محاسبه قیمت کرکره مغازه

کرکره برقی مغازه
کرکره برقی مغازه
بهمن 14, 1397
کرکره برقی مغازه ارزان
کرکره برقی مغازه ارزان
بهمن 14, 1397
نمایش همه

محاسبه قیمت کرکره مغازه

محاسبه قیمت کرکره مغازه

محاسبه قیمت کرکره مغازه

کرکره مغازه

در این مقاله قیمت کرکره مغازه را برای شما خواهیم گفت. قطعا تا به امروز همگی شما نام کرکره را شنیده و حتی آن را از نزدیک مشاهده کرده اید ما نیز می خواهیم به شما توضیحات بیشتری در رابطه با کرکره ها و انواع آن ها بدهیم. کرکره های برقی معمولا از تعداد زیادی تیغه های کرکره برقی تهیه شده اند. از کرکره برقی رولکس معمولا جهت درب مغازه ها، فروشگاه ها، درب پارکینگ ها و دیگر اماکن تجاری استفاده می شود بنابراین وسعت استفاده از کرکره های برقی و دستی بسیار بالا است. کرکره ها معمولا به دلیل آسان کردن فعالیتی همچون باز و بسته نمودن درب مغازه ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند اما کرکره های برقی در این میان از اهمیت بیشتری برخوردارند.

انواع کرکره مغازه

کرکره ها معمولا به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • کرکره برقی: این نوع کرکره با استفاده از موتور کرکره برقی و همچنین با استفاده از یک ریموت باز و بسته می شود و مغازه یا پارکینگ شما را از ورود هرگونه سارق ایمن می سازد هم چنین از ورود هر گونه آلودگی و گرد و غبار به مغازه جلوگیری می کند.
  • کرکره دستی: در زمان های قدیم و در چند دهه قبل کرکره های دستی طرفداران زیادی داشتند اما به دلیل سخت بودن استفاده از آن ها در حال حاضر صنعت کرکره های دستی در حال کاهش فعالیت است چرا که دیگر هر کسی از این قبیل کرکره ها استفاده نمی کند.

محاسبه قیمت کرکره

همان طور که گفته شد کرکره مغازه انواع مختلفی دارد و دارای جنس ها و طرح های متفاوتی است بنابراین هر مدل کرکره صنعتی هزینه ای مخصوص به خود را دارد. حال ما به شما مشتریان عزیز تمامی نکاتی را که در هنگام محاسبه قیمت کرکره مغازه نیاز است را آموزش می دهیم. کرکره ها را با توجه به موارد استفاده آن ها در دسته های مختلفی قرار داده و برای هر کدام باید قیمت به روز کرکره را محاسبه کنیم برای مثال به موارد زیر توجه کنید:

  • محاسبه قیمت کرکره مغازه: ابتدا باید بدانید که کرکره مورد نیاز شما دستی است یا برقی؟ سپس قیمت به روز تیغه های کرکره برقی را از سایت ها و کمپانی های معتبر بسنجید.
  • محاسبه قیمت کرکره برقی پارکینگ: کرکره های برقی نسبت به کرکره های دستی به دلیل دارا بودن موتور کرکره برقی قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده اتد. ابتدایی ترین مسئله سایز درب پارکینگ شما است که نتیجه بسزایی در قیمت کرکره برقی پارکینگ دارد.
  • محاسبه قیمت کرکره برقی پنجره :قیمت کرکره اتوماتیک با دیگر کرکره ها متفاوت است و مشتریان باید دقت داشته باشند که منبع محاسبه آن ها کاملا به روز و معتبر باشد.

قیمت کرکره مغازه

کرکره های صنعتی دارای قیمت های مختلفی هستند و معمولا قیمت کرکره مغازه ها را با توجه به جنس به کار برده شده در آن ها محاسبه می کنند برا مثال کرکره آلومینیومی گران تر از سایر کرکره ها هستند و کرکره های طرح دار نیز از سایرین قیمت بیشتری دارند. کرکره های لوکس معمولا کرکره هایی هستند که از متریال و مواد اولیه کاملا مرغوب و با دوام ساخته شده اند.

به طور کلی درب های کرکره ای مغازه پلی کربنات نسبت به سایر درب های اتوماتیک گران تر است و در عین حال استحکام و دوام بیشتری را دارد بدین ترتیب با داشتن طول عمر بالا و مناسب به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با خیالی آسوده بتوانید چندین سال بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

نمایندگی کرکره برقی مغازه

ایران کرکره یکی از معتبر ترین کمپانی های کرکره ساز در کشور با ایجاد شرایطی کاملا وسیع و به وجود آوردن چندین نمایندگی در سراسر کشور باعث شده تا شما عزیزان در هر کجای ایران که هستید بتوانید به راحتی به کرکره برقی های ایران کرکره دسترسی پیدا کنید.

با توجه به این که ایران کرکره پیش بینی روز شما عزیزان را در جهت استفاده از کرکره برقی خانگی داشته است توانسته است تا به امروز در شهر ها و استان های زیادی نمایندگی های خود را دایر کند و شما نیز با خرید بهترین و با کیفیت ترین کرکره ها بتوانید امنیت منزل و تجارت خود را ایجاد کنید.

نصب کرکره برقی مغازه

همان طور که می دانید برای نصب هر گونه تجهیزات ساختمانی باید از افراد با تجربه و کار آزموده استفاده کرد بنابراین نصب کرکره برقی مغازه نیز از این قائده مستثنی نیست و نصب آن نیازمند افرادی می باشد که کاملا کار نصب را فرا گرفته و بتوانند به اجرا دراورند. هم چنین آن دسته از افرادی که به یادگیری نصب کرکره برقی موتور ایرانی علاقه مند هستند می توانند در آموزشگاه های فناوری ثبت نام بعمل آورده و فعالیت خود را آغاز کنند.

نکات مهم در محاسبه قیمت کرکره برقی مغازه

در حقیقت درب های کرکره ای(Shutters for doors) یکی از درب های پارکینگ و اماکن عمومی نیز به شمار می آیند. بدین ترتیب تنوع در کمپانی کرکره سازان بسیار زیاد است بنابراین برای خرید کرکره برقی مغازه باید توجه کامل داشته باشید.

  • درب های آلومینیومی با ورقه و صفحات آلومینیومی از سایر درب ها گران تر هستند اما به لحاظ کیفیت حرف اول را می زنند به طوری که آلومینیوم به نرمی حرکت می کند و هیچ‌ گونه سرو صدایی به دنبال نخواهد داشت هم چنین نسبت به حرارت مقاوم‌ است . بنابراین جنس به کار برده شده در کرکره برقی بسیار مهم است.
  • کنترل الکترونیکی یکی دیگر از این موارد است ، شما باید دقت داشته باشید که کرکره رولکس خریداری شده دارای سیستم های باز و بسته کردن درب به صورت الکترونیکی باشد.

  جهت مشاوره و خرید کرکره های برقی می توانید با کارشناسان و متخصصان ایران کرکره تماس حاصل فرمایید.

مقاله کرکره برقی مغازه