كركره برقی اتوماتيك مغازه

درب كركره ای اتوماتیک
درب كركره ای اتوماتیک
مهر 20, 1397
درب كركره ای آهن مکان
درب كركره ای آهن مکان
مهر 20, 1397
نمایش همه

كركره برقی اتوماتيك مغازه

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

اگر می خواهیم خیلی سریع به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی از نوع مدرن و پیشرفته، همان کرکره مغازه های قدیمی است اما با این فرق که از نظر حرفه ای باید گفت که کرکره های اتوماتیک یا کرکره برقی نوعی کرکره است که با موتور و نیروی الکتریکی کار می کند و همچنین با استفاده از کنترل از راه دور می توان آن را به راحتی باز و بسته کرد.

مزایای استفاده از کرکره برقی اتوماتیک

بسته به شرایطی که در نظر گرفته اید مزایا و معایب کرکره های اتوماتیک وجود دارد که در این بخش به معرفی مزایای کرکره برقی اتوماتیک می پردازیم.مهمترین مزیت کرکره برقی اتوماتیک، امنیت بیشتر با نیروی کمتری در اختیار شما قرار می دهد است و در همین ارتباط می توانید می توانید دقیقا همانطور که می خواهید باز یا بسته شدن کرکره های برقی را انجام بدهید و با فشار دادن یک دکمه مهم نیست که کجا باشید نسبت به آن اقدام کنید.

کرکره های اتوماتیک امروزه برای محافظت از محیط زیست و به عنوان یکی از درهای ورودی پارکینگ ها، تجاری، صنعتی و … استفاده می شوند و همچنین برای جلوگیری از ورود افراد، از نفوذ نور خورشید، جلوگیری می کنند.

مزایای زیادی از کرکره برقی اتوماتیک در اختیار است که از جمله این عوامل عبارتند از : دارای استحکام و خواص ضد زنگ، کاهش آلودگی صوتی، قابلیت استفاده به طور دستی، کاربری آسان، فضای کمی را اشغال می کند، به قفل الکترومکانیکی مجهز است، قابل استفاده در ابعاد مختلف، دارای قابلیت شستشو، زیبایی و تنوع، تعمیر آسان، بدون نیاز به قفل آویز، دارای امنیت بالا و ضد سرقت، دارای رنگ های متنوع و بشاش، قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی، استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی، نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد و فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود.

مقایسه کرکره اتوماتیک با کرکره دستی

شاید اگر تاریخچه ی استفاده از کرکره اتوماتیک به یونان باستان نسبت دهیم قدری برایتان تعجب برانگیز باشد. هرون که یک دانشمند خبره یونانی بود اولین بار استفاده از چنین سازوکاری را کلید زده است. در طی صد ها سال کرکره ها پیشرفت چشمگیری داشته اند که آخرین نسل آنهاکرکره های اتوماتیک هستند که در حال حاضر جایگزین کرکره های سنتی می شوند. اما علت جایگزین شدن کرکره سنتی با کرکره اتوماتیک چیست؟

تنها راه تشخیص این مسئله بررسی تفاوت های هریک از کرکره و مقایسه آن هاست:

  1. کرکره اتوماتیک از یک موتور قدرتمند برای بالا کشیدن و یا پایین آوردن کرکره استفاده می کند در حالی که در کرکره های سنتی تمام مراحل به صورت دستی انجام می شود.
  2. کرکره های اتوماتیک از ورود انواع صدا به داخل محیط جلوگیری کرده و آن را از بروز هرگونه آلودگی صوتی مبری می کنند. کرکره های سنتی به سختی می توانند صدای بوق یک دوچرخه را فیلتر کنند!
  3. کرکره های سنتی قادر نیستند امنیت محیط را تا 100% تضمین کنند. از این رو کرکره های برقی می تواند محیط را به امن ترین نقطه جهان تبدیل کنند.
  4. کرکره اتوماتیک جنس بسیار مرغوب و مستحکمی دارد. متریالی که برای ساخت کرکره اتوماتیک استفاده می شود به آن طول عمر بیشتری می بخشد و آن را در برابر زنگ زدن حفظ می کند. کرکره های سنتی هیچوقت چنین مزیتی نداشته اند!
  5. تنوعی که در ارائه ی انواع کرکره اتوماتیک وجود دارد بی بدیل است. کرکره اتوماتیک شیشه ای و کرکره اتوماتیک طرح چوب از جمله طرح های محبوب در بین کرکره های برقی هستند. در حین خرید کرکره های سنتی هیچ تنوعی پیش روی تان نخواهد بود.

