قیمت کرکره فوم دار

انواع تیغه کرکره ی فوم دار
کرکره اتوماتیک فوم دار
اسفند 7, 1397
تیغه کرکره برقی آلومینیوم
انواع تیغه کرکره فوم دار
اسفند 7, 1397
نمایش همه

قیمت کرکره فوم دار

کرکره برقی ضد سرقت

قیمت کرکره فوم دار

قیمت کرکره 

قیمت کرکره : قیمت کرکره فوم دار با تیغه آلومینیمی دوجداره جزء با کیفیت ترین تیغه های ساخت داخل ایران است. قیمت کرکره در مجموعه ایران کرکره که یکی از عرضه کننده های عمده کرکره فوم دار محسوب می شود بسیار معقول می باشد. پخش عمده کرکره فوم دار بیشتر برای کلیه استان های کشور و با قیمت کرکره مناسب و نیز گارانتی این شرکت به فروش می رسد. در قیمت کرکره فوم دار، قیمت تیغه کرکره فوم دار بسیار تاثیرگذار است. وزن هر متر مربع از تیغه کرکره فوم دار، 6.5 کیلو گرم می باشد که وزنی مناسب محسوب می شود. از بارزترین ویژگی های تیغه آلومینیومی دوجداره کرکره فوم دار اتلاف انرژی کم تر و صدای بسیار کم به هنگام بازو بسته شدن کرکره فوم دار می توان عنوان کرد.

قیمت کرکره فوم دار

کرکره برقی فوم دار با داشتن تیغه هایی از جنس های مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز می‌ باشد که یکی از عواملی که قیمت کرکره فوم دار برقی را تعیین می‌ کند جنس تیغه ها است. عوامل دیگری در تعیین قیمت نهایی دخیل هستند که بعنوان مثال: وزن کرکره برقی ،اندازه کرکره برقی و موتور کرکره برقی. اگر شما کرکره برقی فوم دار را در بزرگترین سایز و اندازه نیاز داشته  باشید بدین ترتیب برای تهیه ان نیاز به تیغه های فراوانی است و وزن کرکره هوشمند فوم دار شما بالاتر خواهد رفت و به همین جهت برای کارایی بهتر شما نیاز دارید که موتور کرکره برقی فوم دار را طوری انتخاب کنید که پاسخ گوی نیاز شما باشد. به دنبال آن هزینه کرکره فوم دار شما بالا خواهد رفت. اما ایران کرکره که از کمپانی های بزرگ‌ و ارزان قیمت و همچنین با سابقه درخشان در کشور استقیمت کرکره برقی فوم دار را با کمترین میزان خود به شما ارایه می دهد و اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. به آن دسته از عزیزانی که به دنبال کرکره فوم دار ارزان قیمت هستند خرید کرکره فوم دار از کمپانی ایران کرکره را پیشنهاد می کنیم.

نصب کر‌کره فوم دار

کرکره فوم دار(Foam shutters) نیز مثل کرکره های دیگر با جنس های دیگر نیاز مند به نصاب های ماهر است. به دلیل بی سرو صدا بودن کرکره و روان حرکت کردن آن بهتر است نصب کرکره برقی فوم دار با قوانین خاص خود و با توجه فراوان انجام شود تا از بروز چنین مشکلاتی پس از نصب جلوگیری شود. نصب هر چیزی نیاز به مهارت خاصی دارد و هر کسی نمی تواند کار نصب را انجام دهد و نصب کرکره هوشمند فوم دار نیز از این قائده مستثنی نیست. به همین جهت برای نصب پیشنهاد ما این است که از افراد خبره بهره گرفته تا بتوانید به آن نتیجه مطلوب دلخواه خود دست پیدا کنید.

