قیمت موتور کرکره برقی TSP

قیمت موتور کرکره برقی tsp
موتور کرکره برقی TSP
مهر 20, 1397
کرکره پلی کربنات
مهر 20, 1397
نمایش همه

قیمت موتور کرکره برقی TSP

قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی

موتور کرکره برقی tsp

در این مقاله با خصوصیات و قیمت موتور کرکره برقی tsp آشنا خواهید شد. نوع موتور استفاده شده در کرکره برقی tsp، موتور ساید است. موتور ساید یکی از قدرتمند ترین انواع مختلف موتور های کرکره برقی است. متورهای ساید برخلاف موتور توبلار که داخل رول کرکره قرار می‌گیرد، در یکی از طرفین و  خارج  کرکره نصب می‌شود. از همین رو با هوای آزاد در ارتباط است و تهویه موتور راحت و کامل صورت می‌گیرد. تعمیر و نگهداری از موتورهای ساید بسیار ساده تر از موتور توبلار می‌باشد.

موتور ساید به کار رفته در کرکره برقی tsp دو نوع می‌باشد:

  • موتور ساید بدون برق اضطراری: ولتاژ برق مصرفی متور ساید استفاده شده در کرکره برقی tsp که خاصیت USP یا همان برق اضطراری را دارا نمی‌باشد، 220ولت است. با توجه به ولتاژ مصرفی بالا در این موتور، زیاد باز و بسته شدن این کرکره باعث می‌شود که موتور سریع داغ کند. لذا برای مکان های پر تردد مناسب نیستند. هنگام قطع برق شهری باید از خلاص کن دستی برای بالا و پایین دادن کرکره استفاده کرد. سیم پیچی استفاده شده در این موتور کاملا از جنس مس است که یکی از بهترین جنس های سیم پیچی است.
  • موتور ساید دارای برق اضطراری: این موتور دارای برق اضطراری یا همان خاصیت USP است. از همین رو همراه کیت شارژ و باتری بک آپ تولید و به فروش می‌رسند. داشتن این برق اضطراری این امکان را می‌دهد که در صورت قطع برق شهری، کرکره برقی tsp  را تا چند مرتبه می‌توان باز و بسته کرد. مقدار برق مصرفی توسط این موتور 24 ولت است. ولتاژ پایین برق مصرفی سبب می‌شود که موتور دیرتر داغ کند و برای مکان های شلوغ و ساختمان های تجاری و صنعتی که دارای رفت و آمد زیاد هستند مناسب می‌باشد. سیم پیچی موتور ساید USP دار، تماما از جنس مس است. استفاده از لوازم جانبی و لوکس سازی مانند: استفاده از فلاشر و فتوسل چشمی در این نوع از موتور وجود دارد.

قیمت موتور کرکره برقی tsp

امنیت بالا و استفاده ی آسان باعث شده است تا تقاضای تولید کرکره برقی افزایش یابد. کرکره های برقی در انواع و مدل های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. مصرف کننده با توجه به نوع نیاز و بودجه ی خود می‌تواند یکی از انواع کرکره برقی را خریداری کند. کرکره های برقی tsp یکی از انوع مختلف کرکره های پر فروش است. داشتن طرح و رنگ های متنوع و مختلف، یکی از دلایل اصلی برای پر فروش بودن این نوع کرکره است.

