نصب کرکره برقی

کرکره برقی پارکینگ
کرکره برقی پارکینگ
بهمن 23, 1397
نصب کرکره برقی پارکینگ
قیمت کرکره برقی پارکینگ
بهمن 23, 1397
نمایش همه

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

فایل صوتی این متن

 نصب کرکره ی برقی یکی از گزینه هایی است که در سال های اخیر رواج یافته است. با پیشرفت تکنولوژی موارد بسیاری برای رفاه بشر تهیه شده است که کرکره برقی شاید کوچکترترین گزینه آن باشد. شما با اجرا کرکره برقی به راحتی می توانید از باز و بسته بودن درب مطمئن شوید و دیگر نیازی به  بستن درب های سنگین نیست همچنین زیبایی این درب ها جایگزین درب های قدیمی شده است و جلوه ی بیشتری به محیط و مکان مورد نظر می دهد.

نصب کرکره برقی چگونه است؟

برای اینکه به یک شخص متخصص در حوزه نصب کرکره برقی تبدیل شوید باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در این کار باید تمام مهارت های لازم را برای این کار بدست آورید.

همچنین برای به دست آوردن مهارت های این شغل می توانید مدتی با یک مربی ماهر که در کار نصب کرکره برقی کار می کند  مشغول به فعالیت باشید و این روش یادگیری بسیار وقت گیر است که حداقل شش ماه طول می کشد تا همه نکات لازم را در این مورد بیاموزید.راه دیگر برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ورود به شغل نصب کرکره برقی شرکت در دوره های فنی آموزش نصب کرکره برقی است.

توصیه ما به شما این است که برای یادگیری این روش را انتخاب کنید زیرا در دوره های نصب کرکره برقی، در مدت زمانی کوتاه تمام مهارت های لازم را برای ورود و موفقیت در این کار خواهید آموخت و به یک حرفه ای کرکره برقی حرفه ای تبدیل خواهید شد.

امروزه بسیاری از آموزشگاه ها و کارگاه ها دوره های نصب کرکره برقی را در اختیار کسانی که مایل به یادگیری این شغل دارند خدمات می دهند و به همین دلیل در انتخاب کارگاه  برای گذراندن این دوره آموزشی باید مراقب باشید، زیرا عواملی مانند مهارت مربی دوره، کاربردی بودن مباحث آموزشی، برگزاری دوره در کارگاه های مجهز و عملی را باید برای آموزش یاد بگیرید.

با نصب کرکره برقی می تواند به منزل یا محل کار شما ارزش آن را چند برابر کند و همچنین در برابر اشعه های ماوراء بنفش مضر حتی از عوامل جوی که در صورت نصب کرکره  می توانید به مبلمان شما آسیب برساند نیز محافظت می شود که با نصب کرکره برقی حریم خصوصی برقی را برای خانه خود ایجاد کنید.یکی از مهم ترین مزیت نصب کرکره برقی این است که این درها امنیت محل شما را تأمین می کنند و خانواده ای که در آن ها زندگی می کنید بزرگترین دارایی و سرمایه مردم است و در هنگام طراحی نصب کرکره برقی امنیت مهم ترین مسئله در ذهن متخصصین است.

کرکره برقی از تخته های آلومینیومی با مقاومت بالا ساخته شده است که در مقابل سارقان مقاومت می کند و از ورود آن ها جلوگیری می کند، هنگامی که کرکره ها پایین می آیند آن ها به طور خودکار یک دیوار آلومینیومی از دو پوسته جامد را قفل می کنند که عبور از آن تقریبا غیرممکن است.دو ریل آهنی که کرکره های غلتکی را به سمت پایین و بالا هدایت می کنند به گونه ای طراحی شده اند که وقتی کرکره در حالت نزولی قرار دارد، پیچ های ثابت قابل مشاهده نیستند که این امر باعث افزایش امنیت خانه و خانواده های داخل آن می شود.

همچنین یک سیستم قفل کلید نیز در دسترس است که در صورت نیاز می تواند نصب شود و پس از قرار گرفتن در حالت نزولی کرکره ها سیستمی را فعال می کنند که مانع از چرخش آن ها به زور می شود.بنابراین عامل دیگری اجازه ورود سارق احتمالی به محیط را نمی دهد و کلیه کرکره های برقی ایمن برای جلوگیری از ورود سارقان، مسدود کننده بدنه ای وسیع و همچنین مسدود کننده دید را ارائه می دهند از این رو به دلیل طراحی های مختلف در رنگ و مواد، می توان با محیط اطراف هماهنگ شد.

