تیغه کرکره برقی آلومینیوم

فروش تیغه کرکره
تیغه کرکره برقی
مهر 20, 1397
کرکره مغازه
کرکره برقی مغازه
مهر 20, 1397
نمایش همه

تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی

کرکره برقی چیست؟

قطعا شما نیز در مکان‌های مختلفی مانند فروشگاه، رستوران، درب پارکینگ و … توجه تان به کرکره برقی، که روی درب ورودی نصب شده است، جلب شده باشد. تیغه کرکره برقی آلومینیوم، در واقع پرده ای فلزی است که در مواقع لزوم باز شده و درب ورودی فروشگاه شما یا مکان مورد نظر را پوشش می‌دهد. این کرکره به صورت رول شونده در بخش فوقانی درب مورد نظر نصب شده و به راحتی با ریموت مخصوص کنترل می‌شود. کسب و کارهای گوناگون به دلیل ایجاد امنیت و محافظت از محل کار خود، بعد از اتمام کار و قفل کردن درب ورودی با فشردن کلید مخصوص به آسانی کرکره برقی را پایین می‌آورند.

همان طور که می‌دانیم فروشکاه‌های مختلف و همچنین اغلب کسب و کارهای مشابه همانند رستوران، کافه و … دارای درب ورودی شیشه‌ای هستند. استفاده از درب کرکره برقی در این مشاغل از بروز مشکلاتی همانند سرقت جلوگیری می‌کنند. درب شیشه‌ای به آسانی توسط کرکره برقی پوشیده شده و در این صورت درون فروشگاه در ساعات غیر کاری در معرض نمایش نخواهد بود. استفاده آسان از این محصول علاوه بر مزیت‌های فراوانی که در حفظ امنیت مشاغل مختلف دارد، موجب جلب توجه قرار گرفتن روز افزون آن شده است.

تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه کرکره برقی آلومینیوم در ارتفاع های 4.5 ، 6 ، 8 ، 10 و 12 سانتیمتر و در انواع تیغه کرکره آلومینیوم فوم دار، تیغه کرکره آلومینیوم اکسروت شده، تیغه کرکره کاوانیزه فوم دار و تیغه کرکره کاوانیزه تک جداره در وزن های مختلف که بستگی به شیوه تولید و ضخامت تیغه کرکره دارد و با توجه به استحکام و مقاومت تیغه کرکره آلومینیومی و جهت پوشش و محافظت از داخل مغازه مورد استفاده قرار می گیرد.
کرکره برقی آلومینیومی با برند ها و وزن های مختلف در بازار موجود می باشد که این مجموعه (TSP ایران) با برند TSP به وزن 5.5 کیلو گرم در بازار عرضه می کند.از مشخصات کرکره برقی آلومینیومی میتوان به بی صدا بودن، مقاوم بودن، استفاده از بیلیت آلومینیوم، خلوص بالا و استفاده از مواد اولیه عالی جهت رنگ آمیزی متغیر اشاره نمود.

ویژگی های تیغه کرکره برقی آلومینیوم

  • نیازمند بودن به فضایی بسیار کم جهت نصب و هم چنین آسان بودن نصب آن که باعث می شود شما بتوانید در هر فضایی هر چقدر هم کوچک اقدام به نصب کرکره برقی کنید.
  • نما و جلوه ای زیبا هنگام بسته بودن درب : تیغه ها در کنار یکدیگر جلوه و نمایی زیبا را به درب مغازه ها و فروشگاه ها می دهند که یکی از خصوصیات بارز هر گونه کرکره است.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و هم چنین کاملا دارای استحکام جهت جلوگیری از هر گونه سرقت و یا سوء استفاده از مغازه و یا فروشگاه شما.

