گران تر هستند.
  • رنگ و طرح تیغه های کرکره نیز بر قیمت آن موثر است. رنگ های ضد خش قیمت بیشتری نسبت به رنگ های معمولی دارد.
  • کیفیت و مرغوبیت قطعات به کار رفته در ساخت درب کرکره ای نیز در تعیین قیمت آن نقش مهمی دارد. هرچه قطعات به کار رفته از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، قیمت درب کرکره ای را افزایش می‌دهد.

نصب درب کرکره ای 

درب های کرکره ای انرژی مصرفی خود را از برق تهیه می‌کنند. از این رو قبل از نصب کرکره برقی باید از استاندارد بودن سیم و کابل های مصرفی اطمینان حاصل کرد. برای نصب درب کرکره ای اتوماتیک باید از برق مستقیم با فیوز جداگانه برای راه اندازی موتور آن استفاده کرد. نصب درب های کرکره ای کار ساده ای نیست و نیازمند تجربه و تخصص کافی است. برای این کار بهتر است از تکنسین های مجرب بهره گرفت. اگر مراحل نصب درب کرکره ای به درستی انجامنشود ممکن است اختلالاتی در کارکرد آن صورت گیرد. در مواردی نصب نا درست درب کرکره ای منجر به سوختن و از کار افتادن موتور آن شده است.

روش خریداری درب کرکره ای اتوماتیک

برای تهیه و خریداری درب کرکره ای اتوماتیک که یک وسیله ی ضروری و پرکاربرد محسوب می‌شود، می‌توان به نمایندگی و مراکز فروش مراجعه کرد. برای این کار بهتر است سراغ نمایندگی های معتبر رفت. در بعضی از مراکز فروش نامعتبر و بدون جواز، کرکره های بی کیفیت را به نرخ کرکره ی مرغوب و با کیفیت به مشتری می‌فروشند. ایران کرکره یک نمایندگی فروش انواع محصولات کرکره برقی است که سالهاست فعالیت خود را آغاز کرده و انجام پروژه های وسیع و بزرگ زیادی را در کارنامه ی درخشان خود به ثبت رسانده است.

درب کرکره ای  که در ایران کرکره به فروش می‌رسد یکی از بهترین نوع های درب کرکره ای در بازار است که در ساخت آن از مواد اولیه و قطعات درجه یک استفاده شده است. نمایندگی های متعدد ایران کرکره در سراسر کشور برای دسترسی آسان و راحت مصرف کنندگان دایر شده است. همچنین ایران کرکره امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم کرده است. ضمانت و گارانتی کردن درب کرکره اتوماتیککمتری کاری است که ایران کرکره برای استقبال بی نظیر مشتریان قرار داده است.

برای ارتباط بیشتر با کارشناس های مجموعه می توانید از طریق تماس اقدام نمایید. 

مقاله درب كركره ای اتوماتیک