 

نصب کرکره برقی

 نصب کرکره ی برقی یکی از گزینه هایی است که در سال های اخیر رواج یافته است. با پیشرفت تکنولوژی موارد بسیاری برای رفاه بشر تهیه شده است که کرکره برقی شاید کوچکترترین گزینه آن باشد. شما با اجرا کرکره برقی به راحتی می توانید از باز و بسته بودن درب مطمئن شوید و دیگر نیازی به  بستن درب های سنگین نیست همچنین زیبایی این درب ها جایگزین درب های قدیمی شده است و جلوه ی بیشتری به محیط و مکان مورد نظر می دهد.

 

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

بیشتر بخوانیم : قیمت کرکره برقی

چگونگی نصب کرکره برقی

امروزه مشاغل زیادی وجود دارد که به دلیل مشکلات ایمنی و راحتی که کرکره برقی ارائه می دهند  درهای مغازه خود را با کرکره برقی تعویض می کنند، اگر شما همچنین می خواهید امنیت محیط کار خود را بهبود بخشید از درهای کرکره برقی استفاده کنید.

همچنین درهای کرکره برقی با کیفیت بالا نصب شده اند و امنیت و راحتی بیشتری را در محل کار شما ایجاد می کنند و مهم نیست که چند بار در روز کرکره ها را باز و بسته کنید، کرکره برقی نصب شده بهینه کار خواهد کرد.

مزایای استفاده از نصب کرکره برقی

به طور خلاصه نصب کرکره برقی یکی از لوکس ترین کار هایی می باشد که در ساختمان هایی استفاده می شود برخی از افراد در ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و این کرکره ها از مزایای سهولت ترافیک و در این مکان ها برای ساکنان برخوردار است که از آن ها فراتر رفته و پنجره های ساختمان ها را با این سیستم مجهز کرده اند و کرکره های برقی استفاده شده در (کرکره پنجره) می توانند امنیت را حفظ کرده و دمای خانه را حفظ کنند و از طرف دیگر ظاهر ساختمان را تغییر داده و آن را به زیبایی مضاعف تبدیل کنند.

کرکره های برقی می توانند نور و سر و صدای محیط و نویزهای غیر طبیعی خیابان ها و بزرگراه ها یا حتی آلودگی محیط زیست را کنترل کرده و از ورود آن ها به داخل ساختمان جلوگیری کنند.یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کرکره برقی ایجاد امنیت در ساختمان است که در محلات پرخطر این سازه منجر به افزایش قابلیت اطمینان زندگی در جوامع شهری می شود. با این وجود خرید کرکره برقی باید با حوصله و با دقت انجام شود تا نیازهای شما را برآورده سازد.

یکی از مزایای استفاده از کرکره برقی ایمنی و سرعت در نصب کرکره های برقی است که نقش اول را برب عهده دارد این کرکره ها از تیغه های قوی و بادوام استفاده می کنند که در رنگ های مختلف قابل سفارش تولید و ساخت هستند که معمولا دارای جنس تیغه های کرکره برقی به گونه ای است که در اثر ضربه نمی توان آسیب دید و این تیغه ها در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و در فصول سرد یا گرم تغییر شکل نمی دهند.

قیمت نصب کرکره برقی

می توان گفت که قیمت نصب کرکره برقی با توجه به معیار هایی همچون اندازه نصب کرکره برقی می باشد که معمولا در هر ساختمان از ابعاد و اندازه متفاوتی به همراه است و این با توجه به متراژی که هر ساختمان برای نصب کرکره برقی در اختیار دارد مشخص می شود و هر چقدر اندازه کرکره برقی بیشتر باشد قیمت برای نصب کرکره برقی بالا می رود.

همچنین قیمت نصب کرکره برقی بستگی به انواع آن دارد. نوع مکانی که کرکره برقی برای آن نصب می شود و میزان تجهیزاتی که در نظر گرفته شده است در قیمت آن موثر است. قیمت نصب  و راه اندازی کرکره برقی در مدل های مختلف متغیر است.

