درب كركره ای آهن مکان

کرکره برقی اتوماتیک
كركره برقی اتوماتيك مغازه
مهر 20, 1397
کرکره برقی آهن مکان
کرکره برقی آهن مکان
مهر 20, 1397
نمایش همه

درب كركره ای آهن مکان

درب كركره ای آهن مکان

درب كركره ای آهن مکان

درب های کرکره ای

از درب های کرکره ای (Shutters for doors)برای انواع درب ورودی ساختمان، درب پارکینگ ها، درب مغازه ها و فروشگاه ها، درب کارخانه ها و مراکز تجاری استفاده می‌کنند. درب های کرکره ای جلوه ی شیک و زیبایی به مکان های مختلف می‌بخشد. یک مرکز بزرگ تجاری یا پاساژ به روزی را در نظر بگیرید که از کرکره ی سنتی برای درب آن استفاده شده باشد. دیگر آن جلوه و نمای مدرن خود را از دست می‌دهد. کرکره های برقی برای تمام ابعاد می‌توان استفاده کرد. طیف گسترده از رنگ و طرح درب کرکره ای آهن مکان یکی از دلایل محبوبیت این درب کرکره ای می‌باشد.

عواملی که باعث منحصر به فرد شدن درب کرکره ای آهن مکان شده است.

  • امنیت بالای درب کرکره ای یکی از مزیت های اصلی این درب کرکره ای به شمار می‌رود. و امنیت و آرامش را برای مصرف کننده ی آن به ارمغان می‌ آورد.
  • داشتن تنوع بالا در طرح و رنگ درب کرکره ای آهن مکان، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانآن را با انواع مختلف نمای ساختمانی هماهنگ ساخت.
  • سهولت در استفاده از درب کرکره ای باعث شده است تا اکثریت افراد این درب کرکره ای را به سایر انواع درب ورودی ترجیح دهد.

اجزای تشکیل دهنده درب کرکره ای آهن مکان

درب های کرکره ای آهن مکان از قسمت اصلی تشکیل شده است.

  1. قسمت موتور و سایر قطعات آن : درب های کرکره ای آهن مکان چون در بیشتر مواقع دارای سایز بزرگ هستند و وزن سنگینی دارند، از موتور ساید برای این درب های کرکره ای استفاده می‌شود. به جرات می‌توان گفت که موتور ساید یکی از موتور های پر قدرت و پر توان برای درب های کرکره ای است.
  2. قسمت تیغه و سایر قطعات آن: برایدرب های کرکره ای آهن مکان با توجه به نیاز و سلیقه از انواع مختلف تیغه در آن استفاده می‌شود.
  • تبغه های آلومینیومی:تیغه های آلومینیومی یکی از پر کاربرد ترین تیغه های درب کرکره ای است. به تیغه های آلومینیومی، تیغه ی اکسترود نیز می‌گویند. این تیغه ها نسبت به سایر انواع تیغه ها قیمت مناسب تری دارند.
  • تیغه های فوم دار: یکی دیگر از انواع تیغه ها که در درب های کرکره ای استفاده می‌شود، تیغه های فوم دار است. از این تیغه ها برای مواقعی که داشتن خاصیت عایق در درب های کرکره ای مهم و مورد نیاز باشد، استفاده می‌شود. تیغه کرکره فوم دار بهترین نوع تیغه برای عایق صوتی و عایق برودتی محسوب می‌شوند. در کشورهای غربی و رو به رشد از درب های کرکره ای با تیغه های فوم دار، برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می‌کنند. تیغه های فوم را از دوجنس آلومینیوم و فولاد منیزیم که در اصطلاح به آن  گالوانیزه می‌گویند، می‌سازند.
  • تیغه های امنیتی: نوع دیگر از تیغه های درب کرکره ای آهن مکان، تیغه های امنیتی هستند. تیغه های پلی کربنات و رول گیتر در گروه تیغه های امنیتی قرار دارند. تیغه های پلی کربنات شفاف هستند و از مقاوم ترین پلیمر ها ساخته می‌شود. تیغه های رول گیتر تو خالی هستند و از مفتول ای فولادی با روکش استیل ساخته می‌شوند. به دلیل تو خالی بودن تیغه های رول گیتر، فقط ضزیب امنیتی بالایی دارند و هیچ خاصیت عایقی ندارند.

نصب درب کرکره ای آهن مکان

 نصب کرکره برقی نیازمند ابزار آلات و و تجهیزات مخصوص است. همچنین اگر نوع تیغه ی درب کرکره ای آهن مکان از تیغه های امنیتی باشد، نصب آن کار بسیار حساسی است و باید حتما از افراد متخصص و تکنسین های مجرب برای این کار استفاده کرد. قبل از نصب و راه اندازی درب کرکره ای باید از استاندارد و سالم بودن سیم و کابل های مصرفی اطمینان حاصل کرد. همچنین برای تامین برق مصرفی موتور درب کرکره ای باید از برق مستقیم با ولتاژ مناسب استفاده کرد.

قیمت درب کرکره ای آهن مکان

برای بحث درباره ی قیمت درب کرکره ای آهن مکان نمی‌توان به طور قاطع قیمت مشخص و ثابتی را در نظر گرفت. زیرا قیمت درب های کرکره ای تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد.

  • ابعاد درب مکان مورد نظر یکی از عوما اصلی و مهم در تعیین قیمت درب کرکره ای آهن مکان است. هرچه سایز درب بزرگتر باشد در نتیجه قیمت درب کرکره ای آهن مکان نیز بیشتر است.
  • جنس تیغه مورد استفاده در درب کرکره ای نیز بر قیمت آن تاثیر دارد. تیغه های امنیتی بالاترین قیمت را در بین انواع مختلف تیغه دارد.
  • برای رنگ بدنه ی درب کرکره ای از دو نوع رنگ استفاده می‌شود. رنگ های معمولی و رنگ های الکترو استاتیک از رنگ های به کار رفته در درب کرکره ای است. رنگ های ساده قیمتی کمتری نسبت به رنگ های الکترو استاتیک و ضد خش دارد.
  • درجه ی کیفی مواد و قطعات به کار رفته در ساخت درب کرکره ای آهن مکان نیز بر قیمت
  • ان موثر است. هر چه قطعات به کار رفته از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار باشند، قیمت درب کرکره ای نیز افزایش می‌یابد.

تهیه و خریداری کردن درب کرکره ای 

برای خریداری کردن درب کرکره ای آهن مکان، علاوه بر خرید حضوری و مستقیم می‌توان از طریق اینترنتی و آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت درب کرکره ای  را دریافت کنید. درب کرکره ای که در ایران کرکره عرضه می‌شود یکی از بهترین درب های کرکره ای در بازار است که از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت آن استفاده شده است.

   مصرف کننده های گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق تماس اقدام نمایند.

مقاله درب کرکره ای آهن مکان