انواع کرکره برقی اتوماتیک

  • کرکره برقی سکشنال

  • کرکره برقی پنجره

  • کرکره برقی پلی کربنات

  • کرکره برقی آلومینیومی

  • کرکره برقی فولادی

  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

  • کرکره برقی شفاف

  • کرکره برقی صوتی

  • کرکره برقی پارکینگی

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

بیشتر بخوانیم : موتور کرکره

نکات مهم درهنگام خرید کرکره برقی اتوماتیک

به دلیل استفاده بیشتر از کرکره برقی اتوماتیک می توانید برنامه های مختلف آن را در مکان های مختلف مشاهده کنید و کرکره های اتوماتیک در مکان هایی مانند مغازه ها، فروشگاه ها، مجتمع های مسکونی، ویلا های خصوصی و پارکینگ ها استفاده می شود.

اخیرا به دلیل قابلیت های بالای این نوع کرکره ها از درب کامیون های توزیع مواد غذایی و زندان نیز استفاده شده است و بیشتر کرکره های برقی خانگی از جنس آلومینیوم (تیغه های آلومینیومی) هستند که برخی از آن ها برای تهیه عایق صدا با کف پر می شوند.این نوع کرکره برقی اتوماتیک نسبت به سایر کرکره های اتوماتیک مقاومت کمتری دارد و کرکره های اتوماتیک خانگی سبک و کم حجم هستند و برای ایجاد تعادل بین ایمنی، عایق و کم نور طراحی شده اند.

کاربرد کرکره برقی اتوماتیک

کرکره های اتوماتیک پارکینگ به دلیل موقعیت مکانی و دلیل استفاده از آن بسیار ایمن و قوی هستند و همچنین برای استفاده از کرکره برقی اتوماتیک پارکینگ به دلیل حرکت عمودی آن باعث افزایش فضای قابل استفاده در پارکینگ می شود، زیرا می توانید بدون نگرانی در مورد باز و بسته شدن درب پارکینگ، ماشین را با فاصله کمی از درب پارک کنید.

یکی از مهم ترین کاربردهای کرکره پنجره اتوماتیک در آب و هوای گرمسیری و معتدل است که در مناطقی که غالبا در معرض شرایط نامساعد جوی قرار دارند استفاده می شود.از کرکره اتوماتیک پنجره به عنوان عایق در مقابل تگرگ و گرد و غبار استفاده می شود اگرچه یکی از مهم ترین کاربرد های کرکره های برقی پنجره ای افزایش امنیت محیط و جلوگیری از کلام آسان سارقان است  اما استفاده از این نوع کرکره برای زیبایی نیز متداول است.

بهترین کرکره برقی اتوماتیک

حال که کرکره مورد نظر را از نظر نوع تیغه، موتور و لوازم جانبی الکترونیکی انتخاب کرده اید باید یک شرکت را برای این منظور انتخاب کنید در ایران با توجه به گسترش جمعیت و روند رو به رشد علم و فناوری شرکت ها به ویژه اقدام به ارائه چند نکته مهم برای خدمات به مشتریان نموده اند تا راه حلی برای شما عزیزان باشد و در همین ارتباط تخصص اولین نکته در انتخاب یک شرکت در زمینه کرکره برقی اتوماتیک است.

