کرکره برقی مغازه

تیغه کرکره برقی
تیغه کرکره برقی آلومینیوم
بهمن 14, 1397
کرکره برقی مغازه
کرکره برقی مغازه
بهمن 14, 1397
نمایش همه

کرکره برقی مغازه

کرکره مغازه

کرکره مغازه

کرکره مغازه:

امروزه برای امنیت بیشتر از انواع کرکره‌ها استفاده می‌شود. یکی از موارد مورد استفاده از کرکره، در مغازه‌ها می‌باشد. در زمان‌های قدیم استفاده از کرکره دستی رایج بود. این کرکره‌ها نه تنها از لحاظ ظاهر زیبایی چندانی نداشتند بلکه مقاومت بالایی را نیز در برابر عوامل مختلفی همچون ضربه و خوردگی از خود نشان نمی‌دهند. امروزه کرکره‌ برقی مغازه  (ELECTRIC SHUTTRERS FOR SHOPS)جایگزین کامل کرکره‌های دستی شده اند. کرکره برقی نمونه‌ای از درب‌های اتوماتیک است که نحوه باز شدن آن به صورت عمودی است. نیرویی که باعث کارکرد این کرکره‌ها می‌شود، برق است.

کرکره‌های برقی دارای زیبایی ظاهری هستند و می‌توان آن‌ها را در هر رنگ و یا طرحی سفارش داد. علاوه بر ظاهر آن، ایمنی بالای آن نیز موجب جایگزین شدن کامل این محصول شده است. استفاده از کرکره‌ برقی مغازه بسیار راحت می‌باشد و به نوعی آسایش را نصیب مغازه داران کرده است. همچنین در هنگام باز و بسته شدن کم ترین صدا  را تولید می‌کنند.

در صورت استفاده از کرکره برقی در مغازه نیاز به هزینه اضافی از جمله ساخت درب شیشه‌ای و یا ویترین نیست و کرکره برقی این نقش را به جای درب‌های مختلف ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانیم : کرکره برقی فوم دار اتوماتیک

درب کرکره برقی مغازه:

درب کرکره برقی باعث راحتی و آسایش فرد استفاده کننده می‌شود. این درب به صورت اتوماتیک کار می‌کند و نیرویی که باعث راه اندازی آن می شود، برق است. یک موتور قوی در درب کرکره برقی مغازه تعبیه شده است که باعث حرکت آن در محور عمودی ریلی می‌شود که نشان دهنده حرکت آن به سمت بالا و پایین است. همچنین برای کنترل راحت این درب می توانید از یک ریموت استفاده کنید که قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد.

انواع کرکره برقی مغازه:

کرکره برقی مغازه در انواع مختلفی طراحی و در نهایت به بازار عرضه می شوند. انواع این کرکره‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • کرکره برقی آلومونیومی
  • کرکره برقی شفاف پلی کربنات
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی فولادی

هر کدام از این کرکره‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی می‌باشند که باعث تمایز آن‌ها از یک دیگر می شوند.

تنظیم کرکره برقی مغازه:

برای ایستادن درست کرکره برقی به سمت بالا و پایین باید چرخ دنده ها را به درستی تنظیم نمود. همچنین این تنظیمات به کمک ریموت انجام می گیرد. تنظیم این موارد مستلزم توانایی های خاص می باشد. به همین علت به منظور تنظیم درست کرکره برقی مغازه می‌توانید با گروه مخصوص ایران کرکره تماس حاصل بفرمایید و کار تنظیم کرکره برقی مغازه تان را به این مجموعه بزرگ بسپارید.

تعمیر کرکره برقی مغازه:

تیم ایران کرکره تعمیر انواع کرکره برقی را بر عهده می‌گیرد. اگر کرکره برقی مغازه شما مشکلاتی را متحمل گردید، مجموعه ایران کرکره با قیمت و بهایی مناسب تعمیرات آن را انجام می‌دهد و یک کار قابل قبول را ارائه می‌دهد.