نمایندگی کرکره فوم دار

قطعا تا به حال یک بار هم که شده نام کمپانی ایران کرکره را شنیده اید. این کمپانی یک از بزرگترین تولید کننده های انواع کرکره برقی است. ایران کرکره با تولید کرکره فوم دار توانسته تا به حال بیشترین تنوع را در ساخت کرکره برقی هوشمند برای خود رقم بزند. بدین ترتیب اگر به دنبال یک کمپانی با وسعت بسیار زیاد هستید  که به علاوه تنوع بالایی داشته باشد و سابقه منحصر به فردی در تولید کرکره  برقی داشته باشد ما به شما ایران کرکره را پیشنهاد می کنیم هم چنین وسعت کاری ایران کرکره به قدری بالا است که تا به حال توانسته با ایجاد نمایندگی های مختلف در سراسر کشور کار خرید کرکره برقی و هم چنین فروش کرکره برقی فوم دار را برای هم وطنان گرامی آسان کند.

قیمت کرکره  فوم دار در شرکت ایران کرکره

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار به دلیل جنس تیغه گالوانیزه و هم چنین فوم در ساخت آن یکی از ارزان ترین کرکره های برقی به شمار می آید. تیغه های گالوانیزه به لحاظ سبک بودن و هم چنین نازک بودن وزن زیادی نداشته و به همین جهت ارزان است. حال باید گفت که کرکره اتوماتیک فوم دار چیست؟ کرکره فوم دار هوشمنددارای دو جداره است که ما بین این دو جداره را فوم در بر گرفته است و هم چنین درون فوم آن ماده ای به نام پلی اورتان تزریق می کنند.

پلی اورتان به همراه فوم به کرکره فوم دار شما این امکان را می دهد که عایق باشد یعنی در برابر هر گونه گرما و سرما مقاوم بوده برای مثال شما در بعضی مغازه ها نیاز دارید که دمای مغازه حتی پس از خاموش کردن بخاری در همان تعادل باقی بماند این نوع کرکره باعث می شود که دمای مغازه شما متعادل باقی بماند و هیچ‌ گونه سرما از آن نفوذ پیدا نکند. هم چنین این نوع کرکره عایق صدا نیز بوده و صدا به راحتی از آن خارج نمی شود.

معمولا کرکره برقی فوم دار در رنگ های مختلف تهیه می شود که با توجه به سلیقه مشتری است. از طرفی این رنگ ها ممکن است از رنگ ضد خش الکترواستاتیک تهیه شوند که نوعی از این کرکره ها است.می توان به راحتی گفت که کرکره فوم دار نسبت به کرکره های الومینیومی از برتری کمتری برخوردارند به طوری که  تیغه های آلومینیومی اگرچه سبک هستند اما مقاومت بالا و در نتیجه نیاز به استهلاک موتور کمتری نیاز دارند. پس از شناخت کرکره برقی فوم دار بهتر است کرکره های دیگر را نیز بشناسیم این کرکره ها شامل:

  • کرکره گالوانیزه: کرکره های گالوانیزهکه نوع فوم دار آن را توضیح دادیم از ورقه های گالوانیزه تهیه شده اند. ورقه های گالوانیزه بسیار نازک بوده و سبک وزن هستند به همین دلیل از ارزان قیمت ترین نوع کرکره ها به شمار می آیند.
  • کرکره پلی کربنات: شاید بتوان گفت کرکره پلی کربنات مناسب ترین قیمت کرکره فوم دار را داراست به دلیل این که این نوع کرکره از فلز تهیه نشده و شیشه ای است و معمولا برای پنجره ها از آن استفاده می شود. این نوع کرکره جنبه زیبایی دارد تا مقاومت.
  • کرکره آلومینیومی: این نوع کرکره با توجه به این که وزن پایینی دارد در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از پر طرفدار ترین نوع کرکره ها در ایران است.

اگر قصد خرید کرکره برقی فوم دار را دارید پیشنهاد ما این است که از مشاورین ایران کرکره بهره گرفته تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید.

برای این کار می توانید با شماره های ایران کرکره تماس برقرار کنید.

مقاله قیمت کرکره فوم دار