کرکره برقی پنجره در آبدارخانه شرکت

تیغه کرکره برقی آلومینیوم
انواع تیغه کرکره فوم دار
اسفند 13, 1397
کرکره برقی مغازه در فروشگاه
کرکره برقی پنجره نصب در پنجره سوله
اسفند 13, 1397
نمایش همه

کرکره برقی پنجره در آبدارخانه شرکت

کرکره برقی پنجره

کرکره برقی پنجره

کرکره پنجره

کرکره برقی پنجره آبدارخانه شرکت در جاهای مختلفی کار برد دارد و میتوان در مکان های مختلف استفاده های متنوعی از این نوع کرکره هوشمند پنجره داشت. معمولا از کرکره برقی پنجره در مکان هایی مثل  پنجره سوله ها، کارخانه ها، شرکت ها و ساختمان های اداری و ساختمان های مسکونی استفاده می کنند. یکی از مکان هایی که از این نوع پنجره میتوان استفاده کرد پنجره آبدار خانه شرکت است. این مدل کرکره نسبت به مدل های دیگر مزیت های فراوانی دارد که به اختصار به برخی از آن ها می پردازیم:

  • اولین مزیت این کرکره ها باز و بسته شدن آن ها توسط ریموت است که می توان با استفاده از ریموت به راحتی آن ها را باز یا بسته کرد و از طرفی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.
  • اگر برای پنجره آبدارخانه شرکت از کرکره برقی استفاده شود با این کار میزان امنیت و حفظ حریم خصوصی شرکت کاملا رعایت شده است.
  • این کرکره نسبت به پرده و دیگر تزئیناتی که برای پنجره ها استفاده می شود جنبه زیبایی بیشتری دارد و کاملا فضا و محیطی را که از آن استفاده نموده ایدزیبا و درخشان می کند.
  • از طرفی عاملی که این نوع کرکره را نسبت به سایرین متمایز می کند این است که از ورود نور و اشعه های مضر به داخل جلوگیری می کند و به همین دلیل سلامت شما و پوست شما با این کرکره در برابر نور خورشید تضمین می شود.
  • مزیت دیگر کرکره برقی آبدارخانه شرکت این است که در رنگ ها و طرح های مختلف بر اساس سلیقه شما و نیاز شما قابل طراحی است. بدین جهت می توانید هر مدل را که دوست داشته باشید تهیه کنید.
  • عامل دیگر مربوط به موتور بسیار قوی و تیغه های کاملا استاندارد است که با کمترین سرو صدا کار می کند و رضایت شما و اطرافیان را به خود جلب می کند.
  • کرکره پنجره از ورود هر گونه صدای اضافی و صداهای بیرون ساختمان به درون ساختمان جلوگیری می کند.
  • به دلیل استاندارد بودن این نوع کرکره قابل استفاده در هر مکان و موقعیت و با هر آب و هوایی است.

ساختار کرکره های برقی پنجره

کرکره برقی پنجره لوکس(Electric Window Shutters) از دو جزء اصلی تشکیل شده است که شامل: موتورکرکره برقی پنجره و تیغه کرکره برقی پنجره است. برای کرکره های برقی پنجره از موتور های تیوبلار استفاده می شود. دلیل استفاده از موتور تیوبلار این است که قدرت بالا کشیدن کرکره در این موتور بسیار زیاد است.  معمولا تیغه های این کرکره دو عدد هستند که شامل تیغه های فوم دار و تیغه های امنیتی اند. کرکره های برقی در جنس های مختلفی نیز تهیه می شوند به عنوان مثال کرکره برقی پلی کربنات  یکی از کرکره هایی است که جلوه و ظاهری بسیار زیبا دارد. طرفداران این نوع کرکره زیاد هستند چرا که به شما امکان مشاهده فضای بیرون را می دهد. از طرفی مشاهده بیرون و داخل واحد مسکونی یا تجاری شما به منظور بالا رفتن سطح امنیت شما است.

قیمت کرکره برقی پنجره آبدارخانه شرکت

عوامل مختلفی بر روی قیمت کرکره برقی پنجره آبدارخانه شرکت  تاثیر دارند برای مثال جنس کرکره برقی، وزن کرکره برقی و طرح و رنگی که برای استفاده می شود. تمامی این عوامل قیمت کرکره را مشخص می کنند. پس در نتیجه آن کرکره ای که وزن بیشتری داشتهباشد دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر کرکره ها با وزن های پایین است.  پیشنهاد ما به شما خرید کرکره برقی پنجره  از کمپانی ایران کرکره است چرا که این کمپانی کرکره را با ارزان ترین قیمت به شما ارائه داده و با توجه به کیفیت بی نظیر آن رضایت شما را جلب می کند. هم چنین برای فروش کرکره برقی پنجره به شما گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد.

نصب کرکره برقی پنجره

نزدیک به سال های بسیار کمی است که کرکره های برقی پنجره به وجود آمده و طرفداران زیادی پیدا کرده اند به همین جهت هنوز هر کسی کار کردن با آن و یا حتی نصب کرکره برقی پنجره آبدارخانه شرکت را یاد نگرفته است. به همین دلیل اگر خرید این نوع کرکره را انجام داده اید بهتر است نصب کرکره را به دست فردی بسپرید که از تجربه کاری آن و میزان حرفه آن مطلع هستید تا بتوانید با خیال راحت نصب کرکره را انجام دهید. بهتر است بدانید و به ابن نکته توجه کنید که اگر نصاب کرکره برقی پنجره را درست انتخاب نکنید کرکره شما متوجه ضرر و زیان هایی خواهد شد که یکی از آن ها از کار افتادن موتور کرکره و دیگری پر سرو صدا بودن کرکره برقی است. به همین جهت پیشنهاد ما این است که از حرفه ای ها در این کار بهره بگیرید.

نمایندگی کرکره برقی پنجره آبدارخانه شرکت

کمپانی ایران کرکره یکی از کمپانی هایی است که در حال حاضر در خرید و فروش کرکره برقی پنجره بیشترین پیشرفت را داشته و در عین حال با توجه به جنس کاملا مرغوبی که دست مشتریان خود می دهد توانسته است از بزرگترین کرکره سازان ایران باشد. این کمپانی به دلیل پیشرفتی که در صنعت کرکره سازی برقی داشته است تا به حال توانسته است نمایندگی های مختلفی را در سراسر کشور ایجاد کند و دسترسی افراد را به کرکره ها و نمایندگی های خود آسان کرده است. بدین ترتیب شما می توانید در هر کجای ایران که هستید با مراجعه به نمایندگی ایران کرکره خرید کرکره را انجام دهید.

هم چنین می توانید جهت مشاوره با شماره های ایران کرکره تماس برقرار کنید.

مقاله کرکره برقی پنجره آبدارخانه