تیغه کرکره پلی کربنات

قیمت-کرکره-اتوماتیک
قیمت کرکره اتوماتیک
دی 6, 1400
درب کرکره ای ضد سرقت
درب کرکره ای ضد سرقت
دی 6, 1400
نمایش همه

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره پلی کربنات

یکی از مقاوم ترین تیغه های موجود در بازار، تیغه کرکره پلی کربنات (شفاف) می باشد که از جنس پلیمر ساخته شده است و دارای امنیت بالایی می باشد.در اماکنی مانند موزه و خزانه و بانک ها از این تیغه که ضد گلوله، ضد ضربه و مقاوم در برابر اتش سوزی از تیغه کرکره پلی کربنات استفاده می شود. هر چقدر وزن تیغه پلی کربنات در هر متر مربع بیشتر باشد، امنیت تیغه بیشتر می شود و تیغه های با وزن کمتر صرفا جنبه زیبایی داسته و از از حالت امنیتی خارج می شوند. این تیغه ها بسیار زیبا و در رنگ های متنوع تولید می شوند. محبوب ترین رنگ های این تیغه دودی، مسی، آبی و شیشه ای می باشد.

ویژگی های تیغه کرکره پلی کربنات

برای اماکنی مانند صرافی ها و بانک ها که امنیت بسیار مهم است تیغه کرکره ای پلی کربنات شفاف به کار برده می شود. با استفاده از این تیغه، می توان فضای داخلی را در شب دید. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف بیشترین امنیت را در میان سایر تیغه ها دارد و دارایه تاییدیه پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دارد. در ساخت این تیغه از مواد پلیمری با بیشترین مقاومت استفاده شده است. برای بالا بردن استحکام و مقاومت تیغه کرکره پلی کربنات شفاف، تیغه های استیل یا آلومینیومی در میان تیغه ها گذاشته می شودکه باعث افزایش امنیت تیغه کرکره پلی کربنات می شود. مواد پلیمری استفاده شده در تیغه کرکره پلی کربنات، در برابر حریق مقاوم بوده و در صورت آتش سوزی از سرایت آن به مکان های دیگر جلوگیری می کند. پلی کربنات به قدری محکم است که از آن به عنوان فولاد پلاستیککی یاد می شود به نحوی که حتی با ضربات پتک و چکش هم نمی شکند.

این کرکره ها کاملا بی سر و صدا کار کرده و فوق العاده روان هستند. از ویژگی های دیگر تیغه کرکره پلی کربنات می توان به خاصیت ضد اشعه یووی آن اشاره کرد و در برابر تابش نور خورشید مقاوم است. تیغه کرکره پلی کربنات می تواند بدون استفاده از قفل امنیت مکان شما را فراهم کرده و خاصیت ضد سرقت دارد. رنگ تیغه کرکره پلی کربنات در طول زمان تغییر نکرده و شفافیت خود را حفظ می کند.

امروزه استفاده از تیغه کرکره پلی کربنات شفاف در سطح جهان گسترش یافته است و در چند سال اخیر این تیغه در کشور ایران نیز مورد  استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف و بدون رنگ بیشترین کاربرد را دارد، اما مطابق با سفارش مشتری در رنگ های دیگر هم قابل تولید است.