انواع تیغه های کرکره برقی

کرکره برقی انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان عزیز تهیه می شوند اما جالب است بدانید که این تنوع در ویژگی های هر تیغه مشخص است و دارای جنس، شکل و اندازه و طرح و رنگ متفاوتی از یک دیگر هستند. این تنوع شامل:

  • تیغه کرکره برقی الومینیوم که دارای یک یا دو پل درون خود هستند و باعث می شوند تا شما بتوانید با خیال راحت تری آن ها را خرید کنید چرا که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • تیغه های پانچ شده نوع دیگری از تیغه های کرکره برقی هستند این تیغه ها تک جداره ای بوده و از لحاظ استحکام در سطح پایین تری نسبت به سایر تیغه ها قرار دارند. بدین ترتیب هنگام استفاده از این نوع تیغه معمولا آن را با تیغه های دیگر ترکیب می کنند.
  • تیغه های غضروف دار کرکره های برقی نوع دیگری هستند که دارای زوائدی به شکل غضروف بوده و باعث می شود که کرکره برقی پارکینگ به آسانی و نرمی حرکت کند.

نمایندگی تیغه کرکره برقی آلومینیوم

ایران کرکره یکی از معتبر ترین و مشهور ترین کمپانی های کرکره ساز در سراسر ایران است که با توجه به وسعت کار و هم چنین کیفیت محصولات خود توانسته تا به امروز نمایندگی های تیغه کرکره برقی را در نقاط مختلف کشور عزیزمان دایر کند و به صنعت کرکره سازی خود رونق بخشد. اگر به سایت ایران کرکره سری بزنید عکس تیغه کرکره برقی آلومینیوم را مشاهده خواهید کرد و خواهید دید که تنوع و مدل های مختلف تیغه کرکره برقی در شرکت ایران کرکره موجود است. شما مشتریان و کاربران گرامی می توانید تیغه کرکره هوشمند خود را از ایران کرکره در نزدیک ترین شعب و نمایندگی این کمپانی سفارش دهید و کرکره برقی ارزان قیمت را تهیه کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی الومینیوم

از آنجا که کمپانی ایران کرکره تنها به جهت جلب رضایت مشتریان و آسان کردن روش تهیه تیغه کرکره برقی صنعت خود را گسترده کرده است بنابراین تیغه های موجود و ساخته شده توسط این کمپانی بسیار ارزان قیمت تر و با کیفیت تر از سایرین است. عاملی که تعیین کننده قیمت تیغه کرکره برقی الومینیوم در هر مدل و نوع است سایز وضخامت جنس به کار برده در کرکره برقی صنعتی است.

اگر به ظاهر تیغه ها توجه کرده باشید در یک قسمت یا انتهایی و یا ابتدایی آن ها یک تا خوردگی وجود دارد هر تیغه نیز به طور پیوسته در کنار تیغه های دیگر قرار گرفته و یک لولای پیوسته ایجاد می کند. بنابراین هر قدر مقدار و اندازه لولای پیوسته بیشتر باشد بدین ترتیب قیمت تیغه کرکره برقی بیشتر می شود. اما نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که شما عزیزان هنگام خرید از قیمت روز تیغه کرکره برقی آگاه شوید و سپس اقدام به خرید تیغه کرکره برقی کنید.

نصب تیغه کرکره برقی

همان طور که گفته شد کرکره برقی(Electric shutters) از تجمع تیغه های کرکره ساز در کنار یکدیگر به وجود می آید بنابراین برای نصب صحیح این تیغه ها در کنار هم نیاز به شخصی کاملا حرفه ای و با تجربه داریم چرا که اگر شخص به شکل صحیحی تیغه ها را نصب نکند بدین ترتیب به زودی با کرکره برقی رولکس خود دچار مشکل خواهیم شد و حتما مشکلات زیادی را در هنگام بالا و یا پایین آوردن کرکره برای ما به وجود می آورد به همین جهت به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که هنگام نصب کرکره برقی بهتر است از افراد کار آزموده استفاده کنید تا از بروز ضرر مالی جلوگیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس اقدام نمایید. 

مقاله تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه کرکره برقی آلومینیوم