کرکره برقی پنجره در پنجره ویلا

کرکره برقی مغازه در فروشگاه
کرکره برقی پنجره نصب در پنجره سوله
اسفند 13, 1397
کرکره برقی پلی کربنات
کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا
اسفند 13, 1397
نمایش همه

کرکره برقی پنجره در پنجره ویلا

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پنجره

در شمال کشور به دلیل اب و هوای بارانی و مرطوب و هم چنین زببایی این آب و هوا معمولا به جای درب های آهنی و فولادی و هم چنین کرکره های الومینیومی و کرکرههای فولادی از کرکره های شیشه ای برای پنجره ها استفاده می کنند. بنابراین استفاده کرکره  پلی کربنات در خانه های ویلایی شمالی است. معمولا کرکره برقی پنجره در ویلا  به جهت زیبایی بخشیدن به پنجره ها طرفداران زیادی دارد و امروزه در اکثر خانه های ویلایی از این نوع پنجره استفاده می کنند. از طرفی این نوع کرکره ها به منظور امنیت بیشتر برای ساختمان ها ساخته می شوند چرا که از ورود هرگونه سارق جلوگیری کرده و مانند حفاظ عمل می کنند و در عین حال زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

به دلیل این که کرکره های برقی(Electric shutters) معمولا از شیشه ساخته می شوند به هیچ وجه رخ و نمای ساختمان را زشت نمی کنند. کرکره برقی پنجره در ویلا معمولا عایقی برای صدا، ضربه و گرد و غبار محسوب می شود. کرکره برقی مخصوص پنجره دقیقا مشابه با کرکره های درب است و هیچ گونه از اجزای آن کمتر از نمونه های درب نمی باشد حال با این اجزا آشنا شویم:

  • یکی از مهم ترین اجزای هر کرکره هوشمند پنجره موتور آن است. موتور کرکره برقی پنجره مثل قلب آن است و اگر نباشد کرکره کار نمی کند به همین دلیل است که انتخاب موتور به کار برده شده در پنجره بسیار حساس است. اما یک تفاوت این موتور را در کرکره برقی پنجره از کرکره های درب جدا می کند وان هم قدرتی است که دارد که به ترتیب کمتر از قدرت کرکره های درب است.
  • اجزای دیگر همانند کرکره های درب تیغه ی درب پنجره است که از جنس های متفاوتی به وجود امده است اما بیشترین طرفداران برای کرکره پنجره پلی کربنات هستند. چرا که زیبایی منحصر به فردی دارد. اما دو نوع اصلی برای تیغه ها مشخص شده است که آن هم امنیتی و فوم دار است.

گاهی اوقات بعضی از مشتریان دوست ندارند هزینه زیادی برای پرداخت کرکره های پنجره برقی پرداخت کنند ما به این مشتریان کرکره پنجره دستی را معرفی می کنیم و تا حدودی در ارتباط با این نوع کرکره برای ان ها توضیحاتی خواهیم داد. اما قبل از شروع ویژگی های کرکره دستی بهتر است بدانید عملکرد کرکره برقی پنجره بسیار بهتر از کرکره های دستی است.

چرا که شما با سرعت بیشتری می توانید پنجره را باز و بسته کنید اما در مدل دستی چنین نیست و ممکن است جین بالا و پایین کردن آن با مشکل مواجه شوید. کرکره دستی پنجره نیز در مدل پلی کربنات تهیه می شود اما باید ان را با دست بالا برد و پایین آورد. از لحاظ زیبایی با کرکره برقی کاملا یکسان است و حتی در مواقعی که کاربران احساس کنند کار کردن با این نوع کرکره پنجره سخت است می تواند با استفاده از یک موتور و رسیور این کرکره را به نوع اتوماتیک آن تبدیل کنند. یکی از ویژگی هایی که کرکره اتوماتیک پنجره و حتی نوع دستی باید داشته باشند این است که ضد زنگ و ضد خش باشند تا در برابر باران و رطوبت هیچ گونه مشکلی برای آن ها پیش نیاید.

نصب کرکره برقی پنجره در ویلا

این مسئله کاملا واضح است که نصب کرکره برقی پنجره سخت باشد چرا که از طرفی این کرکره ها نوع جدیدی از کرکره های هوشمند بوده و به دلیل ساختار پلیمری هر شخصی قادر به نصب این مدل نیست. به همین علت شما عزیزان باید برای نصب کرکره هوشمند از نصاب های با تجربه و خبره استفاده کنید تا بتوانید کرکره ای بی سرو صدا و بدون نقص داشته باشید. در غیر این صورت با مشکلات متنوعی مواجه می شوید. هم چنین توجه داشته باشید که قبل از نصب کرکره باید سایز و اندازه و ابعاد پنجره را به طور دقیق بدانید و ان ها را مطابق با اندازه پنجره تهیه کنید.

نمایندگی کرکره برقی پنجره ویلا

شاید تا به حال نام ما را در میان تمامی تولیدات کرکره های هوشمند شنیده باشید. بله! ایران کرکره به عنوان یکی از معتبر ترین و پر فعالیت ترین کمپانی های تولید کرکره پنجره در کشور توانسته است تا به امروز انواع کرکره در طرح و رنگ دلخواه مشتری را تهیه کند. کمپانی کرکره سازی در ایران در حال حاضر دارای نمایندگی کرکره برقی پنجره در ویلا  در اکثر شهر ها و استان های کشور است و با این کار توانسته آینده درخشانی برای خود و برای مشتریان خود با استفاده از کرکره های با کیفیت بسازد.شما هم وطنان گرامی می توانید در هر نقطه ای از کشور عزیزمان حضور دارید با مراجعه به نمایندگی های مربوطه نوع کرکره خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. توجه داشته باشید که با خرید از نمایندگی ها شما دیگر بدون هیچ گونه افزایش قیمت می توانید کرکره اتوماتیک را داشته باشید.

قیمت کرکره برقی پنجره در ویلا

قطعا قبل از خرید کرکره برقی پنجره در ویلا به این فکر کرده اید که می توانیدارزان ترین کرکره پنجره را از کدام کمپانی و برند تهیه کنید. ما به شما ایران کرکره را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه کرکره پنجره را خریداری کنید. از طرفی عوامل مختلف موثر در قیمت این کرکره ها جنس، وزن و سایز کرکره ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس اقدام فرمایید.