قیمت کرکره برقی مغازه:

قیمت کرکره مغازه تاثیرگذار از عوامل مختلف می‌باشد. عواملی که به کیفیت بالای محصول اثر مستقیم دارند و در نهایت هزینه نهایی آن را مشخص می‌کنند، شامل موارد زیر است:

  • موتور کرکره برقی مغازه: یکی از مواردی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کرکره برقی مغازه دارد، موتور آن می‌باشد. موتور آن بر حسب سلیقه و سفارش مشتری تعیین می‌شود.
  • نوع تیغه کرکره برقی: نوع تیغه یک کرکره برقی بر روی قیمت آن نیز موثر است. هر چقدر تیغه‌های کرکره شفاف تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر می‌شود.
  • یراق آلات: انواع یراق آلاتی که در ساخت کرکره برقی به کار می‌روند نیز در قیمت آن تاثیرگذار هستند. یراق آلاتی همچون ریل، کپس، مویی، برد نمونه‌ای از این موارد موثر در قیمت است.

فروش کرکره برقی مغازه:

ایران کرکره در فروش کرکره برقی مغازه مدت هاست که در حال فعالیت می‌باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید بدون هیچ نگرانی از ایران کرکره آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. ایران کرکره همواره رضایت مشتریان را هدف خود قرار داده است و توانسته در کسب این رضایت نیز موفق باشد. به همین علت می‌توانید کرکره برقی مورد نظر خود را به راحتی از ایران کرکره تهیه نمایید.

خرید کرکره برقی مغازه:

در خرید کرکره برقی مغازه باید به عوامل مختلفی توجه داشت که خرید شما بهترین خرید ممکن باشد و بتوانید سال های طولانی از محصول مورد نظرتان استفاده کنید. عوامل زیر مهم ترین نکاتی است که در خرید کرکره برقی مغازه باید به آن توجه نمود:

  • باید به طور کامل با انواع موتورهایی که در یک کرکره برقی به کار می‌روند، آشنایی داشته باشید تا مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. انتخاب موتور بر حسب تردد مکان‌ها تعیین می‌شود. اگر مکان شما پرتردد باشد و روزانه افراد زیادی به آن جا می‌آیند باید از موتور ساید استفاده شود؛ اما در محیط هایی با کمترین میزان تردد باید از موتور توبلار استفاده شود.
  • به طراحی و رنگ کرکره برقی مغازه نیز باید توجه کامل را داشته باشید تا کرکره انتخابی شما با دیگر مغازه‌ها و عوامل موجود از هارمونی کامل بهره مند باشد.

 نصب کرکره برقی مغازه:

بعد از خرید کرکره مغازه، نیاز به نصب آن دارید. نصب کرکره برقی باید با دقت و توجه کامل انجام شود. در غیر این صورت تنظیم آن به درستی نخواهد بود و بعدها دچار مشکل خواهید شد. با سپردن نصب کرکره برقی مغازه به مجموعه ایران کرکره می‌توانید از درست پیش رفتن کارتان اطمینان یابید.

کرکره برقی مغازه ارزان:

امروزه بسیاری از افراد  به سمت استفاده از لوازمی که قیمت چندان بالایی ندارند، متمایل می‌شوند. از این موارد می توان به کرکره برقی مغازه ارزان اشاره داشت که به علت بهای پایین آن، افراد مختلف سعی در تهیه آن دارند. این نوع کرکره دارای معایبی می‌باشد؛ به طوری که اگر قصد استفاده طولانی مدت را از این محصول دارید باید گفت که از صرفه اقتصادی بهره مند نمی باشد؛ البته این نکته نیز باید گفته شود که کرکره برقی مغازه ایران کرکره نسبت به کرکره‌های معمولی ایمن‌تر و اقتصادی‌تر می‌باشد و در نهایت می‌تواند انتخاب بهتری برای خرید باشد.

                     شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با کارشناس های ایران کرکره ارتباط برقرار نمایید.

مقاله کرکره مغازه

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی مغازه