قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت کرکره ی فوم دار
تیغه کرکره فوم دار
مهر 20, 1397
انواع کرکره برقی
کرکره برقی
مهر 20, 1397
نمایش همه

قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی

 تیغه کرکره برقی

کرکره های برقی(Electric shutters) در انواع و مدل های مختلف تولید و ساخته شده اند. دلیل اصلی تمایز و ایجاد این اختلاف در بین کرکره های مختلف، نوع تیغه ی به کار رفته در ساخت کرکره هاست. علاوه بر نوع تیغه، نوع موتور نیز در ایجاد اختلاف بین کرکره های برقی مختلف موثر است. کرکره های برقی بر اساس متراژ و نوع نیاز انتخاب می‌شوند. در انواع رنگ ها و طرح ها برای تناسب با نمای ساختمان وجود دارند. امنیت بالا و سهولت در استفاده از انواع کرکره برقی دلیل استقبال بی شمار مصرف کنندگان و متقاضیان کرکره برقی می‌باشد. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیغه کرکره برقی را برا شما شرح خواهیم داد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت تیغه کرکره برقی

  • جنس تیغه ها یکی از دلایل اصلی و مهم برای تعیین قیمت تیغه کرکره برقی است. تیغه های کرکره های برقی در جنس های مختلفی وجود دارند. تیغه های اکسترود یا همان آلومینیومی، تیغه های امنیتی که شامل رول گیتر و پلی کربنات می‌باشد، تیغه های فوم دار و تیغه های پانچ دار نمونه ای از جنس های مختلف تیغه می‌باشد. تیغه های آلومینیومی یکی از ارزان ترین و پر کاربرد ترین نوع تیغه ی کرکره برقی محسوب می‌شود. پس از تیغه های آلومینیومی، تیغه های فوم دار از دو جنس مختلف گالوانیزه و آلومینیوم ساخته می‌شوند که نوع گالوانیزه ی آن از کیفیت و قیمت کمتری نسبت به تیغه ی فوم دار آلومینیومی برخوردار است. بیشترین قیمت تیغه کرکره برقی مربوط به تیغه ی پلی کربنات یا تیغه های شفاف است. این تیغه ها با کیفیت ترین و مستحکم ترین تیغه ی کرکره برقی در بازار است. مزایا و ویژگی های تیغه ی پلی کربنات مانند ضد حریق بودن تیغه ها، ضد ضربه و ضد گلوله بودن این تیغه ها باعث شده تا مصرف کنندگان اختلاف قیمت ان را با سایر تیغه ها در نظر نگیرند.
  • متراژ و ابعاد تیغه ی کرکره برقی نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. بدیهی است که هر چه متراژ و ابعاد تیغه ی کرکره برقی بیشتر باشد در نتیجه ی قیمت تیغه ی کرکره ی برقی نیز بیشتر است.
  • ضخامت تیغه ها و تعداد لایه های آن نیز بر قیمت تیغه ی کرکره برقی موثر است. هرچه ضخامت تیغه ها بیشتر باشد و از استحکام بالاتری برخودار باشند، قیمت تیغه ی کرکره برقی نیز افزایش می یابد. تیغه های دولایه و دو جداره قیمت بیشتری نسبت به تیغه های تک جداره دارند.
  • یکی دیگر از عومل موثر در تعیین قیمت تیغه  کرکره برقی نوع رنگ به کار رفته در سطح و پوشش تیغه هاست. تیغه های کرکره برقی که در سطح آن ها از رنگ های ساده استفاده شده است قیمت پایین تری نسبت به تیغه هایی که سطح آن ها با رنگ های ضد خش و الکترو استاتیک پوشش داده شده است، دارند.
  • درجه ی کیفی تیغه ها، از عوامل مهم برای قیمت تیغه ی کرکره برقی محسوب می‌شود. هر چه مواد اولیه به کار رفته در ساخت تیغه های کرکره برقی کیفیت و مرغوبیت بیشتری داشته باشند، قیمت تیغه ی کرکره ی برقی بیشتر است.
  • برند کارخانه ی سازنده ی تیغه ی کرکره برقی، بر قیمت تیغه ی کرکره برقی تاثیر می‌گذارد. نمونه های فیک و تقلبی انواع تیغه ها نیز در بازار وجود دارد که تشخیص این تیغه ها از نمونه ی اصل آن ها کار ساده ای نیست. تکنسین های مجرب و افراد حرفه ای قادر به تشخیص تیغه های اصل از نمونه ی فیک آن هستند.

نحوه ی صحیح نگهداری از تیغه های کرکره برقی

  • از ضربه زدن به تیغه های کرکره برقی خود داری کنید. این کار به مرور زمان باعث می‌شود که تیغه ها استحکام و شکل اولیه خود را از دست بدهند.
  • آویزان کردن اجسام سنگین به تیغه های کرکره برقی نیز ممکن است به تیغه ها آسیب وارد کند.
  • از شوینده های قوی برای شست و شوی تیغه های کرکره برقی استفاده نکنید. این کار ممکن است باعث خوردگی و زدگی در رنگ تیغه ها شود.
  • در هنگام قطع برق شهری، برای استفاده از کرکره از خلاص کن دستی و یا باتری بک آپ استفاده کنید. به هیچ وجه با فشار وارد کردن به تیغه ها برای بالا یا پایین دادن کرکره اقدام نکنید.

نکاتی که قبل از خرید کرکره ی برقی باید به آن ها توجه کنید:

  • از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر و مجاز کرکره ی برقی مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • با گرفتن اطلاعات و راهنمایی و مشاوره از کارشناسان و افراد با تجربه، نوع تیغه ی کرکره برقی را بر اساس نوع نیاز انتخاب کنید.
  • باید متناسب با نوع تیغه و وزن تیغه ها در هر متر مکعب موتور مناسب را برای کرکره برقی در نظر گرفت.
  • بهتر است از نصاب مخصوص برای نصب کرکره و راه اندازی آن بهره گرفت. بعضی از تیغه های کرکره برقی مانند تیغه کرکره پلی کربنات بسیارحساس هستند. و نصب آن ها کار افراد تازه کار و بی تجربه نیست.
  • حتما باید کرکره برقی خریداری شده، دارای ضمانت نامه و گارانتی باشد.

 قیمت تیغه کرکره برقی  در شرکت ایران کرکره

ایران کرکره یکی از برندهای معتبر و معروف و البته با سابقه در زمینه ی طراحی و تولید انواع کرکره برقی می‌باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت از مواد اولیه درجه ی یک و با کیفیت ساخته شده است. از فناوری و تکنولوژی های به روز در ساخت کرکره های برقی بهره گرفته شده است. ایران کرکره نمایندگی های متعددی در سراسر کشور برای دسترسی آسان مصرف کنندگان و مشتریان قرار داده است. قیمت تیغه کرکره برقی در سایت ما از همه جا ارزان تر است و تمام محصولات کرکره ی برقی خریداری شده از این شرکت دارای خدمات پس از فروش مانند نصب رایگان و ضمانت هستند.

مشاورین ما از طریق تماس در خدمت شما هستند.

مقاله تیغه کرکره برقی 

قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی