کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا

کرکره برقی پارکینگ
کرکره برقی پنجره در پنجره ویلا
اسفند 13, 1397
کرکره برقی مغازه
کرکره برقی مغازه در فروشگاه لوازم
اسفند 13, 1397
نمایش همه

کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات

نوعی از درب های اتوماتیک کرکره های برقی هستند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی تا به امروز توسعه بالایی در ایران داشته اند. در حال حاضر اکثر فروشگاه ها، مغازه ها، پنجره ها و پارکینگ ها را می بینید که از کرکره های برقی به عنوان درب استفاده می کنند. حتی اکثر کسانی که از درب های قدیمی استفاده می کردند امروزه درب ها را با کرکره های اتوماتیک تعویض می کنند. مزیتی که کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا نسبت به درب های قدیمی دارد این است که امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک کرکره ای به باز و بسته شدن درب سهولت می بخشد و به علاوه نما و ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد که باعث زیبا شدن بنای شما می شود. حال بهتر است کمی نیز کرکره های دیگر را بشناسیم و با انواع کرکره برقی آشنا شویم:

  • کرکره برقی آلومینیومی: این مدل کرکره از تیغه هایی با جنس آلومینیوم تهیه شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. هم چنین با رنگ امیزی این نوع تیغه ها ظاهر و جلوه بسیارزیادی دارد.
  • کرکره برقی فولادی: این نوع کرکره از تیغه هایی با جنس فولاد تهیه شده که از لحاظ مقاومت حرف اول را در بین تیغه های کرکره های برقی می زند.
  • کرکره برقی شفاف : این نوع کرکره از تیغه های با جنس پلی کربنات ساخته شده است که دارای جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی است که تا به حال دیده اید و معمولا برای مغازه ها و مکان هایی استفاده می شود که از این کرکره ها جهت نمای زیبا استفاده می کنند.

تا این جا با انواع کرکره ها آشنا شدیم و متوجه شدیم که بیشترین مقاومت مربوط به کرکره های فولادی و کمترین مقاومت برای کرکره های شیشه ای است. کرکره پلی کربنات یکی از کرکره هایی است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و بیشتر برای پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کرکره نسبت به سایرین بیشتر مقاومت را در برابر سرقت های مختلف دارد و هم چنین بیشتر برای بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. این کرکره یک مزیت نسبت به سایر کرکره ها دارد و ان هم مقاومت در برابر نور خورشید و هم چنین اشعه یو وی به داخل است.

تیغه های شفاف از پلیمر ساخته شده اند از طرفی استفاده از این نوع کرکره ها در حال حاضر به بیشترین میزان خود رسیده است و آن هم به دلیل ضد شعله ور شدن پلی کربنات موجود در آن استو از سرایت اتش جلوگیری به عمل می آورد. اگر در ارتباط با ماده پلی کربنات مطالعه داشته باشید خواهید فهمید که از پلی کربنات به عنوان فولاد پلاستیکی نیز یاد می کنند و دلیل ان هم نشکن بودن این مدل کرکره برقی شیشه ای است. هم چنین کرکره پلی کربنات را با نام نانو کامپوزیت نیز می شناسند. اگر از کرکره اتوماتیک شفاف ان هم بدون رنگ  استفاده کنید بیشترین میزان شفافیت را در ان خواهید دید اما اگر مایل باشید ان را در طرح ها و رنگ های مختلفی برای شما تهیه می کنند.

نمایندگی کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا 

در این قسمت ما به شما یکی از معتبر ترین کمپانی ها را در صنعت کرکره سازیمعرفی می کنیم که آن هم کمپانی ایران کرکره است. این کمپانی با تولید کرکره برقی شفاف تا به حال توانسته یکی از پر فروش ترین کمپانی ها در عرصه ساخت کرکره باشد. از طرفی پیشرفت هر مجموعه ای با وسعت آن مشخص می شود بنابراین با توجه به نمایندگی های مختلف ایران کرکره به این موضوع پی خواهیم برد که این شرکت در فروش کرکره برقی شفاف تا به امروز در رتبه اول قرار داشته است.علاوه بر آن نمایندگی های مختلفی را در سراسر ایران دایر کرده است که دسترسی افراد برای درب های اتوماتیک راحت تر صورت بپذیرد.

نصب کرکره برقی شفاف

از آن جایی که کرکره برقی شفاف پلی کربنات(Polycarbonate electric shutters) یک سر و گردن نسبت به کرکره های دیگر بالا تر است باید گفت که نصب آن کاری بسیار مشکل و هم چنین حساس است به طوری که شما باید برای نصب کرکره برقی  پلی کربنات پارکینگ ویلا از اشخاص با تجربه و حرفه ای در این راه کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این کار را به افراد کار نا بلد نسپرید چرا که اگر نصب کرکره شما به خوبی صورت نگیرد به دنبال ان کرکره شما متوجه آسیب هایی می شود که جبران آن بسیار مشکل است. برای مثال شما از خرید این جنس کرکره انتظار دارید که مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و در عین حال هنگام‌کار کردن بی سرو صدا باشد. اما اگر نصب آن غلط انجام شود دیگر خبری از صحیح کار کردن کرکره نیست و هنگام‌ بالا و پایین شدن کرکره سرو صدایی عجیب و بسیار زیاد از ان ازاد می شود.

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا

قیمت کرکره برقی پلی کربنات پارکینگ ویلا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند که شامل: جنس تیغه ها، تعداد تیغه ها، رنگ تیغه ها، وزن تیغه ها است. این عوامل باعث می شوند که شما هنگام خرید این نوع کرکره به این ویژگی ها دقت کرده و بتوانید بهترین کرکره را خریداری کنید. قیمت این جنس از کرکره ها به دلیل ویژگی هایی که نام برده شد نسبت به سایر کرکره ها بیشتر است هم چنین این کرکره از تکنولوژی جدید بهره مند است اما شما می توانید آن را از کمپانی ایران کرکره با کمترین میزان خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.