تیغه کرکره برقی

کرکره برقی فلزی
درب کرکره ای پارکینگ
مهر 20, 1397
تیغه کرکره برقی
تیغه کرکره برقی آلومینیوم
مهر 20, 1397
نمایش همه

تیغه کرکره برقی

فروش تیغه کرکره

 تیغه کرکره

نمونه جنس های تیغه کرکره برقی(Electric shutter) ایران کرکره در تنوع و طرح های مختلف ارائه می گردد. این طرح ها در تنوع گسترده ای به فروش می رسد که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می نمائید. هر یک از این نمونه تیغه های کرکره برقی دارای لیست قیمت مجزا بوده و

             با تماس با ایران کرکره امکان دریافت لیست قیمت فروش کرکره برقی را خواهید داشت.

می‌توان گفت تیغه کرکره یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین موارد استفاده شده در کرکره می‌باشد. به همین علت در انتخاب و خرید آن باید نهایت دقت را داشت تا تیغه انتخابی عملکرد درستی را داشته باشد. عوامل مختلفی در انتخاب تیغه کرکره دخیل می‌باشند. از این عوامل می‌توان به مواردی همچون وزن، موتور، مساحت ورودی درب و  میزان ترددی که در روز وجود دارد، اشاره کرد.

بهترین تیغه کرکره برقی:

بهترین تیغه کرکره برقی آن موردی است که دارای کیفیت بالا باشد و در کنار کیفیت آن، از طرح زیبا و ابعاد متنوعی برخوردار باشد. جنس و موتوری که داخل تیغه نیز تعبیه شده است در برتری آن تاثیر دارد. به همین علت برای انتخاب آن باید تمام جوانب را در نظر داشت تا در خرید خود دچار هیچگونه مشکلی نشویم.

بهترین برند تیغه کرکره برقی:

در انتخاب تیغه مورد نظرتان باید جوانب متفاوتی را بررسی کنید.  همچنین نصب آن باید به گونه‌ای باشد که در هنگام استفاده از آن هیچگونه صدایی تولید نکند و به صورت روان کار کند. در حال حاضر بهترین برند تیغه کرکره برقی، برند رولکس می‌باشد که در ایران نیز توانسته است جایگاه خود را پیدا کند.  این تیغه دارای ویژگی‌های متفاوتی می باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. ایران کرکره عرضه دهنده تیغه رولکس در انواع مختلفی است و نصابان ایران کرکره به راحتی و به طور صحیح آن را برای شما نصب خواهند کرد.

انواع تیغه کرکره برقی:

تیغه کرکره برقی دارای جنس‌های مختلفی است. رایج ترین جنس تیغه‌ها آلومینیوم، ورق گالوانیزه و پلی کربنات می‌باشد. کرکره‌های اتوماتیک 6 دسته تیغه‌های متفاوت دارند که به صورت زیر تقسیم می‌شوند:

  • آلومینیوم یا آکسترود
  • تیغه فوم دار گالوانیزه
  • تیغه شفاف یا پلی کربنات
  • تیغه پانچ دار یا سوراخ دار
  • تیغه فوم دار
  • تیغه رول گیتر

هر کدام از این تیغه کرکره های برقی کاربردهای متفاوتی دارند. کارکرد و ویژگی‌های این تیغه به صورت زیر است:

تیغه کرکره برقی فوم دار آلومینیومی:

رنگ‌بندی‌های متفاوتی را می‌توانید در تیغه کرکره فوم دار مشاهده کنید. این رنگ بندی ها با توجه به نمای ساختمان تعیین می‌شوند. همچنین این تیغه آلومینیومی از وزن پایینی برخوردار است و می توان از آن در اماکن مسکونی همچون درب پارکینگ‌ها و بالکن‌ها استفاده نمود.

تیغه فوم دار گالوانیزه:

اگر بخواهیم تیغه فوم دار گالوانیزه را با تیغه آلومینیومی مقایسه کنیم باید گفت که وزن تیغه فوم دار گالوانیزه بیشتر می‌باشد و از مرغوبیت کمتری نیز برخوردار می‌باشند. بهترین گزینه برای استفاده از این تیغه، پارکینگ منازل است.

