کرکره اتوماتیک ضد سرقت

کرکره ضد سرقت
کرکره ضد سرقت
بهمن 27, 1397
نصب کرکره ضد سرقت
نصب کرکره ضد سرقت
بهمن 27, 1397
نمایش همه

کرکره اتوماتیک ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره ضد سرقت

کرکره اتوماتیک ضد سرقت(Anti-theft electric shutters): انواع تیغه کرکره برقی ضد سرقت عبارتند از:

تیغه کرکره برقی ضد سرقت آلومینیومی
تیغه کرکره برقی ضد سرقت پلی کربنی

تیغه کرکره برقی ضد سرقت آلومینیومی ، در رنگ های مختلف و یا طرح چوب در کرکره برقی ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد . در مقابل، تیغه کرکره برقی ضد سرقت پلی کربنی ، بصورت شفاف ، دودی و عسلی در بازار موجود هستند.

کرکره اتوماتیک ضدسرقت

قبل از هر چیز ابتدا بهتر است با کرکره و کارایی آن آشنا شویم. کرکره چیست؟ کرکره نوعی درب محسوب می شود که از تیغه ها و ورقه هایی با جنس های مختلف به وجود آمده است. کارایی کرکره چیست؟ کرکره ها معمولا باعث امنیت ساختمان و یا محل کار شما می شوند. به طوری که از ورود هر گونه سارق یا دزد جلوگیری می‌ کنند. با کمی دقت در می یابید که تا به حال دزدی وجود نداشته که بتواند با وجود کرکره برقی پارکینگ وارد ساختمان شود و دزدی کند. به همین‌ سبب امروزه اشخاص زیادی طرفدار کرکره برقی اتوماتیک هستند و وسعت پیشرفت کر کره های برقی هوشمند به قدری بزرگ شده است که در حال حاضر صنعت کرکره های دستی به پایین ترین میزان خود رسیده و کرکره های برقی جایگزین آن شده اند.

اکنون صحبت ما بر روی کرکره های برقی ضد سرقت است که از دیر باز تا به امروز وجود داشته اند. بهتر است بدانید که کرکره ضد سرقت یکی از قدیمی ترین کرکره های این صنعت است و از قدیم در بین مردم وجود داشته است. این کرکره های برقی با کیفیت و کارایی خود مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است به صورتی که هنوز که هنوز است طرفداران خاص خود را دارد.

کرکره های برقی ضد سرقت که در حال حاضر تولید شده اند و رواج بسیار بالایی در بین مردم داشته انددارای انواع و ساختار های متفاوت زیادی هستند. کرکره های برقی معمولا از جنس فولاد آکرول ساخته می شوند که کاملا از لحاظ ساختاری با مدل های قدیمی متفاوت هستند. بر روی این کرکره ها یک موتور قرار داده شده که وظیفه بالا و پایین کردن را به عهده دارد و به همین جهت است که موتور کرکره اتوماتیک ضد سرقت از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که گفته شد کرکره های برقی انواع مختلفی دارند که به اختصار به چند نمونه از آن ها می‌ پردازیم.

  • کرکره برقی پلی کربنات: همان طور که مشخص است کرکره پلی کربنات با داشتن ساختاری ویژه و هم چنین قیمتی ارزان تر از مدل های دیگر کرکره توانسته یکی از مدل های کرکره برقی به شمار آید.
  • کرکره برقی گالوانیزه: کرکره گالوانیزه به کرکره ای گفته می شود که از شیشه های بسیارمقاوم ساخته شده باشد این نوع کرکره از لحاظ قیمت کاملا به صرفه و اقتصادی بوده اما از لحاظ ضد سرقت بودن می توان گفت که بیشتر جنبه زیبایی دارد و ان چنان که باید مقاوم نیست.
  • کرکره برقی ضد سرقت فولادی: یکی دیگر از کرکره های موجود در بازار کرکره ضد سرقت است که به ساختمان شما امنیت ۱۰۰ درصد را می‌ دهد تیغه های این کرکره از فولاد ضد خش و هم چنین ضد ضربه ساخته شده است و به سختی آسیب می بیند.

کرکره ضد سرقت برقی را می توانید در هر مکانی که دوست دارید نصب کنید و استفاده از این مدل کرکره هیچ نوع محدودیتی ندارد چون هر چیزی که باعث امنیت شود باید بدون محدودیت باشد کرکره اتوماتیک ضد سرقت نیز این گونه است . اگر بخواهیم از لحاظ وزنی در ارتباط با این نوع کرکره فولادی برقی صحبت کنیم بهتر است بگوییم که در مقایسه با کرکره های دیگر کاملا سنگین وزن تر است. این وزن زیاد نیز به جهت فولاد به کار رفته در آن است. اما به دلیل استفاده از موتوری کاملا حرفه ای بر روی آن دیگر نباید نگران حرکت ان باشید چرا که به راحتی بالا و پایین می شود.

قیمت کرکره اتوماتیک ضد سرقت

می دانیم که عوامل زیادی در تعیین قیمت کرکره ها دخیل هستند اما با این وجود اکثر ما ایرانی ها به دنبال کرکره برقی ارزان قیمت هستیم و کمتر پیش می‌ آید که کرکره گران قیمت را بپسندیم. اما این نوع کرکره به دلیل خاص بودن تمامی اجزای آن از موتور کرکره اتوماتیک ضد سرقت گرفته تا تیغه کرکره ضد سرقت همگی از بهترین متریال بهره گرفته اند از طرفی کمپانی سازنده کرکره نیز در تعیین قیمت مهم است و پیشنهاد ما کمپانی ایران کرکره است چرا که این کمپانی به شما قیمت های ارزان تری نسبت  به سایر کمپانی ها ارائه خواهد داد.

نمایندگی کرکره اتوماتیک ضد سرقت

به طور کلی ایران کرکره یکی از سازنده های کرکره در کل ایران با بزرگترین مجموعه کاری می باشد که البته تا به امروز پیشرفت فراوانی در کار و توسعه در تولید کرکره اتوماتیک ضد سرقت داشته است به همین جهت اگر نگاهی به سوابق این کمپانی بندازید متوجه می شوید که نمایندگی های فراوانی را در کل کشور ایجاد کرده است تا شما بتوانید خرید کرکره برقی خود را از نمایندگی ایران کرکره در نزدیک ترین مکان به خود انجام دهید.

نصب کرکره برقی ضد سرقت

قبل از هر چیز بهتر است بگوییم که کرکره برقی ضد سرقت یکی از حساس ترین کرکره ها است به همین جهت هرگونه بی احتیاطی در نصب آن عواقب سنگینی را به دنبال خواهد داشت به طوریکه شاید با یک نصب نا کامل دیگر نتوان از این کرکره استفاده کرد. بنابراین باید برای نصب کرکره اتوماتیک ضد سرقت از افراد با تجربه کمک بگیرید که می‌ توانید این افراد را از طریق نمایندگی کرکره ضد سرقت بشناسید.

  علاوه بر آن جهت مشاوره و راهنمایی های لازم‌ می توانید با شماره تماس های ایران کرکره تماس برقرار کنید.

مقاله کرکره اتوماتیک ضد سرقت

مقاله کرکره ضد سرقت