تنوع محصولاتی از نکاتی است که شرکت ها در زمینه کرکره برقی در زمینه نصب درب اتوماتیک و کرکره اتوماتیک (پنجره ، مغازه ، پارکینگ ، صنعتی) دارند و در انتخاب بهترین شرکت تحویل و زمان اجرا شرکت های معتبر با تحویل به روز محصولات خود و همچنین با بسته بندی با دوام خود  مشتریان در این زمینه را راضی می کنند.

و نکته آخر قیمت نهایی کرکره ها است که باید به عنوان مبلغ نهایی بر اساس ابعاد و نوع موتور و تجهیزات جانبی در نظر داشت زیرا برخی از شرکت ها ابهاماتی از قبیل: حمل و نقل و نصب مختلف، قطعات ناشناخته و … را ایجاد می کنند که از اطلاعات کم مشتری برای کاهش قیمت برخی محصولات و افزایش برخی و تحمیل هزینه های پنهان بر مشتری استفاده می کنند.

 

 

قیمت کرکره برقی اتوماتیک

معمولا افرادی که کرکره های برقی اتوماتیک را در محل کار نصب می کنند باید تجربه این کار را داشته باشند و این افراد را می توانید از شرکت های معتبری که در این عرصه فعالیت دارند پیدا کنید و همچنین در کنار آن قیمت کرکره برقی اتوماتیک با توجه به نوع جنس، طرح های مختلف و رنگ بندی آن ها و همچنین ابعاد و اندازه مختلف آن ها بررسی می شود.

از نکات دیگر که برای بررسی قیمت کرکره برقی اتوماتیک باید در نظر داشته باشید این است که قیمت کرکره در روز معین را باید در قدم اول مورد بررسی قرار دهید و همچنین آدرس سایت یا شرکتی که از آن خریداری می کنید باید دارای اعتبار باشد.

كركره برقی اتوماتيك

همان طوری که از تیتر می بینیم كركره برقی اتوماتيك مغازه همان کرکره مغازه سنتی خودمان است.

در زمان قدیم کرکره های مغازه ها به صورت دستی جابجا می شد و به دلیل سختی درجابجایی و روغن کاری مداوم و نداشتن شکلی زیبا و نیز ایمن نبودن آن كركره برقی اتوماتيك مغازه به بازار آمد و از مهمترین کاربردش حذف سختی جابجایی با نیروی فیزیکی آن برای بازو بسته کردن امروزه با فشار یک کلید این امر انجام می شود و دید داخل را کاملا پنهان می نماید ( به غیر از موارد خاص که از تیغه شفاف یا پلی کربنات استفاده شود ) و به غیر از موتور نمی توان ان را بالا و پایین کرد.

تیغه این نوع كركره برقی مغازه از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد که بسیار سبک ومانند یک عایق خوب در برابر سرو صدا عمل می کند.

كركره برقی اتوماتيك مغازه آلومینیوم فوم دار برای درب پارکینگ خانگی بهترین گزینه انتخابی است.

کرکره برقی اتوماتیک مغازه

در گذشته برای تمامی مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره های سنتی که باز دست باز و بسته می‌شدند، استفاده می‌کردند. این کرکره ها نیاز به صرف انرژی زیادی برای بالا و پایین دادن کرکره داشتند. همچنین انجام این کار با صدای زیادی همراه بود. این کرکره های سنتی زیاد مقاوم نبودند و امنیت بالایی نداشتند. امروزه از انواع کرکره های برقی و اتوماتیک برای مغازه ها استفاده می‌کنند.

 

کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

 

بیشتر بخوانیم : قیمت کرکره برقی

 

ویژگی ها و مزایای کرکره برقی اتوماتیک

  • کرکره برقی اتوماتیک(Automatic electric shutters) امنیت بالایی دارند.
  • سهولت در استفاده یکی دیگر از مزایای کرکره های برقی اتوماتیک است. کافیست دکمه ی مربوط به باز شدن کرکره را بر روی ریموت فشار داد. بدون هیچ زحمتی و اتلاف وقتی کرکره به سمت بالا باز می‌شود.
  • استفاده از کرکره های برقی اتوماتیک برای مغازه نما و جلوه ی زیبایی به مغازه می‌بخشد.
  • کرکره برقی اتوماتیک مغازه ها در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند.