تیغه کرکره برقی رول گیتر:

از امنیت و استحکام بالای تیغه کرکره برقی رول گیتر نمی‌توان چشم پوشی کرد. به همین دلیل مکان‌هایی همچون بانک‌ها، صرافی‌ها و مراکز تجاری متقاضیان اصلی این تیغه هستند. جنس این تیغه از فولاد آبکاری شده می‌باشد. همچین از وزن بالایی برخوردار هست و برای عملکرد درست آن باید موتورهایی با قدرت بالا در آن تعبیه شود.

تیغه پلی کربنات:

ظاهر زیبا و امنیتی که  تیغه کرکره پلی کربنات ایجاد می کند، از مزایای اصلی این تیغه به شمار می‌رود. این تیغه دربرابر گلوله، ضربه و همچنین اشتعال از خود مقاومت بالایی را نشان می‌دهد. به علت می‌توان از آن در مواردی که نیاز به امینت بالا است استفاده نمود.رنگ های متنوع این محصول هارمونی خاصی را با محیط ایجاد می کند و نمای زیبایی را به ساختمان‌ها می‌بخشد.

تیغه کرکره اکپای:

تیغه کرکره اکپای از برندهای تیغه کرکره محسوب می شود که به علت ویژگی‌های موجود در آن توانسته است فروش خوبی را به خود اختصاص بدهد. تیغه کرکره اکپای به صورت یک عایق عمل می‌کند و آلودگی صوتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین تمام استانداردهای لازم که برای یک تیغه مورد نیاز است، در این کرکره رعایت شده است. ایران کرکره ارائه دهنده تیغه کرکره اکپای می‌باشد و می‌توانید نصب آن را نیز به گروه حرفه ای ایران کرکره بسپارید.

تیغه کرکره رولکس:

تیغه کرکره رولکس از معروف ترین برندها در زمینه تولید کرکره می‌باشد که در ایرات بسیار شناخته شده است. تیغه رولکس به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد، بسیار محبوب است. همچنین این برند از تیغه کرکره تنوع بسیار بالایی دارد. از دلایلی که تقاضای این محصول را زیاد کرده است، ضخامت و مقاومت بسیار بالای آن می‌باشد.

همچنین وزن این تیغه به صورت متغییر است و در بازه بین 6 تا 8 کیلوگرم قرار دارد. از مزایا ی تیغه رولکس می‌توان به استحکام بالا و کم صدا بودن تیغه‌ها در هنگام باز و بسته نمودن اشاره کرد. همچنین سطح تیغه کرکره رولکس به صورت ضد خش می‌باشد.  تیغه کرکره رولکس کاربردهای بسیار زیادی دارد و به دلیل نوع آن در برقراری امنیت نقش بسزایی دارند. به همین دلیل از امنیت عالی در برابر هرگونه دزدی و سرقت برخوردار است. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک محافظ در برابر عواملی همچون باد، باران و آتش سوزی بهره برد.

قیمت تیغه کرکره برقی:

در کل قیمت یک کرکره را با استفاده از جنس و وزن آن می‌توان محاسبه نمود. یعنی این دو مورد شاخصه‌های اصلی تعیین قیمت یک تیغه هستند. همچنین مساحت نیز از دیگر تعیین کننده‌های بهای تیغه است. برای خرید تیغه کرکره می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از ایران کرکره تهیه نمایید. ایران کننده عرضه کننده تیغه کرکره برقی با مناسب ترین قیمت می‌باشد.

فروش تیغه کرکره برقی:

ایران کرکره با سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع کرکره و تجهیزات آن در کسب رضایت افراد موفق بوده است. این فروشگاه امکان خرید تیغه کرکره را به دو صورت آنلاین و حضوری فراهم کرده است. در هر کجای ایران که هستید می‌توانید این محصول را خریداری نمایید و سفارش شما یعنی تیغه کرکره در سریع ترین زمان به دستتان برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

مقاله تیغه کرکره برقی