کرکره پنجره ای اتوماتیک

انواع کرکره برقی
کرکره برقی
مهر 20, 1397
کرکره محافظ پنجره
کرکره محافظ پنجره
مهر 20, 1397
نمایش همه

کرکره پنجره ای اتوماتیک

کرکره پنجره ای اتوماتیک

کرکره پنجره ای اتوماتیک

کرکره پنجره

کرکره های پنجره ای که به عنوان کرکره های Plantation شناخته می شوند ، به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب ترین گزینه برای هر نوع پوشش پنجره هستند. پرده های پنجره با طراحی بی انتها و سبکی که هرگز پیر نمی شوند ، گزینه ای جایگزین شیک و معاصر را برای پرده و پرده سنتی ارائه می دهند.

هرچه اسلایدها بزرگتر باشند سایه و حریم خصوصی شما بیشتر خواهد بود ، در حالی که اسلایدهای کوچکتر تهویه بیشتری را ارائه می دهند.

ویژگی کرکره پنجره

ویژگی کرکره پنجره  ضد خراش ، ضد رطوبت ، و دوام ترکیبی با ظاهر زیبا است.  انواع  کرکره چوبی سنتی ، کلاسیک چوبی Classic Faux را به یکی از محبوب ترین سبک های کرکره های پنجره  تبدیل کرده است.

ساخت و ساز ویژه ای که  کرکره  پنجره  دارد ، عملاً افزایش گرمای خورشیدی را در ماه های تابستان از بین می برد و عایق عالی را در ماه های زمستان فراهم می کند.

کرکره پنجره ای اتوماتیک مناسب برای کليه پنجره های ساختمانها، منازل ویلایی، کارخانه های صنعتی و حتی سوله های کارخانه ها می باشد.

کرکره اتوماتیک پنجره ای به وسيله ی ريموت کنترل، باز و بسته ميشود و با بهره گیری از تيغه کرکره برقي پنجره و موتور کرکره برقي توبولار کوچک تر ميتوان به سادگي فضای خانه را ایمن تر و نماي ساختمان را زيبا و شکیل کرد. اين نوع کرکره پنجره ای اتوماتیک از ورود اشعه های خطرناک خورشيد به محيط خانه جلوگيری ميکند و همينطور در مکان های شلوغ، از ورود صدا های ناهنجار به درون خانه جلوگيری ميکند . کرکره پنجره ای اتوماتیک را ميتوان همگون با نمای ساختمان به هر رنگی سفارش داد و از ديد ظاهری، نمای ساختمان بسيار زيبا تر ميشود.

کرکره چوبی سفید

کرکره چوبی سفید ما به صورت سفارشی طراحی شده اند تا بتوانند نور ، تهویه و حریم خصوصی را کنترل کنند و در صورت نصب صحیح بتوانند راندمان انرژی را بهبود بخشند. کرکره های چوبی سفید ما برای حفظ گرما در ماه های سردتر و کمک به خنک نگه داشتن اتاق ها در طول تابستان مناسب است.

کرکره های پنجره برای لذت بردن از هوای تابستان ایده آل هستند زیرا اجازه می دهند هوا بهتر از کرکره های معمولی به داخل خانه جریان یابد. بزرگتر از شکاف های معمولی ساخته می شوند تا جریان هوا را به حداکثر برساند. در حالی که بسیاری از کرکره ها دارای شکافهایی در حدود یک 2.5 سانتی متر هستند ، کرکره های پنجره می توانند فضاهایی  بیشتر داشته باشند تا هوای بیشتری به داخل منزل منتقل شود.

کرکره های آلومینیومی

اکثر کرکره های PVC که امروزه نصب شده اند دارای رنگ سفید هستند ، کرکره های آلومینیومی دارای تنوع رنگ و سبک زیادی برای انتخاب وجود دارند. کرکره های آلومینیومی به بهترین وجه برای نواحی خارج از منزل مانند ایوان ، پاسیو استفاده می شوند و در دیواره های جانبی سایبانهای خارجی استفاده می شود.

مزایای کرکره برقی

از مزایای کرکره های برقی در  منزل یا محل کار شما ، صرفه جویی در مصرف انرژی است. کرکره های پنجره ای عایق های خارق العاده ای هستند که طبیعتاً خانه شما را در زمستان گرمتر و در ماه های تابستان سردتر می کنند.

کرکره پنجره در تهران

اگر قصد اضافه کردن کرکره های پنجره ای به خانه یا محل کار خود دارید ، پس مطمئن شوید که  به یک شرکت در موقعیت خود  نصب و تولید کرکره را می سپارید  تولیدات کرکره های ما ساخته شده در تهران می باشد.

پرده کرکره ای ایران کرکره تنوع بسیار زیادی از سبک های دیافراگم ساخته شده ایران را ارائه می دهد تا با هر نوع دکوراسیون در منزل و دکوراسیون و ارائه مشاوره تخصصی در مورد اینکه کدام یک از مواد برای محیط محلی شما مناسب هستند باشد.

به منظور کمک به تکمیل نمای ساختمان مسکونی یا تجاری ، هیچ چیزی شبیه گرفتن کرکره های سفارشی وجود ندارد. تفاوت بین  راهکار سفارشی و پنجره ای و جایگزین های تولید انبوه و آماده ، در جهان متفاوت است. در زمینه کرکره پنجره  ما به کارهایی که انجام می دهیم افتخار می کنیم ، از جمله قابلیت های ما برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و متمایز است که با کرکره های چوبی سفارشی ایجاد می کنیم.

کرکره ها همچنین به افزایش ارزش  خانه شما کمک می کنند. کرکره هایی با کیفیت بالا که به صورت حرفه ای نصب شده اند ، ارزش افزوده ای به خانه شما می بخشد و آنها را به یک سرمایه گذاری عاقلانه تبدیل می کند.

تعهد ما به کار ، در هر کاری که ما به عنوان یک شرکت محلی کرکره انجام می دهیم ، همان چیزی است که به ما کمک می کند تا هر شغل را بهترین کار خود قرار دهیم. با بیش از 30 سال تجربه و تخصص مفید ، ما مشتاقانه در تلاش هستیم تا با شما همکاری کنیم تا پروژه شما به اتمام برسد. شما می توانید با همکاری با ما احساس اطمینان کنید زیرا ما قول می دهیم بهترین کار و نتایج را در همه جا ارائه دهیم.

از برآورد اولیه رایگان در منزل تا نتایج نهایی ، 100٪ راضی خواهید بود. هدف ما ارائه کرکره های استثنایی است که به تغییر شکل خانه شما و عملکرد پنجره شما کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر  با شماره  تماس با 02155441824  یا بازدید از وب سایت در اینجا  www.irankerkere.com  می توانید استفاده کنید.

کرکره پنجره.pdf

منبع