کرکره برقی در تبریز

کرکره پلی کربنات غضروف دار
کرکره پلی کربنات غضروف دار
آذر 9, 1398
تعمیر کرکره برقی
تعمیرات کرکره برقی
آذر 9, 1398
نمایش همه

کرکره برقی در تبریز

کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا

کرکره برقی تبریز

ایران کرکره تولید کننده و عرضه کننده تخصصی انواع کرکره برقی در سراسر ایران ازجمله کرکره برقی در تبریز می باشد.

حال درباره کرکره برقی توضیحاتی ارائه میدهیم.

کرکره برقی مدرن

کرکره های برقی مدرن ، طیف گسترده ای از گزینه های کنترلی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد آب و هوای داخل خانه را تنظیم کنید و به نظر برسید که در خانه نیستید. می توانید کرکره های غلتکی داخلی خود را با یک دکمه ، برنامه یا سنسور به راحتی باز یا بسته کنید.

کرکره های غلتکی موتوری را می توان به راحتی در هر سیستم استاندارد خانه هوشمند متصل کرد. این کار باعث می شود هنگام دور بودن از خانه ، بتوانید کرکره های خود را کنترل کنید. با داشتن سنسور آفتاب ، کرکره ها نزدیک به صبح یا هنگامی که نور مستقیم خورشید شروع به گرم کردن اتاق در ماه های تابستان می کند ، می شوند.  به راحتی کرکره را باز کنید.

 

کرکره های برقی در تبریز گرما را به حداقل می رساند و هزینه های گرمایشی را کاهش می دهد. آنها حفاظت کاملی از خود نشان می دهند و حتی در تابستان نیز آب و هوای داخلی را بهبود می بخشند. آنها به دلیل تنوع طرح ها و ویژگی ها قابل توجه هستند.

 

کرکره های برقی به طور دائم در معرض عناصر قرار می گیرند. یک چالش بزرگ ، به ویژه با توجه به تغییرات آب و هوا: شرایط شدید ، مانند امواج گرما ، طوفان ها و تغییر الگوهای آب و هوا. این امر باعث افزایش تقاضا در مورد مصالح و نمای ساختمان می شود.

کرکره های برقی آلومینیومی

کیفیت بهتر زندگی را به شما می بخشد

مصرف انرژی کمتر ، راحتی و فضای بیشتری برای طراحی و هزینه های نصب پایین تر

کرکره های غلتکی آلومینیومی ما راه حل ایده آل برای نوسازی یا پروژه جدید ساخت شما هستند.

آلومینیوم یک ماده با درجه بالا و سودمند را فراهم می کند که دوام و ماندگاری بیشتر محصول را تضمین می کند. همچنین شکل و رنگ خود را بهتر از PVC حفظ می کند. کرکره های غلتکی آلومینیومی همچنین محافظت ضد سارق موثر است.

کرکره های برقی غلتکی خارجی

برای افزایش ایمنی ، حداکثر راحتی و عملکرد ایده آل

کرکره های  برقی غلتکی  برای افزایش امنیت ، حداکثر راحتی و عملکرد ایده آل آنها از هم متمایز است. کرکره های جلویی ، که به عنوان کرکره های برقی  خارجی نیز شناخته می شوند ، در جلوی پنجره نصب شده اند که باعث می شود آنها به عنوان بخشی از پروژه های نوسازی ، برای مقاوم سازی مناسب باشند.

مزایای استفاده از کرکره برقی غلتکی

کرکره های غلتکی جلو دارای مقادیر بهینه عایق بوده و عایق حرارتی خانه شما را بهبود می بخشند. با داشتن تنوع در طراحی و انتخاب انواع مختلف رنگ ، می توانید نمای  مناسب خانه خود پیدا کنید. علاوه بر این ، کرکره های برقی نصب شده در تبریز باعث افزایش محافظت در برابر سرقت منزل شما در برابر کلاس مقاومت RC 3 می شوند.

  1. مناسب برای مقاوم سازی
  2. مصرف انرژی پایین
  3. مطابقت با خانه شما
  4. ادغام تقریبا نامرئی
  5. بهبود محافظت در برابر سرقت در برابر کلاس مقاومت RC 3

 رول کرکره برقی

رول های کرکره ای ایران کرکره از جنس آلومینیوم یا استیل ضد زنگ بسیار پایدار و بسیار کارآمد هستند.

این مواد امکان تحقق عرض های باز بزرگ را امکان پذیر می سازند. با بسته شدن ، اسلات های کرکره ای فوم ، تا 56٪ انرژی بیشتری را صرفاً نسبت به یک پنجره صرفه جویی می کنید. شما می توانید با توجه به انتخاب زیاد رنگ های RAL ، بین سایزهای مختلف پرده های کرکره ای را انتخاب کنید ، و می توانید آنها را با ظاهر پنجره کاملاً مطابقت دهید.

تیغه انتهایی کرکره برقی در تبریز

تیغه انتهایی برای کرکره های غلتکی داخلی ساخته شده ، بسته شدن بسیار بادوام و محکم را فراهم می کنند. این بدان معناست که آنها باعث افزایش راندمان انرژی ، عایق صوتی و ایمنی کرکره های شما می شوند. پوشش بسیار مقاوم در برابر آب و هوا ما اجازه می دهد تا از طیف گسترده ای از رنگ ها را انتخاب کنید.

از ریل های کرکره استفاده می شود تا پرده کرکره غلتکی را به طور ایمن و ثابت در مقابل پنجره هدایت کنید تا در اثر لنگر انداختن ، حتی با باد بالا ، سست نشود.

ریل های از عملکرد کم سر و صدا استفاده می کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که کرکره برقی بی سر و صدا باز و بسته می شود.

آنها همچنین از پل های حرارتی بین پرده کرکره ای و قاب پنجره جلوگیری می کنند ، که باعث افزایش راندمان انرژی کرکره های داخلی شما می شود.

کرکره امنیتی ایران کرکره

محدوده کرکره امنیتی ایران کرکره بسیار گسترده است و به دلایل زیادی نیز وجود دارد. به غیر از برخورداری از دامنه پوشش های مورد نیاز از امنیت سطح پایین تا امنیت سطح بالا ، بسیاری از اندازه ها و شکل های مختلف  در فولاد یا آلومینیوم نیز وجود دارد و در عین حال تفاوت های آشکاری در استفاده بسته به اندازه و سطح امنیتی مورد نیاز وجود دارد.

همیشه واضح نیست که چرا باید کرکره های امنیتی را به صورت برقی کار کنید.. در بیشتر موارد ، درمی یابیم که ممکن است چند کرکره امنیتی وجود داشته باشد و یکی یا دو به دلیل اندازه آنها باید به صورت برقی کار کنند و این امر باعث می شود که ساخت کرکره کوچکتر دیگر نیز به صورت برقی کار کند.

کارشناسان متخصص ما خوشحال خواهند شد که درباره طیف گسترده ای از گزینه های کنترلی برای کرکره های برقی به شما اطلاعاتی دهند. برای یافتن یک متخصص در نزدیکی خود  با شماره تماس09121889975- 02155441824 استفاده کنید.

کرکره برقی تبریز.pdf