 

نصب کرکره برقی پارکینگ

نصب کرکره برقی

بیشتر بخوانیم : درب کرکره ای

نصب کرکره برقی ریل ها در پارکینگ

نصب کرکره برقی(Installation of electric shutters) ریل ها در پارکینگ برای به حرکت در آمدن تیغه ها استفاده می گردند. ریل ها در نصب کرکره برقی پارکینگ محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل هستند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب می شوند. بخشی از تیغه ها در نصب کرکره برقی  درون ریل قرار دارند که با استفاده از نیروی موتور کرکره برقی باعث به حرکت در آمدن کرکره می گردد.
برای نصب کرکره برقی پارکینگ مانند هر محصول دیگری نیاز به چند بخش اصلی به علاوه چند محصول از متعلقات آن دارد:

  • موتور کرکره برقی در نصب کرکره برقی
  • تیغه کرکره برقی در نصب کرکره پارکینگ : بدنه اصلی و قسمت اعظم که در دید مصرف کننده است
  • کپس: در نصب کرکره پارکینگ قطعه ای پلاستیکی در دو سر تیغه ها می خورد و هم باعث کم صدا شدن تیغه می شود و هم از خارج شدن تیغه ها از ریل جلوگیری می کند.
  • لاستیک انتهایی: این قطعه در نصب کرکره برقی باعث می شود چند سانتیمتر تلورانس در انتهای کار قرار بگیرد تا تیغه کامل کف زمین بنشیند.

 

نصب کرکره برقی - ایران کرکره

 

نصب کرکره برقی پارکینگ

در زمان های قدیم این یک قانون بوده که درب مغازه ها و گاراژ ها با درب های خانه متفاوت باشند به همین جهت از کرکره های دستی به عنوان درب استفاده می کردند. اما در گذشته جابجایی این کرکره های دستی خیلی سخت بود و در مواقعی بعضی افراد قدرت کشیدن کرکره را به سمت پایین نداشتند بعد از آن با پیشرفت تکنولوژی کرکره های دستی به کرکره های برقی تبدیل شدند و با قرار دادن یک موتور بر روی کرکره کاری کنند تا کرکره به صورت اتوماتیک حرکت کند و دیگر نیازی به نیروی دست نداشته باشد.

بهتر است بدانیم که کرکره های برقی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شوند برای مثال اولین عاملی که باعث تنوع کرکره برقی اتوماتیک می شود جنس تیغه های به کار برده شده در آن است.

  • کرکره برقی گالوانیزه: شاید تا به حال نام گالوانیزه را شنیده باشید. گالوانیزه برای ورقه های مورد استفاده در کارخانه ها به کار برده می شود و در واقع شیشه هایی است که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند بنابراین یکی از انواع کرکره ها کرکره گالوانیزه است.
  • کرکره برقی پلی کربنات: پلی کربنات در واقع نوعی واکنش، فرمول و نام شیمیایی است که برای تشکیل ورقه های جدید کاربرد داردورقه ها و تیغه های پلی کربنات نسبت به دیگر ورقه ها و کرکره ها گران تر هستند اما می توان گفت مقاومت بسیار بالایی ندارند.
  • کرکره برقی آلومینیوم: کرکره های آلومینیومی اتوماتیک از بهترین کرکره ها هستند چرا که وجود تیغه  های آلومینیومی در آن باعث شده تا جزء مقاوم ترین کرکره ها باشند.

با وجود تنوع در جنس مورد استفاده رنگ و طرح کرکره ها نیز با هم‌ متفاوت است به طوری که بعضی از کرکره ها را می توان به طرح های چوبی درآورد و همینطور می توان در رنگ های مختلف و هم چنین با نوشته های مختلفی اعم از تبلیغات آن ها را ساخت. بدین ترتیب بنا به آن چه که شما مشتریان عزیز نیاز دارید ساخته می شوند.

نصب کرکره برقی

 

بیشتر بخوانیم : خرید کرکره شفاف

قیمت نصب کرکره برقی

قیمت نصب کرکره برقی بستگی به انواع آن دارد. همچنین نوع مکانی که کرکره برقی برای آن نصب می شود و میزان تجهیزاتی که در نظر گرفته شده است در قیمت آن موثر است. قیمت نصب  و راه اندازی کرکره برقی در مدل های مختلف متغیر است.