قیمت موتور کرکره برقی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت موتورکرکره برقی (Prices of electric shutters tsp)بسیار متنوع و متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • دارا بودن خاصیتUSP یا همان برق اضطراری یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت موتور کرکره برقیtspاست.موتورهای ساید دارای برق اضطراری قیمت بالاتری نسبت به موتور ساید بدون USP دارد.
  • قدرت و توان موتور، در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. هرچه قدرت و توان موتور بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.
  • برند و کارخانه ی سازنده ی موتور نیز در تعیین قیمت موتور کرکره برقی tsp بی نقش نیست. کارخانه های معتبر که از تکنولوژی وفناوری های به روز برای ساخت موتور کرکره برقی استفاده می‌کنند، قطعا قیمت بالاتری دارند.
  • موتور های ایتالیایی یکی از موتورهای کرکره برقی با کیفیت به شمار می‌رود.همچنین قیمت موتورهای وارداتی با نوسانات و بالا و پایین شدن قیمت دلار، تغییر پیدا می‌کنند.
  • بهره گیری از شرایط ویژه ی موتور کرکره برقی، بر قیمت آن تاثیر گذار است. استفاده از خدمات پس از مانند ضمانت نامه و گارانتی و نصب موتور و کرکره برقی باعث می‌شود قیمت نهایی وتمام شده ی موتور کرکره برقی tsp افزایش یابد.
  • خرید وسایل و لوازم جانبی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته، فلاشر و چشمی بر قیمت موتور کرکره برقیtspموثر است و قیمت آن را بالا می‌برد.
  • خرید سیم و کابل برای راه اندازی موتور آن هم در متراژ بالا، هزینه ی جداگانه دارد و قیمت موتور کرکره برقی tsp را افزایش می‌دهد.
  • خرید از نمایندگی های معتبر و مجاز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده ی قیمت موتور کرکره برقی tspمی‌باشد. گاها دیده شده است بعضی از فروشگاه های نامعتبر و بدون مجوز، موتورهای بی کیفیت و نامرغوب را به نرخ موتور با کیفیت و اصل به خریدار می‌فروشد.

راه کار ها و روش هایی برای نگه داری صحیح و افزایش طول عمر موتور کرکره برقی tsp

مهم ترین جزء و وسیله در کرکره ی برقی موتور آن می‌باشد. به طوری که در نبود موتور و یا خراب شدن آن، کرکره بزقی دیگر کار نمی‌کند و نمی‌توان ان را بالا یا پایین داد. استفاده ی صحیح از موتور و نگه داری آن، به افزایش طول عمر و کارایی بهتر موتور کمک می‌کند.

  • تمام وسایل برقی به آب حساس هستند و در صورت اینکه آب وارد قسمت موتور آن شود، آسیب می‌بیند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.
  • بهتر است برای کارایی بهتر و افزایش عمر مفید موتور، نصب آن را به افراد با تجربه واگذار کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب رساندن نور آفتاب به موتور در فصل تابستان و مرطوب و خیس شدن و وارد شدن آب به موتور در فصل زمستان، بهتر است از کاور موتور برای محافظت بیشتر استفاده کرد.
  • آویزان کردن اجسام سنگین به موتور کرکره، باعث فشار آمدن به موتور می‌شود و در نتیجه باعث آسیب رساندن به موتور و خراب شدن آن می‌شود.
  • باز و بسته کرن پی در پی کرکره باعث فشار آمدن به موتور و داغ کردن آن می‌شود.

شرکت ایران کرکره نمایندگی معتبر کرکره برقی

ایران کرکره یکی از نمایندگی های معتبر و معروف در زمینه ی طراحی، تولید و ساخت، نصب کرکره برقی می‌باشد. تمام محصولات ایران کرکره با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند. از فناوری های به روز دنیا برای ساخت انواع کرکره برقی بهره می‌گیرند.تمام کرکره های عرضه شده در این شرکت، دارای نشان استاندارد و ضمانت هستند. نصب کرکره ها توسط نصاب های مخصوص و حرفه ای انجام می‌شود. قیمت مناسب کرکره های برقی این شرکت یکی از امتیازات ویژه ی آن محسوب می‌شود. برای دسترسی آسان برای مصرف کنندگان، شعبه ها و نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور دایر کرده است. همچنین امکان خرید اینترنتی و آنلاین را نیز فراهم کرده است.

 مصرف کننده های عزیز از طریق تماس می توانید با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار نمایید. 

مقاله قیمت موتور کرکره برقی tsp

قیمت موتور کرکره برقی tsp

قیمت موتور کرکره برقی tsp

 

قیمت موتور کرکره برقی TSP

مصرف کننده (تومان)

قیمت موتور کرکره برقی TSP

همکار

خصوصیات

مدل

558/000

موتورهای 300 کیلویی بدون یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

300AC

576/000

موتورهای 500 کیلویی بدون یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

500AC

880/000

موتورهای 800 کیلویی بدون یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

800AC

832/000

موتورهای 300 کیلویی با یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

300DC

848/000

موتورهای 500 کیلویی با یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

500DC

1/264/000

موتورهای 800 کیلویی با یو پی اس

همراه با صفحه پلیت، یراق و ریموت ریسیور

800DC