تیغه کرکره فوم دار

تیغه کرکره پنجره
تیغه کرکره پنجره
مهر 20, 1397
قیمت تیغه کرکره برقی
قیمت تیغه کرکره برقی
مهر 20, 1397
نمایش همه

تیغه کرکره فوم دار

قیمت کرکره ی فوم دار

قیمت کرکره ی فوم دار

تیغه کرکره

تیغه کرکره فوم دار(Foam shutters) از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن از خمیر پلی اورتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد. تیغه کرکره فوم دار بسیار سبک و بی صدا بوده و مانند یک عایق خوب در برابر سر و صدا عمل می کند ،به علت فوم داخل تیغه کرکره فوم دار تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی بوده و در رنگهای مختلف موجود می باشد و به نمای ساختمان شما زیبایی و امنیت خاصی می بخشد. تیغه کرکره فوم دار بیشتر برای درب پارکینگ و کرکره پنجره استفاده می شود، زیرا بسیار سبک و بی صدا می باشد.

تیغه کرکره فوم دار

یکی از انواع کرکره برقی که به عنوان عایق صوتی و برودتی عمل می‌کند، کرکره های فوم دار است. استفاده و نصب کرکره های فوم دار در کشورهای اروپایی خیلی رواج دارد. با این کار مقدار انرژی هدر شده را کاهش می‌دهند. کرکره های فوم دار از دولایه ساخته می‌شوند. فضای بین این لایه ها را با خمیر مخصوصی به نام پلی اروتان پر می‌کنند. این لایه ها در کوره قرار می‌گیرند و پی از حرارت دیدن این خمیر حالت فوم پیدا می‌کند. از کرکره های فوم دار بیشتر برای مکان هایی که خاصیت عایقی نقش مهمی دارد استفاده می‌شود. و برای مکان هایی با طول و عرض حداکثر 5 متر مناسب است.

مزایای استفاده از تیغه های فوم دار

  • امنیت بالایی دارند. و در برابر ضربه های سنگین مقاوم هستند.
  • سهولت در استفاده یکی دیگر از ویژگی های کرکره های فوم دار است.
  • به عنوان یک عایق صوتی قوی عمل می‌کند و تا حد زیادی از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.
  • همچنین یک عایق برودتی و حرارتی است. از اتلاف انرژی و حرارت در فصول مختلف سال جلوگیری می‌کند.
  • هنگام استفاده از کرکره های فوم دار صدای زیادی ایجاد نمی‌کنند. وجود فوم بی تیغه ها باعث کاهش اصطکاک بین تیغه ها و ریل کرکره می‌شود و از تولید صدای زیاد هنگام کارکرد جلوگیری می‌کند.
  • تیغه های فوم دار وزن زیادی ندارند، از این رو می‌توان از موتورهای کوچک تر با قدرت و توان کمتر برای راه اندازی این تیغه ها استفاده کرد. علاوه بر هزینه ی کمتر برای خرید موتور، انرژی مصرفی توسط موتور کرکره کاهش می یابد. در نتیجه هزینه ی برق مصرفی ماهانه را نیز کاهش می‌دهد. همچنین فشار واردی به موتور کاهش می یابد و باعث افزایش طول عمر موتور کرکره می‌شود.
  • در انواع طرح و رنگ وجود دارند و قابلیت هماهنگ کردن تیغه ها با نمای ساختمان وجود دارد.
  • رنگ به کار رفته در این تیغه ها ضد خش است و در برابر خوردگی و ضربه مقاوم هستند.

جنس مختلف تیغه های کرکره فوم دار

تیغه های فوم دار از دو نوع جنس مختلف آلومینیوم و گالوانیزه ساخته شده اند.

