کرکره برقی آهن مکان

درب كركره ای آهن مکان
درب كركره ای آهن مکان
مهر 20, 1397
درب كركره ای
درب كركره ای
مهر 20, 1397
نمایش همه

کرکره برقی آهن مکان

کرکره برقی آهن مکان

کرکره برقی آهن مکان

کرکره های برقی

در این مقاله با کرکره برقی آهن مکان آشنا خواهید شد. استفاده از کرکره های برقی بسیار افزایش یافته است. در مدت زمان اندکی انواع کرکره های برقی جایگزین کرکره های سنتی شدند. کرکره های سنتی علاوه بر اینکه امنیت بالایی نداشتند، استفاده از آن ها کار دشواری بود و باعث اتلاف زمان و انرژی و نیروی انسانی بود. کرکره های برقی علاوه بر امنیت بالایی که بر قرار می‌سازند، می‌توان در کمترین زمان و بدون استفاده از انرژی، کرکره را بالا یا پایین داد.

نوع تیغه های مختلف کرکره های برقی

  • کرکره برقی آلومینیومی: یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین کرکره ی برقی، کرکره های برقی با تیغه های آلومینیومی است. کرکره های اکسترود علاوه بر اینکه از استحکام و مقاومت کافی برخوردار هستند، قیمتی مناسب دارند.
  • کرکره های برقی امنیتی: گروه دیگر از کرکره های برقی که در کرکره برقی آهن مکان برای فروش وجود دارد، کرکره هایی با تیغه های امنیتی است. در این کرکره ها از تیغه های پلی کربنات و رول گیتر استفاده می‌شود. این تیغه ها ضریب امنیتی بالایی دارند و برای مکان هایی که نیازمند امنیت بالا هستند استفاده می‌شود. تیغه های شفاف یا پلی کربنات مزایایی نسبت به سایر تیغه ها دارد. مقاوم بودن در برابر آتش، ضد گلوله بودن و استحکام بالا در برابر ضربه از ویژگی های منحصر به فرد این تیغه می‌باشد. جنس تیغه های پلی کربنات از مقاوم ترین پلیمرهاست. تیغه های رول گیتر از مفتول ها ی محکم فولادی با روکش استیل ساخته می‌شوند. تیغه های رول گیتر تو خالی هستند و به هیچ عنوان عایق صوتی و برودتی محسوب نمی‌شود.
  • کرکره های برقی با تیغه ی فوم دار: تیغه کرکره فوم دار یکی دیگر از کرکره های برقی آهن مکان است. تیغههای فوم دار را از دو لایه که فضای بین آن ها را با خمیر مخصوص به نام پلی اروتان پر کرده اند، ساخته می‌شوند. کرکره هایی که تیغه ی آن ها از تیغه های فوم دار باشد، بهترین کرکره برای مکان هایی است که نیازمند خاصیت عایقی هستند. در کشور های اروپایی برای جلوگیری از اتلاف و هدر شدن انرژی، از کرکره های فوم دار برای منازل مسکونی و محل کار خود استفاده می‌کنند.

نوع موتور به کار رفته در کرکره برقی آهن مکان

در کرکره های برقی آهن مکان بر اساس متراژ و ابعاد کرکره و وزن تیغه های کرکره در هر متر مکعب از موتور کرکره برقی توبلار و موتور ساید استفاده می‌کنند.

  • موتور های توبلار: یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین موتورهای کرکره برقی، موتور توبلار است. این موتور سایز و قدرت کمتری نسبت به موتور ساید دارد. از موتور توبلار برای کرکره های کوچک و سبک بیشتر استفاده می‌کنند. موتور توبلار در قسمت رول کرکره قرار می‌گیرد از این رو فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. و جلوه و نمای بهتری ب ساختمان می‌بخشد.
  • موتور های ساید: یکی از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی، موتور ساید است. از موتور ساید برای کرکره های برقی آهن مکان که دارای ابعاد بزرگ و کرکره هایی که تیغه های سنگین دارد، استفاده می‌شود. در تیغه های پلی کربنات به دلیل وزن بالای تیغه ها بیشتر از موتور ساید استفاده می‌شود. موتور ساید در قسمت خارجی و در یکی از طرفین کرکره قرار می‌گیرد.

قیمت کرکره برقی آهن مکان

برای کرکره های برقی آهن مکان(Electric shutters) نمی‌توان قیمت مشخص و ثابتی را در نظر گرفت. قیمت این کرکره ها به عوامل مختلفی بستگی دارند و متغیر هستند.

  • نوع تیغه ی به کار رفته در کرکره برقی در قیمت آن موثر است. تیغه های شفاف یا پلی کربنات گران ترین نوع تیغه ی کرکره برقی در بازار است. تیغه های اکسترود نیز کی از ارزان ترین نوع تیغه محسوب می‌شود.
  • هر چه طول و عرض مکان مورد نظر بیشتر باشد، در نتیجه اندازه ی کرکره ی برقی مورد نیاز نیز بزرگتر است و قیمت بیشتری دارد.
  • نوع موتوری که در کرکره برقی آهن مکان استفاده می‌شود نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. قیمت موتور های ساید از موتور توبلار بیشتر است.
  • درجه ی کیفی موتور و تیغه های به کار رفته در کرکره برقی آهن مکان نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. هر چه قطعات به کار رفته از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، قیمت کرکره نیز افزایش می‌یابد.
  • طرح و رنگ به کار رفته در تیغه های کرکره نیز یکی از عواملی که در تعیین قیمت کرکره برقی نقش دارد. رنگ های الکترو استاتیک قیمت بیشتری نسبت به رنگ های ساده و معمولی دارد.

خریداری کردن کرکره برقی آهن مکان

انواع مختلف کرکره های برقی با تیغه ها و موتورهای مختلف در آهن مکان برای فروش به نمایش گذاشته شده اند. آهن مکان یکی از بزرگ ترین بازار های بزرگ در زمینه ی فروش انواع محصولات آهنی و کرکره برقی است. برای رفتن به آهن مکان می‌توان هم با وسیله نقلیه شخصی و هم با اتوبوس های واحد به این بازار بزرگ رفت. همچنین در آهن مکان طرح زوج و فرد برای وسایل نقلیه وجود ندارد. تمام برند های معروف و با کیفیت این امکان را دارند که محصولات کرکره ای خود را در آهن مکان برای فروش به نمایش بگذارند.

یکی از این شرکت ها و بندهای معتبر که انواع مختلف کرکره های برقی خود را در آهن مکان برای فروش قرار داده است، ایران کرکره است. ایران کرکره یکی از برندهای معتبر و شناخته شده است که در زمینه ی تولید انواع محصولات کرکره برقی سابقه ی دیرینی دارد. نزدیک به دو دهه است که ایران کرکره فعالیت خود را آغاز کرده است. دلیل استقبال بی نظیر مشتریان از محصولات ایران کرکره در طی این سال ها، فروش کرکره های برقی مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب بوده است. با خرید از انواع کرکره های برقی ایران کرکره چه به صورت اینترنتی و آنلاین، و یا اینکه به صورت حضوری از کرکره برقی آهن آلات خرید خود را انجام دهید. از خدمات پس از فروش آن مانند نصب و ضمانت و گارانتی می‌توان بهره برد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس می توانید اقدام نمایید.

مقاله کرکره برقی آهن مکان