تیغه های کرکره برقی اتوماتیک

در کرکره های برقی اتوماتیک که برای درب مغازه ها استفاده می‌شود از انواع تیغه ها استفاده می‌شود. تیغه های فوم دار، تیغه های اکسترد و تیغه های پلی کربنات نمونه ای این تیغه ها می‌باشند.

  • تیغه های آلومینیومی را برای مغازه هایی که نیازمند امنیت بالا نیستند استفاده می‌کنند.
  • از تیغه های فوم دار برای مغازه هایی استفاده می‌شود که علاوه بر امنیت، نیازمند خاصیت عایقی نیز هستند. از دو جنس گالوانیزه و آلومینیوم در تیغه های فوم دار استفاده می‌شود.
  • استفاده از تیغه های پلی کربنات یا شفاف برای کرکره برقی اتوماتیک مغازه هایی استفاده می‌شود که نیازمند امنیت بالا هستند. در مغازه هایی مانند طلافروشی، صرافی ها، بانک ها و عتیقه فروشی ها از تیغه های پلی کربنات برای کرکره های برقی خود استفاده می‌کنند.

موتور به کار رفته در کرکره برقی اتوماتیک مغازه از کدام نوع است؟

در کرکره های برقی اتوماتیک مغازه از دو نوع موتور ساید و توبلار بر حسب نیاز و کاربدی که دارند استفاده می‌شود.

  • موتور توبلار بیشتر برای مغازه هایی که طول وعرض کمی دارند استفاده می‌شود. موتور های توبلار از قدرت و توان کمتری نسبت به موتور های ساید برخوردار هستند. از این رو انرژی مصرفی این موتورها کمتر از موتور های ساید است.
  • موتور توبلار وزن مخصوصی از کرکره را می‌توانند تحمل کنند. موتور توبلار در قسمت لوله ای و استوانه ای شکل بالای کرکره قرار می‌گیرد. از این رو فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. موتور های توبلار یکی از پر کاربرد ترین موتورهای کرکره برقی محسوب می‌شود. تنها عیبی که موتور توبلار نسبت به موتور ساید دارد این است که در صورت خراب شدن موتور و تعمیر یا تعویض آن، باید کل کرکره برای انجام این کار باز شود. برای همین انجام این عملیات کمی زمان و انرژی بیشتری را صرف خواهد کرد.
  • موتورهای ساید از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی در بازار محسوب می‌شود. اندازه ی موتور ساید نسبت به موتور توبلار بزرگتر است و انرژی مصرفی توسط این موتور بیشتر از موتورهای توبلار است. از موتور های ساید برای مغازه ها با متراژ بالا استفاده می‌شود. موتور ساید در قسمت خارجی و در یکی از طرفین کرکره نصب می‌شود.
 کرکره برقی اتوماتیک

کرکره برقی اتوماتیک

بیشتر بخوانیم : کرکره برقی مغازه ارزان

عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی اتوماتیک مغازه

قیمت کرکره های برقی اتوماتیک که در مغازه ها استفاده می‌شود ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

