کرکره برقی پنجره ضد سرقت در ویلا شمال

کرکره برقی ضد سرقت
کرکره برقی ضد سرقت نصب در تراس ویلا
اسفند 13, 1397
نصب کرکره برقی پنجره در آبدارخانه
کرکره برقی ضد سرقت در ویلا
اسفند 13, 1397
نمایش همه

کرکره برقی پنجره ضد سرقت در ویلا شمال

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی ضد سرقت

کرکره برقی پنجره ضد سرقت

کرکره برقی پنجره ضد سرقت (Electric shutters Anti-theft window) ،پنجره  یکی از نقاط ورودی مقدمه سارقین برای ورود به خانه شماست. از این رو محافظت از پنجره  از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل ، کرکره برقی  مقاوم در برابر سارق ، یک راه حل موثر برای تکمیل درهای تقویت شده را نشان می دهد. کرکره برقی  پنجره ضد سرقت  تجهیزات خانه مرکزی است که باید با دقت انتخاب شود.

سارقان لزوما به قفلها روی درهای ورودی یا درهای زرهی حمله نمی کنند. در صورت وقوع استراحت، پنجره های خانه نیز نقاط آسیب پذیر در یک خانه یا آپارتمان هستند.

برای اینکه بتوانید با آرامش به  تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات مطمئن و بی سر و صدا بروید ،ما به شما نصب محافظ کرکره ای یا کرکره های تقویت شده ،  را پیشنهاد میدهیم  که شما را در مقابل تلاش های دزدی و یا کند کردن سارق ها تضمین می کند.

کرکره های برقی  ضد سرقت  به احتمال زیاد امنیت بهینه را به شما ارائه می دهند. در واقع ، این موارد اغلب گزینه هایی دارند که انواع دیگر کرکره ها از آن برخوردار نیستند: سیستم ضد لیفت ، ضد چیدن ، سیستم قفل اتوماتیک ، سیستم ضد پاره شدن. بنابراین یک کرکره برقی می تواند ضد سرقت باشد.

در حالت بسته ، کرکره های غلتکی به شما امکان می دهند گرمای منزل خود را حفظ کنید ، ضمن بهبود امنیت پنجره ها و درهای خود ، از سر و صدای خارج محافظت کنید. محصولی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

سیستم های مشخصات عمومی در نظر گرفته شده برای ساختن پنجره ها و درهای مقاوم در برابر سارق ، ما را قادر می سازند راه حل هایی را انتخاب کنید که مطابق با الزامات حفاظت حرارتی ساختمان ها باشد. برای این منظور می توان از سیستم های مختلفی استفاده کرد. همه آنها از نظر میزان عملکرد عایق حرارتی پروفایل های خود متفاوت هستند.

نصب سازه های مقاوم در برابر سارق جنبه دیگری دارد که در آن با محصولات استاندارد تفاوت دارد هر پنجره یا درب مقاوم در برابر سارق باید در ساختمان با استفاده از لنگرهای پیچ و عناصر مناسب و سخت و مناسب نصب شود.

1- ایا کرکره های امنیتی برای محافظت از منزل مناسب است؟
برای داشتن مقاومت حداکثری در برابر حملات سارقین احتمالی (اکثر کرکره ها می توانند در 30 ثانیه مجبور شوند) ، توصیه می شود برای بهبود حفاظت از خانه ، از کرکره های ضد سرقت استفاده کنید.

2-چه نوع کرکره برقی پنجره  برای چه امنیتی؟
قدرت کرکره های شما عمدتا به این موارد بستگی دارد:

1-نوع مواد استفاده شده ،
2-مدل انتخاب شده (نوسان ، تاشو ، اسلاید یا رول) ،
3-لوازم جانبی با افزایش مقاومت.

ضخامت تیغه ها نیز تأثیر دارد. با وارد کردن میله های فلزی در داخل پره ها می توان این موارد را تقویت کرد.
برای چوب ، گونه های مقاوم تر (بلوط ، ساج …) و سایر موارد کمتر (صنوبر) وجود دارد. توجه ، نیاز به نگهداری منظم دارد.
حداقل مقاومت در برابر PVC است.
کرکره های فلزی آنهایی هستند که بیشترین مقاومت را دارند (فقط برای کرکره های تاشو).

توجه داشته باشید ، ما اخیراً کرکره های کامپوزیتی (پلاستیک و آلومینیوم) معرفی  کرده ایم که امنیت خوبی دارند ، شبیه به PVC تقویت شده.

تیم ما ازنصاب های  باتجربه صلاحیت ساخت و کرکره پنجره، دربهای اتوماتیک ، پنجره های کشویی شما را دارد. تمام ملحقات بیرونی ما در آلومینیوم و PVC موجود است تا با سلیقه و دکوراسیون شما سازگار باشد. علاوه بر این ، ما هر دو مدل کلاسیک و معاصر را ارائه می دهیم. کارشناسان در زمینه نوسازی و تعویض کرکره پنجره، مهارت دارند.

کرکره برقی پنجره ضد سرقت  مشاهده شده در تصویر فوق نصب شده در ویلا شمال اجرا توسط ایران کرکره می باشد.

pdf.کرکره برقی پنجره ضد سرقت