کرکره محافظ پنجره

کرکره پنجره ای اتوماتیک
کرکره پنجره ای اتوماتیک
مهر 20, 1397
کرکره پنجره
کرکره ی پنجره
مهر 20, 1397
نمایش همه

کرکره محافظ پنجره

کرکره محافظ پنجره

کرکره محافظ پنجره

کرکره پنجره

کرکره محافظ پنجره برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی درب های نفرروی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت ایران کرکره از مشاوره رایگان کرکره محافظ پنجره استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتوماتیک کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان کنید.

کرکره محافظ پنجره

امروزه ساختما ن ها و اداره های مختلفی را می‌بینیم که از کرکره های برقی برای پنجره ها استفاده می‌کنند. پنجره های بی حفاظ امکان سرقت را افزایش می‌دهند. سارق به راحتی می‌تواند وارد حریم شخصی و خصوصی افراد شود. پلیس فتا اعلام کرده است که تقریبا 53 درصد انواع سرقت ها از طریق پنجره ی مکان های مختلف صورت می‌گیرد و سارق موفق به سرقت می‌شود. پس با استفاده از کرکره محافظ پنجره می‌توان درصد سرقت ها را کاهش داد و به هنگام ترک منزل خیالی آسوده داشت.

مزایای استفاده کردن از کرکره محافظ

  • مهم ترین و اصلی ترین دلیل برای استفاده از کرکره پنجره، امنیت بالایی است که به هنگام نصب این کرکره ایجاد می‌شود. با استفاده از کرکره محافظ پنجره، می‌توان با خیال آسوده به سفر رفت و هیچ نگرانی بابت امنیت منزل خود نخواهد داشت.
  • میزان ورود گرد و غبار را به فضای داخلی ساختمان کاهش می‌دهد.
  • به عنوان یک عایق صوتی عمل کرده و از ورود صداهای بلند و آزار دهنده جلوگیری می‌کند.
  • به عنوان یک عایق برودتی عمل می‌کند. از خارج شدن هوای گرم خانه در فصل زمستان و همچنین از ورود هوای گرم در فصل تابستان جلوگیری می‌کند. در نتیجه باعث کاهش انرژی مصرفی، و هزینه ی ناشی از مصرف از انرژی می‌شود.
  • تنظیم نور ورودی به ساختمان یکی دیگر از مزایای استفاده از کرکره محافظ پنجره می‌باشد.
  • اثرات اشعه های مضر و خطرناکی همچون ماورای بنفش را می‌کاهد.
  • جلوه ی زیبا و مدرنی را به ساختمان می‌بخشد.

تیغه های کرکره پنجره

در کرکره های محافظ پنجره از تیغه های امنیتی استفاده می‌شود. تیغه های امنیتی شامل تیغه های پلی کربنات و تیغه ی رول گیتر است.

    • تیغه کرکره پلی کربنات: تیغه های پلی کربنات همان تیغه های شفاف است که دارای امنیتی بالایی هستند. از مقاوم ترین و مستحکم ترین پلیمرها ساخته می‌شود. این تیغه ها ضد ضربه، ضد گلوله و ضد حریق هستند. به هنگام آتش سوزی مقاوم هستند و از پخش شدن شعله های آتش به سایر نقاط کرکره جلوگیری می‌کند. این تیغه های شفاف را حتی با محکم ترین ضربه ها نمی‌توان شکست. اگر در اثر زلزله ها با ریشتر بالا این شیشه ها خرد شوند در جای خود باقی می مانند و به زمین نمی‌ریزند و آسیبی به عابرین و سایر افراد وارد نمی‌کند.
    • تیغه های رول گیتر: درصد ضریب امنیتی تیغه های رول گیتر از تیغه های پلی کربنات کمتر می‌باشد. جنس تیغه های رول گیتر مفتول های فولادی با روکش استیل است. تیغ ههای رول گیتر تو خالی هستند وفقط برای مواردی امنیتی استفاده می‌شود. برای مکان هایی که خاصیت عایق نقش مهمی دارد، استفاده نمی‌شود.