    • متراژ و سایز دهنه ی مغازه در تعیین قیمت کرکره نقش بسزایی دارد. هر چه طول و عرض مغازه بیشتر باشد، قیمت تمام شده کرکره برقی اتوماتیک مغازه نیز بیشتر است.
    • نوع تیغه ی به کار رفته در کرکره برقی بر قیمت آن بسیار موثر است. قیمت کرکره های برقی اتوماتیک مغازه ای که تیغه های آن از جنس پلی کربنات باشد بسیار بیشتر از سایر نوع تیغه هاست.
    • نوع موتور نیز یکی دیگر از عواملی است که در تعیین قیمت کرکره برقی اتوماتیک مغازه نقش دارد. به طور معمول موتورهای ساید قیمت بیشتری از موتور های توبلار دارند.
    • درجه ی کیفی قطعات کرکره مانند موتور و تیغه ها در تعیین قیمت کرکره موثر است. هر چه قطعات به کار رفته از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار باشند در نتیجه قیمت کرکره برقی نیز بیشتر است.
    • رنگ به کار رفته در تیغه ها نیز بر قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر دارد. قیمت رنگ های الکترو استاتیک که خاصیت ضد خش دارند از رنگ های معمولی و ساده بیشتر است.
    • لوکس سازی کرکره برقی اتوماتیک مغازه نیز بر قیمت آن تاثیر دارد و قیمت نهایی کرکره را افزایش می‌دهد. استفاده از دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یا کاور موتور از موارد لوکس سازی هستند.

 

کرکره برقی اتوماتیک مغازه - ایران کرکره

 

نصب کرکره ی برقی اتوماتیک مغازه

نصب کرکره برقی اتوماتیک مغازه کار حساسی است و نیازمند تخصص و تجربه ی کافی است. نصب نادرست و غیر استاندارد کرکره های برقی اتوماتیک عواقبی را به دنبال دارد:

  • اگر تمام موارد ایمنی و استاندارد را در نصب کرکره های برقی رعایت نکرد موجب می‌شود که کرکره به درستی کار نکند و روان نباشد.
  • نصب نا درست سبب می‌شود که کارایی کرکره کاهش یابد.
  • رعایت نکردن قوانین نصب کرکره همچنین باعث کاهش طول عمر موتور کرکره می‌شود و در مواردی حتی باعث سوختن موتور کرکره می‌شود.

خریداری کرکره برقی مغازه

به هنگام خریداری کرکره برقی اتوماتیک مغازه بهتر است حتما به نمایندگی ها و مراکز سر شناس و معتبر و با سابقه مراجعه کرد. ایران کرکره یکی از این نمایندگی های معروف و معتبر است. که سال هاست کار خود را در زمینه ی تولید انواع کرکره برقی آغاز کرده است. در ایران کرکره از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت کرکره برقی استفاده می‌شود. کرکره برقی اتوماتیک مغازه که در ایرا ن کرکره عرضه می‌شود دارای خدمات پس از فروش مانند ضمانت و گارانتی و نصب کرکره برقی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس های مجموعه تماس بگیرید.

مقاله كركره برقی اتوماتيك مغازه

 

سوالات متداول

مزایای استفاده از کرکره برقی اتوماتیک چیست؟

مهمترین مزیت کرکره برقی اتوماتیک، این است که امنیت بیشتر با نیروی کمتری در اختیار شما قرار می دهد و در همین ارتباط می توانید دقیقا همانطور که می خواهید باز یا بسته شدن کرکره های برقی را انجام دهید.

مهم ترین نکته برای بررسی قیمت کرکره برقی اتوماتیک چیست؟

از نکات دیگر که برای بررسی قیمت کرکره برقی اتوماتیک باید در نظر داشته باشید این است که قیمت کرکره در روز معین را باید در قدم اول مورد بررسی قرار دهید و همچنین آدرس سایت یا شرکتی که از آن خریداری می کنید باید دارای اعتبار باشد.

جنس تیغه کرکره برقی اتوماتیک ازچیست؟

تیغه این نوع كركره برقی مغازه از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد که بسیار سبک ومانند یک عایق خوب در برابر سرو صدا عمل می کند.

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی اتوماتیک چیست؟

متراژ و سایز دهنه ی مغازه در تعیین قیمت کرکره نقش بسزایی دارد. هر چه طول و عرض مغازه بیشتر باشد، قیمت تمام شده کرکره برقی اتوماتیک مغازه نیز بیشتر است.