کرکره برقی پارکینگ

قیمت موتور کرکره برقی
قیمت موتور کرکره برقی
آذر 7, 1400
کرکره برقی فولادی
کرکره برقی فولادی
آذر 7, 1400
نمایش همه

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ :  از ویژگی های اصلی کرکره برقی پارکینگ باز و بسته شدن متعدد آن می باشد. به دلیل همین ویژگی کرکره برقی پارکینگ لازم است که از موتور کرکره ساید و یا توبلار در آن استفاده نمود. به دلیل استفاده کرکره برقی پارکینگ در محیط ها مسکونی و یا تجاری استفاده از موتور کرکره ساید بسیار مناسب تر به نظر می آید.

استفاده از سنسور فتوسل و سایر تجهیزات ایمنی در کرکره برقی پارکینگ ضروری می باشد. کرکره برقی پارکینگ مزایای بسیاری دارد. مهم ترین مزیت کرکره برقی پارکینگ کم جا بودن آن است. این کرکره ها به دور محور خود باز و بسته می شوند. پس به جرئت می توان گفت کرکره برقی پارکینگ کم جا ترین و بهترین مدل درب پارکینگ می باشد.

امنیت کرکره برقی پارکینگ نیز بسیار بالاست. اگر کرکره برقی پارکینگ را به صورت شفاف انتخاب نماییم می توان زیبایی خاصی به پارکینگ نیز بخشید. هم چنین کرکره برقی پارکینگ در رنگ ها و طرح های مختلفی موجود می باشد که بنا به سلیقه خود می توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

کرکره برقی پارکینگ در جنس های مختلفی موجود می باشد. کرکره برقی پارکینگ آلومینیمی به دلیل سبکی طرفداران بسیاری دارد. استحکام، مقاومت و ضدزنگ و ضد خوردگی بودن این مدل از کرکره برقی پارکینگ سبب علاقه بیش از پیش متقاضیان به این کرکره شده است.

کرکره برقی پارکینگ در دو نوع امکان باز و بسته شدن موجود می باشد. کرکره برقی پارکینگ رول به داخل و رول به خارج که بسته به محل نصب کرکره برقی پارکینگ می توان یکی از این دو مدل را انتخاب نمود. برای مشاوره پیرامون کرکره برقی پارکینگ می توانیم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. ما در تمامی مراحل خرید و خدمات پس از فروش کرکره برقی پارکینگ در کنار شما هستیم.