  • تیغه های کرکره فوم دارآلومینیومی:تیغه های کرکره فوم دار آلومینیومی از بیلت آلومینیوم توسط دستگاه رول فرمینگ ساخته شده اند. مابین آن ها از پلی اروتان پر شده است. مقاومت و وزن بالایی دارند. کیفیت و مرغوبیت این تیغه ها از تیغه های فوم دار گالوانیزه بیشتر است.
  • تیغه های کرکره فوم دار از جنس گالوانیزه: این تیغه ها از فولاد منیزیم ساخته می‌شوند. می‌توان گفت که یکی از کم استحکام ترین نوع تیغه ی کرکره ی برقی در بازار است. میانگین وزن تیغه های فوم دار گالوانیزه در هر متر مکعب از وزن تیغه های آلومینیومی کمتر است.

نصب تیغه های کرکره فوم دار

نصب کرکره برقی کار دشوار و حساسی است و حتما باید از تکنسین های مجرب برای این کار استفاده کرد. همچنین نصب کرکره های فوم دار نیازمند تجهیزات و ابزار آلات مخصوص است. باید قبل ااز نصب کرکره ی فوم دار از استاندارد بودن کابل و سیم های مصرفی اطمینان حاصل کرد. و از برق مستقیم با ولتاژ مناسب برای راه اندازی تیغه ی کرکره ی فوم دار استفاده کرد.

 نصب غیر اصولی و غیر استاندارد کرکره های فوم دار عواقبی را به دنبال دارد:

  • طول عمر کرکره را کاهش می‌دهد و ممکن است موتور کرکره پس از مدتی استفاده از کار بیفتد.
  • ممکن است تیغه های کرکره فوم دار روان و راحت کار نکنند و بالا و پایین نشوند.

قیمت تیغه های کرکره فوم دار

تیغه  کرکره فوم دار قیمت های متغیری دارند و به عوامل مختلفی بسنگی دارند.

  • متراژ مورد استفاده از تیغه کرکره فوم دار در تعیین قیمت آن ها موثر است. هرچه مقدار متراژ تیغه ی مصرفی بیشتر باشد درنتجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.
  • جنس تیغه های کرکره فوم دار نیز بر قیمت آن ها تاثیر گذار است. قیمت تیغه های کرکره فوم دار آلومینیومی از تیغه های فوم دار گالوانیزه بیشتر است.
  • درجه ی کیفی تیغه ها و فوم ما بین این تیغه ها در تعیین قیمت تیغه های فوم دار نقش مهمی دارد. کاملا روشن است که تیغه های کرکره فوم دار با درجه ی کیفی بالاتر قیمت بیشتری نیز دارند.

نمایندگی های فروش تیغه ی کرکره فوم دار:

امروزه استفاده از تیغه  کرکره فوم دار برای درب ورودی ساختمان، پارکینگ ها، پنجره و بالکن ساختمان ها  پیشرفت چشم گیری داشته است. از این رو تعداد مراکز و نمایندگی های فروش انواع کرکره برقی خیلی افزایش یافته است. اما باید برای به مراکز و فروشگاه های فروش معتبر و مجاز مراجعه کرد. و از کرکره های فوم داری که دارای ضمانت و گارانتی هستند استفاده کنید.

شرکت ایران کرکره

با خرید از ایران کرکره این اطمینان را حاصل کرده اید که یکی از بهترین و با کیفیت ترین کرکره های فوم دار موجود در بازار را آن هم با قیمتی مناسب خریداری کرده اید. ایران کرکره برای تولید انواع کرکره های فوم دار از وسایل و تجهیزات پیشرفته و افراد حرفه ای استفاده می‌کند. ایران کرکره هر تعداد کرکره فوم دار نیاز داشته باشید در اسرع وقت آماده و به محل کار  یا هر مکان دیگری که در نظر داشته باشید می‌فرستد. انواع مختلف کرکره های برقی این شرکت دارای خدمات پس از فروش مانند نصب و ضمانت نامه هستند. برای خرید حضوری می‌توان به نمایندگی های متعدد ایران کرکره در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین می‌توان از طریق اینترنتی و آنلاین سفارش خود را به ثبت رساند.

     برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس ارتباط برقرار کنید.

مقاله تیغه کرکره فوم دار