کرکره اتوماتیک فوم دار

کرکره شیشه ای ضد سرقت
موتور کرکره ضد سرقت
اسفند 4, 1397
کرکره برقی ضد سرقت
قیمت کرکره فوم دار
اسفند 4, 1397
نمایش همه

کرکره اتوماتیک فوم دار

انواع تیغه کرکره ی فوم دار

انواع تیغه کرکره ی فوم دار

کرکره فوم دار

کرکره فوم دار : مهم ترین بخش کرکره اتوماتیک فوم دار(Automatic shutters)، تیغه کرکره برقی فوم دار می باشد. تیغه کرکره فوم دار گالوانیزه در برابر ضربه و وزش باد و هم چنین نور آفتاب و گرمایش و سرمایش نسبت به تیغه کرکره برقی فوم دار آلومینیمی و گالوانیزه تک جداره دارای مقاومت بیشتری می باشد .
از دیگر ویژگی های تیغه کرکره  فوم دار در مقایسه با سایر کرکره های رول آپ می توان به سنگینی آن و کیفیت رنگ الکترواستاتیک اشاره کرد. هم چنین ضربه پذیری بالای کرکره برقی فوم دار به دلیل فوم داخل ان از دیگر ویژگی های آن می باشد. اگر در کرکره برقی فوم دار به جای تیغه گالوانیزه، تیغه آلومینیمی استفاده شود مشکل وزن بالای آن نیز حل می شود.

کرکره اتوماتیک فوم دار

همانطور که می دانید کرکره های برقی در دنیای امروزی نقش پر رنگی را به خود اختصاص داده است به گونه ایی که در اکثر منازل،انبار ها، مغازه ها و خیلی اماکن های دیگر کاربرد دارد زیرا این  کرکره های هوشمند مانند درب های ساده ی قدیمی نیستند ان ها استحکام  این کرکره ها را نداشتند و گرد و غبار و باران دیگر به ان ها نفوذ نمی کند و با توجه به نوع این کرکره ها کارابی تخصصی تری مانند ضد سرقت بودن ، اتوماتیک بودن دارند و یکی دیگر از این کرکره ها  کرکره برقی فوم دار است . کرکره برقی فوم داراز ان جهت که کارایی بالایی دارد یکی از این کرکره های رایج است . بخش اصلی ومهم این کرکره های برقی تیغه ی ان هاست این تیغه ها به دو شکل ساخته می شوند: تیغه کرکره الومینیومی و تیغه کرکره گالوانیزه

  • تیغه کرکره فوم دار الومینیویی: این تیغه ها از لحاظ وزنی از تیغه های گالوانیزه سبک تر هستند و این نوع تیغه کیفیت رنگ و جذب بهتری نسبت به تیغه های گالوانیزه دارند.
  • تیغه کرکره فوم دار گالوانیزه: این تیغه کرکره وزن بیشتری دارد و طبیعتاً مقاومت بیشتری را در پی خواهد داشت همچنین لازم به ذکر است که فوم به کار رفته در تیغه کرکره برقی فوم دار گالوانیزه عایق حرارت و صدا دارد و همچنیناصطکاک بین ریل ها و تیغه کم است پس در مکان هایی که می خواهند سر و صدای محیط را کم کنند به کار می رود.

این ویژگی خیلی چشم گیری است زیرا  اگر این گونه نباشد صدای این  کرکره اتوماتیک‌فوم دار  خیلی گوش خراش می شود. تیغه های کرکره فوم دار گالوانیزه نسبت به تیغه کرکره های الومینیومی و تک جداره مقاومت بیشتری در برابر نور افتاب، باد، ضربه(این تیغه ها فوم های داخلی دارند که وجود این فوم ها ضربه پذیری بالایی به این تیغه ها می بخشد)، سرما و گرما دارند به طوری که با گذشت زمان های طولانی در برابر نور خورشید ، باران های اسیدی ، گرما و  سرما کاملا مقاوم هستند.

همچنین این تیغه ها سنگینی و کیفیت رنگ بالایی نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند. پروفیل الومینیوم و گالوانیزه با بهترین مواد خارجی ساخته شده پس خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. این تیغه ها رنگ بندی مختلفی دارند. موتور های کرکره برقی حرکتی سریع و روانی را به کرکره های برقی می بخشد.

قیمت کرکره برقی فوم دار

قیمت کرکره اتوماتیک فوم دار به دلیل وجود تیغه های سبکی که در ان به کار رفته است مناسب است چطور؟ این تیغه ها وزن کمی دارند و می توان از موتور هایی با قدرت پایین تر استفاده کرد پس در نتیجه قیمت ان نیز مناسب تر است زیرا موتور در قیمت گذاری کرکره های برقی نقش بسزایی دارد .

قیمت کرکره اتوماتیک فوم دار نسبت به مواد مصرفی ان، مقاومت و کارایی که دارد یک قیمت منصفانه است و به این نکته نیز توجه کنید که در تخمین زدن قیمت کرکره برقی تیغه های کرکره نقش بسیار مهمی را دارند. قیمت کرکره برقی فوم دار هر قدر هم باشد به میزان کارایی ان می ارزد  شما با خرید این کرکره های هوشمنداز بسیاری از مشکلات که با درب های معمولی داشته اید را فراموش می کنید  و این کرکره های برقی فوم دار را شرکت ایران کرکره با گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مشتری عزیز در هر کجای ایران که باشید عرضه می کند.

نمایندگی کرکره اتوماتیک فوم دار

شرکت ایران کرکره یک‌ شرکت بزرگ و با سابقه کاری طولانی در زمینه تولید کرکره های برقی فعالیت می کند پس طبیعی است با این سابقه کاری و کیفیت محصولاتش در اکثر نقاط ایران نمایندگی داشته باشد پس شما می توانید برای خرید کرکره اتوماتیک فوم دار به نمایندگی های نزدیک به محل سکونت خود بروید و از نزدیک با مشاوران و کارشناسان ما صحبت کنید تا اطلاعات دقیق و کافی را در اختیار شما قرار دهند و خیالتان از خرید کرکره برقی فوم دار راحت شود .

زیرا اگر محصول را از نمایندگی ان خریداری نکنید ممکن است جای دیگر همان کار را به شما تحویل ندهند و یک محصول بی کیفیت خریداری کنید این‌گونه پول خود را نیز هدر داده اید اما هنگامی که یک محصول را از نمایندگی ان می خرید ان مطمئن می شوید که ان محصول بار ها و بارها ازمایش شده اند  و در صورت داشتن کیفیت مد نظر کارشناسان ان را تایید می کنند و در بازار عرضه می شود.

نصب کرکره برقی فوم دار

برای نصب کرکره برقی مشاوران ایران کرکره فیلم ها و توضیحاتی در اختیار مشتریان قرار می دهند اما با تمام ان توضیخات نصب کرکره برقی به گونه ای نیست که هر کسی بتواند ان را انجام بدهد  زیرا شما   باید  این کار را زیر نظر افراد با تجربه یاد بگیرید و اگر یک نصاب با تجربه این کار را انجام ندهد عواقب سنگینی دارد که هزینه ی ان از دستمزد یک‌ نصاب به مراتب بالاتر است  مثلا ممکن است کرکره شما صدا بدهد و  ارامش را از خودتان و  منازل  نزدیکتان  بگیرد و یا حتی  ممکن است باعث خرابی ساختمانتان شود اما اگر کار را به یک فرد ماهر بسپارید خیالتان راحت تر است و تمام هزینه ایی که  برای خرید کرده اید سوخت نمی شود .
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس اقدام کنید.

مقاله کرکره اتوماتیک فوم دار