موتور کرکره ضد سرقت

نصب کرکره ضد سرقت
نصب کرکره ضد سرقت
بهمن 27, 1397
انواع تیغه کرکره ی فوم دار
کرکره اتوماتیک فوم دار
بهمن 27, 1397
نمایش همه

موتور کرکره ضد سرقت

کرکره شیشه ای ضد سرقت

کرکره برقی پلی کربنات در پارکینگ ویلا

موتور کرکره

موتور کرکره : موتور کرکره ضد سرقت با به چرخش در آوردن شفت باعث حرکت رول تیغه ها به سمت بالا و پایین می شود. اغلب موتور کرکره برقی موجود در بازار دو نوع ساید و توبلار است.موتور کرکره ساید در بیرون از شفت مستقر می شود و دارای مدل های kg150، ۳۰۰ Kg ، ۵۰۰ Kg، ۶۰۰ Kg، ۸۰۰ Kg و… است.موتور کرکره  توبلار در داخل شفت قرار می گیرند و دارای مدل های Nm60 ، Nm100،Nm ۱۲۰ ،Nm ۱۴۰ و… هستند.در موتور کرکره ضد سرقت یک زنجیر بالابر و پایین بر، بطور فابریک تعبیه شده برای استفاده در مواقع قطع برق شبکه شهری. برای موتور کرکره توبلار نیز آچار خلاص کن برای این منظور بصورت فابریک تعبیه گردیده.

موتورکرکره ضدسرقت

قبل از هر چیز بهتر است در ابتدا به شناخت کرکره برقی بپردازیم. کرکره برقی ضد سرقت چیست؟ کرکره برقی ضد سرقت نوعی درب هوشمند است که با استفاده از نیروی برق و به کمک موتور کرکره برقی به آسانی بالا و پایین می شود و سخت ترین کار که تکان دادن کرکره بود را برای کاسب ها آسان کرده است. کرکره های برقی معمولا از تیغه هایی به وجود آمده اند که در ابتدا دارای تا خوردگی جهت مقاومت بیشتر هستند. کرکره های ضد سرقت نوعی از کرکره های برقی بوده که از دیر باز وجود داشته و مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است. معمولا کرکره ضد سرقت از جنس فولاد تهیه می شود که در گذشته مدل کرکره دستی و امروزه کرکره برقی آن روی بورس است.

همان طور که انتظار دارید با پیشرفت علم و تکنولوژی با تغییر در کرکره های دستی و به وجود آمدن کرکره برقی اتوماتیک دیگر در حال حاضر کسی از کرکره های دستی استفاده نمی کند و می‌ توان گفت که صنعت کرکره های دستی عمر خود را به پایان رسانده است. همان طور که گفته شد کرکره ضد سرقت از فولاد تهیه شده است و بهتر است بدانید که فولاد  فلزی بسیار سنگین و مقاوم است. بنا به سنگین بودن تیغه های کرکره ضد سرقت پس کار برای بالا رفتن و پایین امدن آن سخت می شود. با توجه به وزن بالا برای این که بتوانید به راحتی کرکره ضد سرقت اتوماتیک را جا به جا کنید نیاز به موتور کرکره هوشمند بسیار قوی دارید

بدین ترتیب نباید موتور این نوع کرکره و برند و توان آن را سر سری بگیرید بلکه باید هنگام تهیه آن کاملا به مقاوم بودن آن توجه داشته باشید چرا که باید توان موتور به قدری کافی باشد که بتواند فولاد کرکره برقی را در سایز ها و وزن های مختلف بالا و پایین کند. همان گونه که معمولا کرکره های ضد سرقت و کرکره های برقی دارای تیغه هایی با جنس های مختلف هستند برای موتور کرکره برقی نیز همین مطلب صدق می کند. موتور کرکره های پارکینگ نیز دارای انواع مختلفی هستند:

