درب كركره ای

کرکره برقی آهن مکان
کرکره برقی آهن مکان
مهر 20, 1397
کرکره برقی فلزی
درب کرکره ای پارکینگ
مهر 20, 1397
نمایش همه

درب كركره ای

درب كركره ای

درب كركره ای

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای، نسل جدید درب های اتوماتیک کرکره ای هستند که به وسیله موتورهای مخصوص این نوع درب ها، اتوماتیک شده و به سمت بالا رول می شوند. اینگونه درب ها توسط ریموت که با مدار فرمان درب تنظیم شده، باز و بسته می شوند.

تیغه های کرکره برقی TSP از جنس آلومینیوم اکسترود با سختی بالاو الیاژ ۶۰۶۶ که کارکرد کرکره های اتوماتیک رابی صدا وروان کرده، آرامش و سکوت را برای محیط فراهم می آورد رنگ تیغه کرکره در رنگهای متنوع الکترواستاتیک (ضد خش) بوده و ضمن مقاومت بالا در مقابل ضربه و عوامل طبیعی امکان شستشو بسیار سریع و آسان را فراهم می اورد.

بیشتر بخوانیم : قیمت کرکره برقی

ساخت درب اتوماتیک کرکره ای

ما در ساخت  Roller Shutters مخصوص پارکینگ ها تخصص داریم. این می تواند از فضای پارکینگ یک اتومبیل تا پارکینگ  با صدها پارکینگ اتومبیل باشد.

کرکره ای وسیعی داریم که با استفاده از فولاد گالوانیزه ، آلومینیوم و استیل ضد زنگ تولید می شود. کرکره های پارکینگ می توانند به صورت جامد ، سوراخ دار (18٪ گردش هوا) ، پانچ شده (24٪ گردش هوا) یا نوع مشبک (80٪ گردش هوا) باشند. ما طیف وسیعی از تک فاز و 3 فاز موتور داریم که به اندازه دهانه باز و استفاده مورد نیاز آن بستگی دارد. طیف گسترده ای از کنترل ها ، دستگاه های ایمنی ، سیستم های مدیریت ترافیک در دسترس هستند تا بتوانند نیازهای سایت را متناسب با آن داشته باشند.

درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ

کرکره های  پارکینگ بر اساس غلتک فولادی گالوانیزه سنتی RS75 سنتی ساخته شده اند. این یکی از متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین انواع کرکره است و تا عرض 12 متر نیز می رود.

تخته های استیل خمیده 75 میلی متر ، بسته به اندازه کرکره غلتکی و سطح امنیتی مورد نیاز ، در (22G (0.7 میلی متر ،( 20G (0.9 میلی متر و (18G (1.2 میلی مت در دسترس هستند. لت ها ها همچنین دارای Solid ، سوراخ شده (18٪ Vision) و Punched (24٪ Vision) هستند. Vision Laths همچنین امکان عبور هوا از طریق کرکره ها را فراهم می کند که این امر برای تهویه در پارکینگ های زیرزمینی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانیم : کرکره برقی  شفاف بالکن

طریقه کارکرد کرکره اتوماتیک پارکینگ

پرده کرکره ای Car Park به طور معمول برای سهولت استفاده از طریق برق کار می کند. کرکره اتومبیل Car Park با طیف وسیعی از موتورهای تک و 3 فاز موجود است که بسته به اندازه کرکره و میزان استفاده از کرکره در هر روز به دست می آید. به طور کلی از 3 موتور درایو فاز مستقیم استفاده می شود ، زیرا آنها یک موتور سنگین هستند و می توانند تا 40 کار در هر ساعت را ارائه دهند. ما می توانیم کنترل وسیعی از کنترل ها از جمله ادغام کنترل دسترسی ، کنترل از راه دور ، سنسورهای خودکار ، تایمر ، دستگاه های ایمنی و سیستم های ترافیک جریان را ارائه دهیم.

سوالات متداول درباره درب اتوماتیک کرکره ای

1-روزانه چند بار کرکره باز و بسته می شود؟

2آیا این یک اتومبیل چند بار در روز خواهد بود یا می تواند بالقوه 60 اتومبیل در ساعت باشد؟

3-آیا از طریق درب کرکره ای به تهویه نیاز دارید؟ پارکینگ های اتومبیل نیاز به تهویه دارند ، در غیر این صورت با دود اگزوز خودرو پر می شوند. ما

کرکره پارکینگ داریم که 80٪ گردش هوا را تأمین می کند.

4-چگونه می خواهید مردم از کرکره موکت استفاده کنند؟ سوئیچ ساده ، کنترل از راه دور ، کنترل دسترسی ، سیستم مدیریت ساختمان یا تشخیص شماره پلاک ها.

تیغه کرکره برقی درب اتوماتیک کرکره ای بسته به نوع کاربرد آنها اعم از ابعاد و میزان تردد درب ها، انواع مختلف دارد که شامل موارد زیر میشود.