کرکره برقی اتوماتیک نصب داخل ویلا

کرکره برقی پنجره
کرکره برقی پنجره نصب در اداری
اسفند 15, 1397
کرکره فوم دار
کرکره برقی فوم دار تولید شده در کارگاه
اسفند 15, 1397
نمایش همه

کرکره برقی اتوماتیک نصب داخل ویلا

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره های برقی اتوماتیک محافظت خارجی در برابر انواع مختلف تأثیرات خارجی و دیدگاه های ناخواسته ارائه می دهند. آنها به ما این امکان را می دهند که یک اتاق را کاملاً تاریک کنیم ، ضمن اینکه عایق حرارتی و صوتی خوبی نیز ارائه می دهیم. آنها از مزاحمان محافظت می کنند و در برابر حشرات آزار دهنده اتاق (با صفحه حشرات یکپارچه در جعبه) محافظت می کنند.

کرکره برقی اتوماتیک آلومنیومی

کرکره با برش های آلومینیومی پر از کف پلی یورتان یا روکش های PVC ، صفحه یکپارچه صفحه حشره دار یا صفحه نمایش حشرات ، عملکرد دستی (اتوماتیک) ، کنترل شده با دسته میل لنگ ، یا به صورت الکتریکی ، در ترکیب های مختلف رنگی از slats ، جعبه ، ریل راهنما

سیستم کرکره های آلومینیومی خارجی برای ساختمانهای موجود یا ساختمانهای در حال ساخت اختصاص داده شده است. در جعبه مخصوص عایق بندی شده در بالای سوراخ پنجره قرار می گیرد که کاملاً مطابق با سبک ساختمان است. این شامل زره کرکره متحرک ، ساخته شده از پروفیل های آلومینیومی است که پر از فوم پلی اورتان است.

کرکره های برقی اتوماتیک در فضای باز یک سیستم عملی ایجاد می کنند که ممکن است در چندین تنظیمات مستقر شود. در آب و هوای نافذ ، سپری در برابر باران ، برف یا باد ایجاد می کند. در تابستان ، در برابر نور بیش از حد روز و گرمای بیش از حد فضای داخلی محافظت عالی می کند. کرکره ها از ویژگی های اضافی ضد صدا بودن هستند و سر و صدای آنها را مرطوب می کنند. با این حال ، بیشترین اهمیت عایق حرارتی آنها است که توسط یک ساختار مشخصات ویژه حاصل می شود.

مشخصات کرکره برقی اتوماتیک 

کرکره های غلتکی درون یک جعبه آلومینیومی قرار گرفته اند که بر روی دیوار نصب شده است و یا در قسمت آشکارسازها قرار دارد. پرده ها و جعبه یک ویژگی کاربردی و زیبایی شناختی ساختمان است. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها برای مطابقت با پنجره و نما در دسترس هستند. کرکره های غلتکی به صورت دستی یا از طریق یک درایو برقی همراه با یک سیستم کنترل کنترل می شوند. یکی دیگر از دارایی های غیر قابل دفاع ، حفاظت ضد سرقت از خانه و همچنین سدی است که مانع از نگاه کنجکاو همسایگان می شود. تمام ویژگی های گفته شده به راحتی کامل ساکنان کمک می کند.

وسیله کنترل کرکره برقی اتوماتیک

این کرکره ها می توانند با طیف گسترده ای از گزینه های اتوماسیون مانند ریموت از راه دور ، کلیدهای فشار و کنترل گروهی مجهز شوند ، یا نصبهای کوچکتر می توانند با کمک فنر ، کار دستی برای یک راه حل کم هزینه و کم هزینه نصب شوند.

کاربرد کرکره برقی اتوماتیک

کرکره های غلتکی خارجی مانع مناسبی در برابر هوای سرد که وارد اتاق می شود ، تشکیل می دهند. با نصب کرکره های غلتکی ، مصرف انرژی مورد استفاده را برای گرم کردن کاهش می دهیم. هوای گرم فضای آن را بین شیشه و دیافراگم جمع می کند و یک بافر اضافی را تشکیل می دهد که باعث کاهش نفوذ هوا در داخل می شود و گرما از بیرون فرار می کند. آنچه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش خصوصیات عایق حرارتی می شود ، شکاف های پر شده از کف پلی اورتان است.

بیشتر اوقات مشتری ها به منظور حفظ حریم خصوصی و محافظت از سر و صدا تصمیم می گیرند کرکره های غلتکی بخرند. استفاده از کرکره های غلتکی ، عایق صوتی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و از صدای خارجی جلوگیری می کنند. با نصب کرکره های رولر خارجی در پنجره های  استاندارد PVC ، ممکن است اتاق را تا 4 تا 5 دسی بل عایق صدا کنید. کرکره های غلتکی خارجی همچنین امکان نصب توری پشه ای را دارند و از محافظت کامل و بسیار کارآمد در برابر حشرات اطمینان حاصل می کنند.

کرکره برقی اتوماتیک نصب داخل ویلا اجرا توسط مجموعه ایران کرکره می باشد.

کرکره برقی اتوماتیک.pdf