 

راه های تشخیص کرکره آلومینیومی اصل از تقلبی

همان طور که می دانید در هر کدام از بازار های امروز اجناس اصلی و تقلبی وجود دارد و امروزه سطح کاری بازار های تقلبی به قدری پیشرفت کرده که تشخیص جنس اصل و فرع را برای افراد بسیار سخت کرده است. اما آن چیزی که در این میان مهم است و می تواند به شما در تشخیص کمک کند با تجربه بودن در این حرفه است. معمولا برای ساخت کرکره برقی آلومینیومی از دو نوع ورقه استفاده می شود که یا از مواد اولیه اصلی و یا مواد اولیه بازیافتیساخته شده است حالا تشخیص این که شما بفهمید کدام فرعی و کدام اصلی است کاری کاملا سخت است. راه های تشخیص اصل و تقلبی بودن کرکره را بیاموزید:

  • در وهله اول آلومینیوم فلزی است که ضد خش بوده و هم چنین سبک است بنابراین شما زمانی که خرید می کنید باید به وزن کرکره برقی پارکینگ توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که اگر وزن خیلی بالا باشد و یا خیلی پایین باشد نشان از ناخالص بودن آن می دهد. اگر خیلی سبک باشد یعنی مقدار آلومینیوم ناچیز در آن وجود دارد و اگر خیلی سنگین باشد یعنی یک فلز دیگر مثلا آهن نیز در آن وجود دارد.
  • مورد بعدی شکل و ظاهر آن است به دلیل این که کرکره ها ظاهر خاصی دارند و از لایه های خاصی ساخته شده اند زمانی که از متریال نا مرغوب استفاده شود این شکل و لایه بندی خاص کرکره ها از بین می رود و آن منظمی مورد انتظار را نخواهد داشت.

 

قیمت نصب کرکره برقی پارکینگ

کرکره های پارکینگ امروزه بسیار در بین خانواده ها باب شده است و به همین جهت بازار دلالان را  بسیار داغ کرده تا بتوانند از این راه سود گزاف ببرند. اما با کمی توجه در می یابید که نباید کرکره پارکینگ اتوماتیک را از هر جایی بخرید و هم‌ چنین برای نصب کرکره پارکینگ  به هیچ‌ عنوان نباید هزینه زیاد پرداخت کرد. قیمت نصب کرکره برقی پارکینگ بنا به سایز کرکره و وزن آن متفاوت است هم‌ چنین باید توجه داشت که موتور کرکره برقی از چه برندی است چرا  که هزینه نصب آن متفاوت است.

نصب کرکره برقی پارکینگ

کرکره های برقی نیاز به نصاب کاملا ماهر و با تجربه دارند چرا که در درجه اول تنظیم کردن موتور کرکره اتوماتیک کار هر شخصی نیست و اگر توسط اشخاص بی تجربه انجام شود قطعا بعدا شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. ممکن است نصب غیر ایده آل باعث شود که کرکره پارکینگ خانگی شما به راحتی حرکت نکند، پر سرو صدا باشد و یا این که اصلا کار نکند. به هر حال اگر نتیجه مطلوبی از استفاده یک کرکره پارکینگ هوشمند دارید باید کار خود را به دست ماهران این حرفه بسپارید.

نمایندگی نصب کرکره برقی پارکینگ

شما برای نصب کرکره برقی پارکینگ خود نیاز دارید که از یک جای مطمئن این نصاب را پیدا کنید پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا خرید کرکره پارکینگ خود را از ایران کرکره انجام داده و سپس نصاب خود را از میان نمایندگی های مختلف ایران کرکره در سراسر ایران انتخاب کنید. ایران کرکره یکی از بزرگترین کمپانی های کرکره سازی در ایران است و تا به حال توانسته نمایندگی های مختلفی را در شهر ها و استان های کشور ایجاد کند تا دسترسی مشتریان به نزدیک ترین نمایندگی ها آسان تر انجام شود.