  • موتور کرکره(Shuttle Engine) با توان پایین: قطعا تا به حال نام کرکره پلی کربنات را شنیده اید این نوع کرکره شیشه ای بوده و دارای وزنی بسیار سبک است به همین جهت نیاز به موتوری بسیار قدرتمند ندارد.
  • موتور کرکره برقی با توان متوسط: معمولا کرکره های گالوانیزهو کرکره های آلومینیومی به دلیل وزن متوسط و رو به بالا نیاز به موتور کرکرهآلومینیومی با قدرت متوسط و ترجیحا رو به بالا دارند که معمولا از برند های متفاوتی آن را تهیه می کنند.
  • موتور کرکره برقی با توان بالا: موتور کرکره برقی با توان بالا را معمولا برای کرکره فولادی ضد سرقت، کرکره آلومینیومی استفاده می کنند. اولا که فولاد به جهت سنگین وزن بودن نیاز به موتور قدرتمند دارد و از طرفی آلومینیوم نیز نسبت به فولاد سبک تر است اما زمانی که در سایز بزرگ تهیه شود سنگین شده و نیاز به پر قدرت ترین موتور کرکره آلومینیومی دارد.

قیمت موتور کرکره ضد سرقت

قبل از انتخاب مدل کرکره ضد سرقت قیمت کرکره ضد سرقت بسیار حائز اهمیت است. قیمت موتور کرکره برقی نیز بسیار مهم است چرا که با توجه به هزینه ای بر میدارد باید دقت کرد که آیا قدرت لازم را دارد یا خیر؟ معمولا موتور کرکره ضد سرقت نسبت به سایر موتور ها دارای قدرت بیشتر و در نتیجه  قیمت بیشتری است. توجه داشته باشید که قدرت و برند موتور کرکره هوشمند پارکینگ شما از بهترین ها باشد و هم‌ چنین هزینه کمتری روی دست شما بگذارد. ایران کرکره یکی از برترین شرکت های تولید کننده کرکره در کشور است که موتور کرکره ضد سرقت را با ارزان ترین قیمت به شما ارائه می دهد. حال اگر به دنبال موتور کرکره برقی ارزان قیمت هستید پیشنهاد ما به شما خرید از کمپانی ایران‌ کرکره است.

نمایندگی موتور کرکره ضد سرقت

ایران کرکره به عنوان یکی از فعال ترین کمپانی ها در عرصه تولید کرکره ضد سرقت و تولید موتور کرکره ضد سرقتتا به حال توانسته است نمایندگی های مختلفی را در سراسر کشور احداث کند. نمایندگی های فراوان این کمپانی نتیجه فعالیت و کیفیت بالای آن بوده و به جهت آسان شدن امر فروش دایر گردیده است. اگر به دنبال کرکره برقی ایران کرکره هستید می‌ توانید به آسانی از نمایندگی محل خود آن را تهیه کنید. ایران کرکره با احداث نمایندگی های فراوان در شهر ها و استان های کشور توانسته است تا به حال طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند شما نیز یکی از این طرفدار ها باشید.

نصب موتور کرکره ضد سرقت

همان طور که می دانید برای نصب هر گونه تجهیزات برقی نیازمند به افراد کار بلد و با تجربه هستیم و این مسئله در ارتباط با موتور کرکره ضد سرقت نیز صدق میکند. نصب موتور کرکره ضد سرقت نیاز به دقت بالایی دارد چرا که بسیار حساس است بنابراین سعی کنید از نصاب های ماهر کمک بگیرید تا بتوانید کرکره ضد سرقت بدون نقص را برای مغازه و محل کار خود نصب کنید. از طرفی حساس بودن این مسئله به دلیل آن است که فولاد بسیار سنگین بوده و اگر در نصب آن دقت نشود بعدا شما را مشکلاتی جدی مواجه خواهد کرد.

برای مشاوره در خرید موتورکرکره ضد سرقت می توانید با شماره های ایران کرکره تماس برقرار کنید.

مقاله موتور کرکره برقی ضد سرقت