قیمت کرکره برقی

درب کرکره ای برقی
درب کرکره ای برقی
دی 6, 1400
درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی
درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی
دی 6, 1400
نمایش همه

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی ابعاد و اندازه ان می باشد. درست است که قیمت سایر اجزای تشکیل دهنده در قیمت آن موثر است اما بیشترین تاثیر را ابعاد و اندازه کرکره دارد. در ادامه با ذکر یک مثال برای شما این مساله را توضیح خواهیم داد.

یک کرکره برقی با متراژ کوچک  در نظر بگیرید که متراژ تیغه مورد استفاده در آن کم است. در این حالت قیمت تیغه تاثیر چندانی بر قیمت کرکره نداشته و بیشترین سهم از قیمت کرکره مربوط به موتور آن است. اما در کرکره های بزرگتر، متراژ تیغه مصرفی بیشتر بوده و در نتیجه قیمت تیغه تاثیر زیادی بر روی قیمت کرکره می گذارد. با توجه به موارد ذکر شده اگر ابعاد کرکره تا حدود 4 متر مربع باشد، عامل اصلی در تعیین قیمت کرکره برقی، موتور آن می باشد. قیمت کرکره برقی در متراژ های متوسط که بین 4 تا 8 متر است، دو عامل قیمت موتور و تیغه، به یک اندازه در قیمت نهایی کرکره موثر است. در متراژ های بیشتر از 8 متر، جنس تیغه انتخابی و قیمت آن، بیشترین تاثیر را در قیمت کرکره برقی می گذارد.

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به عوامل زیر بستگی دارد:

قیمت تیغه کرکره برقی

جنس تیغه و قیمت آن از عوامل اصلی تعیین قیمت کرکره برقی می باشند. به طور کلی تیغه های کرکره 3 نوع هستند.

1- تیغه کرکره طرح شیشه و شفاف ( پلی کربنات )

2- تیغه کرکره گالوانیزه یا فولادی

3- تیغه کرکره آلومینیوم

از آنجایی که مشتریان به دنبال تیغه های ارزان و باکیفیت می باشند که دوام بیشتری داشته باشد، بیشترین سهم بازار مربوط به تیغه آلومینیوم است که کمترین خرابی و بیشترین دوام را  دارد. کرکره پلی کربنات شفاف، اگرچه قیمت نسبتا بالایی دارد اما در رتبه دوم فروش تیغه کرکره برقی می باشد.

قیمت موتور کرکره برقی

دو نوع موتور است که بیشتر در ساخت کرکره های برقی مورد استفاده قرار می گیرد. موتور توبلار که برای ابعاد کوچک کرکره برقی مناسب است و مواقعی که تردد و وزن کرکره کم باشد از این موتور استفاده می شود. این موتور قیمت کمتری دارد، در نتیجه قیمت کرکره برقی کمتر خواهد بود. هر گاه ابعاد کرکره برقی بزرگ بوده و وزن آن سنگین باشد و همچنین کرکره برقی پر تردد باشد باید از موتور ساید استفاده کرد. این موتور قدرت بیشتری دارد و برای درب کرکره با ابعاد بزرگتر مناسب است. موتور ساید تقریبا 5 تا 15 درصد قیمت کرکره برقی را شامل می شود.