 

نصب-کرکره-برقی-ایران-کرکره

 

نصب کرکره برقی روی استخر

یکی از بهترین موارد نصب کرکره نصب کرکره برقی روی استخر است. با این کار می توانید از فواید آن بهره مند شوید به طور مثال با نصب کردن کرکره برقی روی استخر محیط استخر و آب آن بسیار تمیزتر می ماند. شما با نصب کرکره روی استخر می توانید از این سطح برای کاربرد های دیگر نیز استفاده کنید. همچنین با داشتن کرکره برقی و فعال کردن آن نگران غرق شدن افراد و کودکان در زمان هایی که حضور ندارید نیستید و در صورت نیاز به یک سطح بیشتر می توانید به راحتی سطح استخر بپوشانید.

 

نصب کرکره برقی با موتور ساید

یکی از موتور های رایجی که برای نصب کرکره برقی استفاده می شود موتور ساید است این موتور با قدرتی در حدود 150 تا 1500 کیلو گرم برای کرکره های برقی مکان های مختلف مانند منزل و مغازه همچنین پارکینگ ها و سوله ها کاربرد دارد.این قدرت بالا یکی از مزیتهای موتور ساید است همچنین در صورت نیاز به تعمیر موتور ساید میتوان بدون دخالت دیگر تجهیزات کرکره برقی آن را تعویض یا تعمیر کرد. این موتورها دارای خلاص کن های دستی هستند و برای اطمینان دارای برق اضطراری نیز هستند.

این موتورها ساخت کشور های مختلفی از جمله آلمان و ایتالیا هستند هستند و از معروف ترین برند های آنان می توان به مارانتک آلمان و بی- اف- تی ایتالیا اشاره کرد.

 

نصب کرکره برقی در تهران

از آنجایی که کرکره ی برقی یکی از پرکاربرد ترین درب ها است در تمام کشور به خصوص نصب و راه اندازی کرکره برقی در تهران توسط تکنسین های با تجربه ای انجام می شود. برای نصب کرکره برقی در تهران می توانید به نمایندگی ها فروش درب کرکره ای مراجعه کرده و از خدمات نصب آنها نیز بهره مند شوید.

 

نصب انواع درب های کرکره برقی در تهران

شرکت ما نزدیک به یک دهه است که با به کار گیری مهندسین برق و نیروهای خبره در زمینه نصب کرکره برقی در تهران و سایر شهرهای کشور میتواند این ادعا را داشته باشد که به یکی از بزرگترین مجموعه ها در این زمینه تبدیل شده است . جهت نصب کرکره برقی با بهترین تیغه های آن میتوانید با شماره تماس های ما در سایت در ارتباط باشید. ما به شما این تضمین را میدهیم که اگر پروژه خود را به ما بسپارید مشتری همیشگی شرکت ما خواهید شد ضمن اینکه نمونه کارهای ما را در همسایگان خود جستجو کنید . مهندسین ما با تسلط و توانایی کامل به انواع تیغه های کرکره برقی و موتورهای مختلف میتوانند هر درب اتوماتیکی را نصب و تعمیر کنند.

در عصری که ما زندگی می‌کنیم، هر روز شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی هستیم. در قدیم استفاده از کرکره های سنتی کار زمان بر و سختی بود که انرژی زیادی را تلف می‌کرد. همچنین هنگام باز و بسته کردن کرکره آلودگی صوتی زیادی تولید می‌شد. امروزه با تولید انواع کرکر های برقی کار انسان ها راحت شده است. از کرکره های برقی برای تمام ساختمان ها می‌توان استفاده کرد.نصب کرکره برقی برای درب ورودی ساختمان ها، پارکینگ ها، مغازه ها و فروشگاه ها، ساختمان های تجاری و صنعتی، مراکز درمانی و ادارای انجام می‌شود.

 

نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی

مزایای نصب کرکره های برقی

  • برای هر ساختمان و فضایی با هر متراژ و ابعادی قابل اجراست. کرکره های سنتی محدودیت متراژ دارند. طول و عرض مکان مورد نظر خللی در کار ایجاد نمی‌کند و کرکره ی برقی با ابعاد دلخواه و مورد نیاز شما ساخته می‌شود. 
  • استفاده از کرکره های برقی بسیار ساده و آسان است. و نیاز به تخصص یا یادگیری خاصی ندارد. تنها با فشار دادن دکمه ی روی ریموت کرکره عمل خواهد کرد.
  • امنیت بالای کرکره های برقی باعث شده تا روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان و متقاضیان کرکره برقی افزوده شود. با نصب کرکره ضد سرقت آرامش و آسودگی خیال خواهید داشت.
  • نگهداری از کرکره های برقی بسیار ساده است و نیازی به روغن کاری مرتب ندارند.
  • در برابر ضربه های محکم، نور خورشید و رطوبت مقاوم هستند.
  • تنوع در طرح و رنگ کرکره های برقی باعث شده است تا جلوه ی خاص و زیبایی به ساختمان بدهد. همچنین این تنوع در رنگ این امکان را می‌دهد تا با هر نوع نمای ساختمانی هماهنگ شود.
  • بعضی از کرکره های برقی ضد گلوگه هستند. تیغه ی به کار رفته در این نوع از کرکره از نوع پلی کربنات است. این کرکره ها همچنین ضد حریق نیز هستند و در برابر شعله های آتش مقاوم هستند.
  • با نصب کرکره برقی(Installation of electric shutters)یک عایق صوتی ایجاد کرده اید و از ورود صداهای بلند و مزاحم تا حدی می‌کاهد. 
  • کرکره های برقی از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. در فصل زمستان از اتلاف گرما و در فصل تابستان از اتلاف انرژ ی منبع خنک کننده جلوگیری می‌کند.

نصب کرکره های  برقی کار حساس و دقیقی است. باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. برای نصب کرکره برقی وسایل و ابزار آلات پیشرفته و مخصوص نیاز است. 

 

آموزش نصب کرکره برقی

با ورود کرکره برقی به بازار و استقبال از آن نصب کرکره برقی به یکی از مشاغل تبدیل شده است. راه اندازی و اجرا کرکره برقی نیاز به مهارت و برشکاری و جوشکاری و همچنین آگاهی استفاده از ابزار مربوطه را دارد. امروزه دوره هایی با عنوان آموزش نصب و راه اندازی کرکره برقی وجود دارد که نحوه نصب را به طور کامل به کارآموزان و تکنسین های علاقمند آموزش می دهند. در این دوره ها انواع درب های برقی و نحوه نصب آنها و اجزای آن به کار آموزان آموزش داده می شود.

 

نصب نادرست و غیر صحیح کرکره های برقی چه پیامدهایی را به دنبال دارد 

  • باعث کاهش کارایی و طول عمر کرکره برقی می‌شود. و در مواردی ممکن است حتی باعث سوختن و از کار افتادن موتورکرکره شود.
  • در کارکرد کرکره خلل ایجاد می‌کند و هنگام استفاده سر و صدای زیادی تولید کند. 
  • ممکن است موتور کرکره روان کار نکند و هنگام استفاده گیر کند.

کرکره های برقی انواع مختلفی دارند و از تیغه ها و بدنه های مختلف ساخته می‌شوند. پر کابرد ترین کرکره ها کرکره های ضد سرقت، کرکره های شیشه ای، کرکره های گالوانیزه فوم دار و کرکره های برقی با بدنه آلومینیومی هستند. 

 

نصب-کرکره-برقی-ایران-کرکره

 

برای نصب کرکره ی برقی باید به این نکات توجه کنید 

  • اولین قدم برای نصب کرکره برقی اندازه گیری دقیق ابعااد و متراژ مکان مورد نظر است. این کار بهتر است توسط نصاب ها انجام شود تا بعدا  مشکل ایجاد نشود.
  • با کسب اطلاعات دقیق و درست درباره ی هر نوع از کرکره های برقی، با ذهن باز اقدام به خرید کنید تا با توجه به نیاز بهترین نوع کرکره را انتخاب کنید.
  • میزان امنیت مکان مورد نظر را بسنجید. اگر مکانی که قصد نصب کرکره برقی را در آن دارید امنیت نقش مهمی دارد بهتر است کرکره های ضد سرقت و فوم دار استفاده کنید. معمولا طلافروشی ها، صرافی ها، عتیقه فروشی ها، هتل ها و موزه ها از این نوع کرکره نصب می‌کنند.
  • میزان تردد مکان مورد نظر را نیز در نظر بگیرید. برای مکان های شلوغ و پر تردد، از موتورهای ساید برای کرکره استفاده می‌کنند. اما اگر مکان مورد نظر کم تردد است بهتر است از موتور توبلار برای کرکره ی برقی استفاده کرد.
  • به نمایندگی های معنبر و مجاز مراجعه کنید. تا از لحاظ کیفیت کرکره ی خریداری شده اطمینان حاصل کنید. 
  • از استاندارد بودن سیم و کابل های استفاده شده در کرکره مطمئن شوید.