بیشتر بخوانیم : انواع کرکره اوتوماتیک

نوع موتور به کار رفته در کرکره پنجره

در کرکره محافظ پنجره از موتور توبلار استفاده می‌شود. چون ابعاد پنجره نسبت به درب پارکینگ و وردی ساخمان ها کمتر است، در نتیجه برای کرکره محافظ پنجره از موتورهای کوچک تر با قدرت و توان کمتر استفاده می‌شود. موتور توبلار یکی از پر کاربرد ترین موتورهای کرکره های برقی است. موتور توبلار در داخل رول کرکره قرار می‌گیرد. از این فضای کمی را اشغال می‌کند. و جلوه و نمای بهتری به ساختمان می‌بخشد. انرژی مصرفی توسط موتور توبلار نسبت به موتور ساید کمتر است و همچنین  قیمت کمتری نسبت به سایر موتور کرکره برقی دارد.

قیمت کرکره محافظ پنجره

قیمت تمام شده کرکره محافظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است.

  • ابعاد و سایز پنجره در تعیین قیمت کرکره پنجره نقش مهمی دارد و رابطه ی مستقیمی با آن دارد. هر ابعاد پنجره ی مکان مورد نظر بزرگتر باشد در نتیجه قیمت کرکره محافظ پنجره نیز بیشتر است.
  • جنس تیغه ها نیز بر قیمت کرکره محافظ تاثیر دارد. تیغه های پلی کربنات نسبت به سایر نوع تیغه ها قیمت بیشتری دارند.
  • درجه ی کیفی قطعات کرکره پنجره(Window Shutters) در قیمت آن موثر است. هرچه قطعات مصرفی در کرکره  از کیفیت بیشتری برخوردار باشند قیمت آن بیشتر است.
  • استفاده از سایر لوازم جانبی به هنگام خرید کرکره محافظ، قیمت آن را افزایش می‌دهد. استفاده از مواردی همچون دوربین مدار بسته و یا دزدگیر برای کرکره محافظ پنجره قیمت جداگانه دارد.

نصب کرکره 

تسغه های پلی کربنا تیکی از حساس ترین نوع تیغه های کرکره برقی محسوب می‌شوند. برای نصب درست و صحیح کرکره محافظ پنجره علاوه بر وسایل و ابزار آلات مخصوص، به تکنسین های مجرب نیاز دارد. نصب غیر استاندارد کرکره محافظ  سبب می‌شود که کرکره به درستی کار نکند و یا روان نباشد. همچنین ممکن است باعث کاهش طول عمر موتور کرکره شود.

نمایندگی های فروش کرکره پنجره

استفاده از انواع کرکره برقی و کرکره های محافظ پنجره در این دهه ی اخیر آن چنان گسترش یافته است و همگانی شده است که افراد زیادی به فکر راه اندازی و تولید انواع محصولات کرکره برقی افتاده اند. اما نکته ی قابل توجه این است که باید در هنگام خرید به نمایندگی های معتبر و مجوز دار مراجعه کنیم. در بعضی از مراکز نا معتبر، کرکره های محافظ پنجره  نا مرغوب و بی کیفیت را به نرخ کرکره ی با کیفیت و مرغوب میفروشند.

ایران کرکره یکی از شرکت های معتبر و محبوب است که سال هاست فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید انواع کرکره های برقی آغاز کرده است. مهندسین و کارشناسان ایران کرکره با استفاده از تکنولوژی و فناوری های به روز کرکره های برقی را طراحی و آماده ی ساخت می‌کنند. استفاده از قطعات و مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک، باعث شده است تا ایران کرکره نامی آسنا در سطح کل کشور باشد. کرکره محافظ پنجره عرضه شده در این یکی از بهترین کرکره های محافظ پنجره در بازار است که دارای ضمانت نامه و گارانتی است.

                                                                           برای اطلاعات بیشتر کرکره محافظ پنجره به تماس بروید.

مقاله کرکره محافظ پنجره