اگر حتی نصب کرکره ی برقی توسط نصاب باتجربه انجام شود و تمام نکات ایمنی را نیز هنگام نصب کرکره برقی رعایت کرد اما در نگهداری کرکره کوتاهی به خرج دهیم ممکن است پس از مدتی کرکره از کار بیفتد.

رعایت این نکات در کارکرد بهتر و افزایش طول عمر مفید کرکره ی برقی موثر است.

  • هنگام شست و شوی کرکره برقی حتما مواظب باشید تا آب مستقیم وارد قسمت موتور کرکره نشود. در صورت آسیب دیدن موتور آن ، کرکره به کل از کار میفتد.
  • به هنگام قطع برق شهری از دستگیره ی خلاص کن برای بالا یا پایین آوردن کرکره استفاده کنید.
  • از باز و بسته کردن متوالی و بیش از سه بار مکرر کرکره خوداری کنید.
  • از آویزان شدن به کرکره و آویزان کردن اجسام سنگین به کرکره خودازی کنید تا فشار زیادی به موتور کرکره وارد نشود.
  • از برق مستقیم و فیوز جداگانه برای نصب کرکره ی برقی استفاده کنید.

 

نصب کرکره ضد سرقت در ایران کرکره

شرکت ایران کرکره یکی از برندهای معروف در زمینه ی طراحی، ساخت، تولید و نصب کرکره ی برقی است. ایران کرکره با بیش از 15 سال سابقه ی کاری درخشان و انجام پروژه های بزرگ و وسیع در خدمت مشتریان است. برای دسترسی آسان و راحت مشتریان در سطح کشور نمایندگی های متعدد دارد.

کرکره در شرکت ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین کرکره های بازار است و از مرغوب ترین مواد اولیه و قطعات با درجه ی کیفی بالا برای ساخت کرکره های برقی استفاده می‌کند. ایران کرکره همچنین برای آسودگی خاطر مشتریان، خدمات پس از فروش را مانند ضمانت و گارانتی محصولات خود  را بر عهده دارد.

 

نکته پایانی

برای رفاه بیشتر و زیبایی و امنیت بیشتر با یک هزینه مناسب برای مکان های مختلف نصب کرکره برقی را انتخاب کنید. کرکره های برقی قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آنها است. برای این کار بهتر است از افراد باتجربه و نمایندگی های معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا از مرغوبیت و دقت نصب بهره مند شوید.


                   برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق‌تماس با کارشناس ها ارتباط برقرار نمایید.

مقاله نصب کرکره برقی

 

نصب کرکره برقی پارکینگ

مشتریان گرامی جهت مشاوره خرید کرکره می توانید با شماره های ایران کرکره تماس برقرار کنید.

مقاله نصب کرکره برقی پارکینگ

سوالات متداول

نصب کرکره برقی چه مزیتی دارد؟

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کرکره برقی ایجاد امنیت در ساختمان است که در محلات پرخطر این سازه منجر به افزایش قابلیت اطمینان زندگی در جوامع شهری می شود.ازدیگر مزیت های نصب کرکره برقی این است که درها امنیت محل شما را تأمین می کنند.

کرکره برقی از چه متریالی تشکیل شده است؟

کرکره برقی از تخته های آلومینیومی با مقاومت بالا ساخته شده است که در مقابل سارقان مقاومت می کند و از ورود آن ها جلوگیری می کند.

کرکره برقی چه تاثیری برای محیط دارد؟

کرکره های برقی می توانند نور و سر و صدای محیط و نویزهای غیر طبیعی خیابان ها و بزرگراه ها یا حتی آلودگی محیط زیست را کنترل کرده و از ورود آن ها به داخل ساختمان جلوگیری کنند.

قیمت نصب کرکره برقی چگونه مشخص می شود؟

قیمت نصب کرکره برقی با توجه به معیار هایی همچون اندازه نصب کرکره برقی که معمولا در هر ساختمان از ابعاد و اندازه متفاوتی به همراه است و این با توجه به متراژی که هر ساختمان برای نصب کرکره برقی در اختیار دارد مشخص می شود.